FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 193
    Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard [MSvdM07] Boszia Dortmund ~~ Jesse

Hier een story van mijn kant. Het upload tempo zal niet heel erg hoog liggen, aangezien ik vijf dagen in de week 12 uur lang werk, Eerste stukje is een soort van intro, het volgende stukje zal wel snel volgen en een voorbereiding op aankomend seizoen zijn.

Bosz verlaat Ajax voor Duitse topclub

Ajax moet op zoek naar een nieuwe hoofdcoach. De Amsterdamse club maakt op de officiële site bekend per direct afscheid te nemen van Peter Bosz, die volgend seizoen bij de Duitse club Borussia Dortmund aan de slag gaat. Een hard gelag voor de Amsterdammers, die dit seizoen vriend en vijand verbaasde met een finaleplaats in de Europa League.

De 53-jarige oefenmeester stond sinds begin van dit seizoen onder contract bij Ajax. Zijn hand was meteen te zien met onder andere het passeren van Riechedly Bazoer, Kenny Tete en Jaïro Riedewald, die onder Frank de Boer nog onbetwiste basisspelers waren. Toch kwam zijn speelwijze pas in de tweede helft echt goed aan het licht, met als absoluut hoogtepunt de drie thuiswedstrijden tegen Feyenoord, Schalke 04 en Olympique Lyon.

Voor Borussia Dortmund was het een seizoen om snel te vergeten. De club werd in de kwartfinale van de Champions League uitgeschakeld door AS Monaco. Een wedstrijd die overschaduwd werd door de bomaanslag op de Duitse spelersbus, voorafgaand aan de eerste ontmoeting. In de Bundesliga werd de Duitse club derde, wat recht geeft op Champions League.

Bosz is in de wolken met zijn aanstelling bij die Borussen. “Borussia Dortmund is een geweldige club, in de top 10 van Europa. Ze spelen aanvallend voetbal met jonge spelers, net als Ajax. Ik kan niet wachten tot het seizoen begint,” aldus de achtvoudig international.
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ben benieuwd wat voor veranderingen je gaat doorvoeren aan BvB!

Tip: mocht je niet veel tijd hebben, maak wat meer stukjes in voorraad.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

3. Bedankt Begiristain:

Jesse (09/06/2017)

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Mooi, weer een MS erbij. Veel succes!

Ik ben ook benieuwd hoe Bosz dit team naar zijn hand gaat zetten, zoals hij met Ajax ook deed.

5. Bedankt RJ_MikiFan:

Jesse (09/06/2017)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Mooie club waar je veel talent tot je beschikking hebt, ga je ook nog jongens van Ajax meenemen?
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Erg leuke carrière club. Het zou leuk zijn om bijvoorbeeld Veltman te halen als Rb. Ik zelf heb hem daar al vier seizoenen staan in mijn Ajax carrière omdat Tete weg wilde, beviel prima. Dortmund heeft na Piszczek en top talent genaamd Passlack en Ginter maar die speelt daar meer als nood oplossing. Eigenlijk is het team al heel erg uitgebalanceerd maar het is zo jong dat ze ook wisselvallig zijn (irl). Succes en ik ben enorm benieuwd hoe Bosz zijn hand gaat zetten naar deze selectie.
    Zie hier mijn Manager Story

Standaard

Bedankt voor de reacties jongens. @db1512 de tijd zal het leren
    Hier een klein stukje, soort introductie van het seizoen, zodat jullie weten hoe het ervoor staat wanneer ik begin

Allereerst de selectie. Dit is namelijk op het moment de selectie van Dortmund. Bij elke speler staat zijn ALG, zijn leeftijd en op welke posities hij uit de voeten kan. Na elke transferperiode en om de zoveel tijd werk ik deze bij, zodat het niet heel onoverzichtelijk wordt, na een tijdje.

Als tweede de doelstellingen. Het bestuur heeft me de volgende doelen opgelegd.

- Jeugdafeling: ‘Maak 2 spelers van de jeugdafdeling minimaal 10 ALG-punten beter en speel 5 wedstrijden met ze.’
    - Naamsbekendheid: ‘Verdien in één seizoen € 150.000.000,- aan shirtverkoop.’
    - Financiëel: ‘Verdubbel de clubwaarde van je club binnen 2 seizoenen met 15 %.’
    - Succes thuis: ‘Win de Bundesliga, haal de halve finale Deutscher Pokal.’
    - Internationaal: ‘Haal de halve finale Champions League.’

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Begin je niet met de selectie voor het komende seizoen? BvB heeft met Dahoud, Toprak en Philipp al voor 44 miljoen euro uitgegeven.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

Die gaan inderdaad wel komen in de eerste transferperiode, later meer
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Toch wel een lekker teampje zo. En het kan alleen nog maar beter worden als je spelers als Toprak en Dahoud er nog bij haalt. Misschien kun je nog een extra spits halen, aangezien je er maar 2 hebt.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Lekker teampje hoor, een extra spits zou kunnen maar denk dat je het ook anders op kan lossen. Je hebt een overschot aan goede/talentvolle vleugelspelers dus zou je indien nodig ook altijd nog met Reus of Mor in de punt kunnen spelen, Götze als valse spits zou ook nog kunnen evenals Philipp. Denk dat als je die drie haalt je alleen nog een vleugelverdediger nodig bent mocht je in Guerreiro meer een middenvelder dan een back zien.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 1 van de 20 12311 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten