FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 141
    Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard Inter Milan - Luciano Spalletti

Bij deze een nieuwe story van mijn kant, deze keer met Internazionale. Hier gaan we dan met ons openingsstukje. Veel leesplezier!

Spalletti verruilt AS Roma voor Inter

06/06/2017

Na het vertrek van Francesco Totti, is de leegloop in het Romeinse Stadio Olimpico nog niet voorbij, want Internazionale heeft haar spiksplintere coach binnen, en dat is uitgerekend AS Roma-manager Luciano Spalletti. Inter heeft haar nieuwbakken trainer een driejarig contract laten ondertekenen. Afgelopen seizoen leidde de 58-jarige coach het team van Radja Nainggolan nog naar een tweede plek in de Serie A.

Spalletti moet voor stabiliteit en progressie gaan zorgen in Milaan en volgt Stefanbo Pioli op als oefenmeester. Deze laatst genoemde werd een maand geleden nog ontslagen. Spalletti is maar liefst de vierde coach voor Inter op een jaar tijd. Inter eindigde in het seizoen 2016-2017 nog op een bedroevende zevende plaats in de Italiaanse competitie, waardoor i Nerazzurri aankomende jaargang geen Europees voetbal zullen spelen.

Spalletti, een man die toch al meer dan twintig jaar trainerservaring achter zijn naam heeft staan, coachte in het verleden reeds twee maal AS Roma, maar maakte ook passages door met onder andere Empoli, Sampdoria, tweemaal Udinese en Zenit-Sint-Petersburg. Met de Russen behaalde hij twee keer het landskampioenschap. In dienst van Roma kon Spalletti even veel malen de Italiaanse beker onder zijn naam zetten. Ook werd De 58-jarige italiaan in 2006 en 2007 verkozen tot 'Trainer van het Jaar' in Italië.

"Ik wil zeggen dat ik heel erg blij ben dat ik de kans krijg om een ploeg als Inter onder mijn hoede te mogen nemen. We hebben de deal afgerond en beide partijen zijn erg enthousiast over dit nieuwe begin. Ik kan niet wachten om er aan te beginnen", aldus de 58-jarige tacticus uit Certaldo, een gemeente uit de Italiaanse provincie Florence. In Japan zette Spalletti zijn handtekening onder een contract dat tot medio 2020 loopt.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Denk dat het ontbreken aan stabiliteit de voornaamste reden is dat Inter zo in verval is geraakt. Voor het afgelopen seizoen is er veel geïnvesteerd, maar het kwam er nog niet echt uit. Veel oude spelers die net over de top zijn, ben benieuwd wat je met de selectie gaat doen. Vooralsnog houden de Nerazzurri zich rustig op de markt, dus je kan er lekker je eigen draai aan geven. Leuk om te zien dat je weer een story start!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Sluit ik me helemaal bij aan. Qua namen staat er wel wat, maar het matcht elkaar niet.

Kleine tip: lees je stuk nog even goed door als je het plaatst. Zitten een paar kleine spelfouten in zoals hoofdletters/verkeerde letter en 'spiksplintere coach' klopt ook niet.

Mooi dat je weer terug bent!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Weer een nieuwe story, tof. Veel succes!

Ik hoorde dat Borja Valero zo goed als zeker naar Internationale gaat. Benieuwd welke spelers jij gaat halen.

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

@db1512 Stil? Ze hebben zich ondertussen al gemeld voor Sanchez van Ajax en de geruchten gaan dat ze gaan kiezen tussen Lucas of Di María. Ook staan Borja Valero en Dalbert (linksback Nice) al met een voet in Milaan.
    @Matthias~

Ben benieuwd hoe je dit team gaat vormgeven. Het is in ieder geval een hele uitdaging. Wat doe je met Icardi?
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Jesse als je deze interesse vergelijkt met andere teams (uit de Serie A), dan mag je denk ik wel concluderen dat er tot nu toe weinig gebeurd is. Als je dat vergelijkt met Milan, dat al vier directe versterkingen wist te presenteren, dan is het in de andere kant van de stad wel erg rustig.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Jaa okee, daar heb je gelijk in.

Amateur Lompekop.'s Avatar
    • Ingeschreven: 18/05/2017
    • Bedank: 29
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Ben heel erg benieuwd naar de versterkingen. Veel succes!

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Bedankt voor de reacties. Ik zal mijn best doen om er een mooi verhaal van te maken en om Inter weer naar de hoogte terug te brengen van vroeger.
    Volgend stukje.

Inter haalt eerste versterking binnen met Lanzini

Internazionale heeft de komst van Manuel Lanzini aangekondigd via de eigen clubwebsite. De Argentijnse middenvelder komt over van West Ham United richting de Italiaanse modestad. Er wordt gesproken over een transferbedrag rond de 31 miljoen euro.

In 2014 verliet Lanzini zijn geboorteland Argentinië, waar hij voor een periode van vier seizoenen de clubkleuren van River Plate verdedigde. De 24-jarige Argentijn werd tussendoor ook nog verhuurd aan Fluminense (2011-2012). Vooraleer Lanzini de stap naar Europa maakte, was het Al-Jazeera dat hem eerst wegplukte bij River. Vervolgens maakte Lanzini in 2016 zijn definitieve transfer naar West Ham, dat hem eerst een jaar op huurbasis had overgenomen van de Arabieren. Afgelopen jaar liet hij helemaal zien wat hij in zijn mars had in dienst van The Hammers, die 10,5 miljoen euro op tafel legden bij de clubleiding van Al-Jazeera.

De voormalige middenvelder van River Plate heeft de medische keuring in Londen goed doorstaan en ondertekende een vierjarige verbintenis in Noord-Italië. Dat betekent dus dat hij tot aan de zomer van 2021 verbonden zal zijn aan Inter. Daarnaast zal de Argentijn een jaarlijks salaris van 2,6 miljoen euro gaan opstrijken in Lombardije.

Lanzini is erg tevreden met zijn overgang naar het Giuseppe Meazza. "Het is altijd een droom geweest om voor Inter te mogen spelen en die wordt nu gerealiseerd. Ik wil de trainer, de fans en het bestuur van West Ham United graag bedanken voor de mooie tijd die ik er heb gehad."

Het precieze bedrag dat er met de transfer gemoeid is, werd niet genoemd. Inter Milan zou naar verluidt een slordige 31 miljoen euro betalen voor de komst van de aanvallend ingestelde speler uit Latijns-Amerika. Dankzij de komst van Lanzini telt de selectie van Inter nu zes Argentijnen. De andere vijf zijn reservedoelman Juan Pablo Carrizo, linksachter Cristian Ansaldi, centrale middenvelder Éver Banega en de spitsen Mauro Icardi en Rodrigo Palacio.

Daarnaast zouden i Nerazzurri reeds bezig zijn met de onderhandelingen voor Marco Benassi. De middenvelder van Torino, die ooit bij de jeugdacademie van Inter zat, mag niet weg voor minder dan 25 miljoen euro. Voor de Milanese club zou het geen probleem vormen om aan de vraagprijs voor hun ex-speler te voldoen. Zodoende zou Benassi voor een tweede keer het shirt van Inter kunnen aantrekken. In 2014 werd de international nog door Torino - voor die club komt Benassi momenteel uit - weggehaald uit Milaan.
    Laatst gewijzigd door Matthias~; 22/06/2017 om 00:27.

Standaard

Heerlijke aankoop zeg, waar nog genoeg rek in zit. Echt een goede slag geslagen op de transfermarkt! Ben benieuwd of Benassi ook komt, altijd goed om Italianen te halen bij Inter.

Pagina 1 van de 15 12311 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten