FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 175
    Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard Crystal Palace-Frank de Boer

Frank de Boer nieuwe trainer Crystal Palace

Het zat er al een tijdje aan te komen maar nu is het officieel, Frank de Boer is de nieuwe hoofdtrainer van Crystal Palace.
    Zowel de voorzitter van Crystal Palace als Frank de Boer waren enthousiast over de samenwerking en hopen op succesvolle resultaten.
    Nadat Sam Allardyce lijfsbehoud veilig had gesteld besloot hij niet verder te gaan en stapte op.
    De Boer moet dus ook zorgen dat het rustig wordt bij de club en dat er de komende jaar vast Premier League voetbal op Selhurst Park is te zien.

Crystal Palace is het derde team waarmee de Boer aan de slag gaat. Eerder was hij hoofdtrainer van Ajax waar hij vier maal op rij kampioen mee werd.
    Begin vorig seizoen stapte hij in bij Inter maar dat was minder succesvol, enkele maanden later was hij namelijk alweer ontslagen.

Ondanks dat ontslag koos Crystal Palace toch voor de Boer. De voorzitter van de Londense club durfde het wel aan met de Nederlander. "Frank is een trainer die graag mooi en verzorgd voetbal wil spelen en daar is tijd voor nodig maar Inter gunde hem dat niet. Hij heeft bij Ajax bewezen dat hij een toptrainer kan zijn en heeft dat gedaan door onder druk in vijf en een half jaar vier keer kampioen te worden, dat is erg knap."

Ook Frank de Boer zelf was blij met de kans die hij krijgt van Palace. "Crystal Palace is een mooie club waar perspectief in zit en het is nu aan mij om dat er volledig uit te halen. Toen deze aanbieding voorbij kwam voelde het als de juiste keuze en het is mooi dat ik nu al in kan stappen en niet pas op het laatste moment, dat was eigenlijk ook een vereiste."
    Op de vraag van de pers of er meerdere teams geïnteresseerd waren in de diensten van de Boer antwoorde hij met het volgende: "Iedere trainer droomt er natuurlijk van om een club uit de Premier League te trainen dus als je weet dat er daar vanuit interesse is denk je wel twee keer naar als je een ander aanbieding zou krijgen maar zover is het nooit gekomen."

Ook de broer van Frank, Ronald, reageerde verheugd op het nieuws. "Frank heeft altijd al trainer in de Premier League willen zijn dus toen Palace voorbij kwam kon hij het niet weigeren denk ik. Verder wens ik hem natuurlijk alle succes toe en gun ik het hem van harte."

Naast Frank de Boer komt er nog een Nederlander na Londen. Orlando Trustfull gaat opnieuw mee als assistent van de Boer.

Dit was mijn eerste update van mij eerste Manager Story. Ik volg eigenlijk alle verhalen tot nu toe en heb besloten zelf ook te beginnen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Overigins zal er verschil zitten in wanneer ik updates zal plaatsen aangezien ik soms heel veel tijd heb en soms geen.

In de volgende update zal de voorbereiding besproken worden en wordt er na de selectie gekeken.

#34 NiekGunst1's Avatar
    • Ingeschreven: 16/05/2015
    • Leeftijd: 18
    • Bedank: 41
    • 38x bedankt in 38 berichten

Standaard

Leuk dat er weer een MS bij komt! Ben je van plan om nog spelers van Ajax te gaan halen?

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Leuk dat je ook een MS begint! Ik ben benieuwd wat Frank de Boer bij Crystal Palace moet en of ze, zoals Ronald gisteren zei, echt Ajax/Barcelona voetbal gaan spelen.
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk Berichten
    Leuk dat je ook een MS begint! Ik ben benieuwd wat Frank de Boer bij Crystal Palace moet en of ze, zoals Ronald gisteren zei, echt Ajax/Barcelona voetbal gaan spelen.
    CP heeft best leuke voetballers rondlopen, enkel de defensie bestaat uit slagers vind ik. Van Aanholt is dan nog een aardige voetballer maar komt verdedigend veel te kort. Hier zie ik zelf dus veel verbetering. Succes in Londen!
    Zie hier mijn Manager Story

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Klopt. Wel een selectie met potentie als je naar de namen kijkt. Een paar gerichte aankopen en je zit wel goed. Echter, is het de uitdaging om er goed voetbal mee te spelen (lijkt me het idee met De Boer, toch?). Op dat moment zal er wel wat meer gewijzigd moeten worden, denk ik.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Crystal Palace is een ploeg met een aantal interessante spelers, plus het is ook een team waar je veel kanten mee kunt opgaan. Met een aantal juiste versterkingen komt alles op zijn pootjes. Ook leuk dat je met De Boer als coach werkt. Benieuwd hoe je ploeg er uit zal zien binnenkort en hoe je hun gaat laten voetballen.

Amateur Lompekop.'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/05/2017
    • Bedank: 29
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Veel succes, wat zijn je doelstellingen?

