FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 3 van de 3
    Amateur JeffA29's Avatar
    • Ingeschreven: 10/05/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Vraagjes over in-game FIFA 17 "trucjes" & "haperingen online"

Goedendag, ik ben een nieuwe gebruiker.
    Ik begin me even met het voorstellen. Mijn naam is Jeff, woonachtig in Noord-Holland.
    Ik speel eigenlijk al een lange tijd FIFA, maar sinds kort speel ik deze game op een serieuze manier.
    Voorheen speelde ik tegen vrienden en dan werd het meer een tackle wedstrijd dan een wedstrijd om doelpunten.
    Laatst ben ik erachter gekomen dat ik toch wel beter was dan dat ik zelf had gedacht. Ik startte in FIFA 17 de "Online seizoenen" modus op.
    Momenteel bevindt ik me in divisie 6, ik vind het best knap van mezelf aangezien ik dacht dat ik een divisie 9/10 waardige speler was.
    De FIFA 17 game speel ik op de Playstation, Playstation is voor mij de favoriete console, ik bezit de vorige versies van de console ook.

Nu mijn vragen;
    - Ik probeer mezelf trucjes aan te leren, ik weet dat dit niet over een nacht ijs zal gaan lukken. Als ik het trucje de "roulette" wil uitvoeren met een speler die dit qua skill moves sterren aan moet kunnen doet hij 9/10 heel iets anders. Ik oefen dit in de "Oefen arena". Overigens tijdens een wedstrijd lijkt dit trucje uit pure geluk lukt.
    Ik kijk voor skill moves veel op Youtube! Waar gaat het mis?

- Ik merk dat hij tijdens het spelen van "Online divisies" dat er vele lags zijn. Dit is heel frustrerend, met andere games merk ik bijna nooit haperingen in de game. Wie heeft hier een oplossing voor?

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
    JeffA-1989

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Welkom op FIFA Benelux!

Het uitvoeren van een trucje heeft voornamelijk met de oriëntatie te maken in wat voor richting de speler staat. In onderstaande video heb ik geprobeerd dat zo goed mogelijk, met veel voorbeelden uit te leggen:

Als je die oriëntatie eenmaal onder de knie hebt is het voornamelijk een kwestie van onthouden welk trucje welke toetsencombinatie is.

Speel je met een draadloze of wired verbinding naar je Playstation?
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur JeffA29's Avatar
    • Ingeschreven: 10/05/2017
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Dankjewel,

Het filmpje wat je hebt gepost heb ik echt veel aan, dankjewel. Je legt het fantastisch uit echt complimenten hiervoor. Jammer dat jullie geen filmpjes hebben gemaakt voor FIFA 17. Ook het passen gaat nu beter, want ik had redelijk vaak dat ik naar de verkeerde persoon passte terwijl ik wel naar die richting toe wijs met me joystick. Als ik de Trainer aan had kon ik dan gebruik maken van de witte pijl die zich bij de voeten van de speler bevindt.

Qua internet, momenteel speel ik draadloos. Ik heb kort geleden een lange tijd ook bedraad gespeeld maar ook hierbij merk ik deze hinder. Ik heb internet via Ziggo. Maar ik krijg het idee dat het ligt aan FIFA, ik speel games zoals Wildlands, UFC, Battlefield, Call of Duty vloeiend bedraad en draadloos.

Met vriendelijke groeten

JeffA

Forum Rechten