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jesse Bekijk Berichten
    Hopelijk wordt het niet het betonvoetbal van de laatste jaren bij Ajax

Interessante club, mooie competitie. Veel succes!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Als eerst wil ik jullie bedanken voor al jullie positieve reacties.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NiekGunst1 Bekijk Berichten
    Leuk dat er weer een MS bij komt! Ben je van plan om nog spelers van Ajax te gaan halen?
    Er staan er wel een paar oo de verlanglijst maar of ze echt overkomen weet ik nog niet.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Klopt. Wel een selectie met potentie als je naar de namen kijkt. Een paar gerichte aankopen en je zit wel goed. Echter, is het de uitdaging om er goed voetbal mee te spelen (lijkt me het idee met De Boer, toch?). Op dat moment zal er wel wat meer gewijzigd moeten worden, denk ik.
    Het idee is inderdaad om goed voetbal te spelen en daarvoor zullen er wijzigingen doorgevoerd moeten worden alleen zal dat geleidelijk aan gebeuren. In het eerste seizoen zullen er geen hele grote wijzigen zijn maar daarna is dat wel mogelijk.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lompekop. Bekijk Berichten
    Veel succes, wat zijn je doelstellingen?
    Mijn persoonlijke doelstelling is om de komende twee jaar vast in de middenmoot van de Premier League te eindigen en misschien te stunten in een van de bekers. Daarna hoop ik dat we langzaam mee kunnen doen voor een Europees ticket en dat gecombineerd met mooi voetbal.

Dan nu over naar het volgende stukje, de voorbereiding:

Sterk Zenit houdt Crystal Palace uit finale

Zenit heeft de finale van de European Shield bereikt na een 2-0 overwinning op de nieuwe ploeg van Frank de Boer. Zenit treft in de finale Sassuolo dat op haar beurt Sporting uitschakelde.

Het toernooi in Frankrijk was voor de Boer ideaal om zijn spelersgroep te leren kennen en om zijn visie over te brengen. In de poulefase lukte het aardig, zo werd er gewonnen van Wolfsburg(3-1) en gelijkgespeeld tegen Marseille en Sporting (beide 1-1). In de halve finale liep het echter niet. Al snel wisten de Russen druk te zetten waardoor het spel wat Crystal Palace wilden spelen er totaal niet uit kwam. Het was dan ook Danny die de score in de veertiende minuut opende. Vlak voor rust werd het 2-0 maar het was dit maal geen speler van Zenit die scoorde. Souaré (foto hierboven) kreeg de bal op zijn rug geschoten en die rolde onfortuinlijk achter Mandanda. Na rust bleef het spelbeeld hetzelfde maar werd er niet meer gescoord.

Wat vrij goed duidelijk werd in de voorbereiding waren de defensieve problemen, zo moest de verdediging van Palace in iedere wedstrijd minimaal één keer de bal uit het net halen en vaak ontstond het doelpunt door onzeker uitverdedigen. Ook aanvoerder Yohan Cabaye voelde die onzekerheid in de wedstrijden. "We proberen als team een nieuw systeem onder de knie te krijgen en dat is niet altijd even makkelijk. Veel spelers worden wat onzeker als ze de bal vaak verspelen en dat kan leiden tot meer fouten. De trainer heeft ons wel duidelijk gemaakt dat hij liever iemand ziet die het blijft proberen dan iemand die een andere weg kiest, zo stimuleert hij ons enorm."

Doordat de laatste linie niet optimaal presteert wordt er veel gespeculeerd over mogelijke aankopen. Zo zou Mamadou Sakho, die afgelopen half jaar al geleend was, top prioriteit zijn en definitief over moeten komen. Ook de Ajacieden Jairo Riedewald en Joel Veltman zouden op de verlanglijst staan.
    De 47-jarige hoofdcoach zei zelf niets over een mogelijke hereniging met de spelers van Ajax. Wel erkende hij dat er nog werk aan de winkel is. “Ondanks dat we de finale niet hebben weten te bereiken heb ik wel een positief gevoel overgehouden. We hebben nu een beter beeld van wat er nog verbeterd moet worden en aan mij de taak om dat voor elkaar te krijgen. Van mogelijke aankopen weet ik niets maar dat is natuurlijk ook niet aan mij.”

Op 13 augustus begint het seizoen voor het elftal van de Boer, West Brom komt dan op bezoek.

Ik heb er voor gekozen om echt in het seizoen 17-18 te beginnen en heb dus vooraf al spelers waarvan het contract irl niet werd verlengd bij vrij spelers gezet. Zo heb ik ook Sakho en Rémy terug gestuurd van hun uitlening en spelers die uitgeleend waren terug gehaald. Echter heb ik er ook enkele laten zitten omdat ze toch weer uitgeleend zouden worden.
    Door die wijzigingen ziet onze selectie er momenteel uit:

[IMG][/IMG]

Dan nog even de resultaten van het voorbereidings toernooi:

Crystal Palace-Wolfsburg 3-1
    9min Benteke (Townsend) 1-0
    34min Träsch Rood
    42min Benteke (Zaha) 2-0
    65min Benteke (rebound) 3-0
    86min Ntep 3-1

Marseille-Crystal Palace 1-1
    11min Thauvin 1-0
    88min Sako (Kaikai) 1-1

Crystal Palace-Sporting 1-1
    22min Zaha (Puncheon) 1-0
    39min Castaignos 1-1

Zenit-Crystal Palace 2-0
    14min Danny 1-0
    41min Souaré (eigen doelpunt) 2-0

Voor degene die het leuk vinden, Zenit wist het toernooi uiteindelijk te winnen.

Dit was mijn tweede update. Tot de volgende update

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Wat extra voetballend vermogen op het middenveld, een centrale verdediger die een beetje fatsoenlijk kan opbouwen en misschien nog een linksbuiten lijken mij nog noodzakelijk om aanvallend voetbal te gaan spelen. Ga je nog wel spelers halen of heb je de eerste transferperiode uitgeschakeld?
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 1 van de 18 12311 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten