FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 20 van de 66 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 657
    Amateur EagleFan's Avatar
    • Ingeschreven: 12/07/2013
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 37
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RJ_MikiFan Bekijk Berichten
    En weer zo'n niets zeggende trailer...

In het artikel op de frontpage wordt gesproken over sfeer op de tribune en reactie van publiek, maar waar moet dat te zien zijn dan in de trailer?
    In de flitsende beelden was af en toe wel wat te zien, maar t was niet veel meer als wat we al gezien hadden. Ik had eigenlijk gehoopt op nieuws over de carreer mode, wat meer uitgebreide gameplay beelden, de officiële datum van de demo enzovoorts.

Semi-pro itsblurb's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2017
    • Bedank: 69
    • 41x bedankt in 41 berichten

Standaard

Dat hele EA heeft alle FIFA spelers gebruikt om hun andere games te adverteren. Echt triest...

Semi-pro Kingfvp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 31
    • Bedank: 13
    • 19x bedankt in 19 berichten

Standaard

Hier heb je een ex community manager van fifa.
    Die zegt ook hoe het bij fifa gaat met bijv. adverteren etc.

https://www.youtube.com/watch?v=3GyzYE4vy98&t
    "Waar ik ooit ook aanbeland
    Kom ik in een ander land
    Het blijft toch aan je knagen waar je wiegie was geplant
    Als ik weer bij Utrecht kom
    Zwaai ik even naar de Dom
    Word ik soms met hete tranen overmand
    "

Sign by VoetbalBram
    Ava by Matthijs

Semi-pro Kingfvp's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 31
    • Bedank: 13
    • 19x bedankt in 19 berichten

Standaard

Schijnt dat FIFA street in FIFA 18 zit?!
    Of het nou de kleine stadion(indoor) mode is van bijv fifa 98 is niet duidelijk.
    Maar zou wel leuk zijn!
    "Waar ik ooit ook aanbeland
    Kom ik in een ander land
    Het blijft toch aan je knagen waar je wiegie was geplant
    Als ik weer bij Utrecht kom
    Zwaai ik even naar de Dom
    Word ik soms met hete tranen overmand
    "

Sign by VoetbalBram
    Ava by Matthijs

Standaard

Als er echt een street optie is, is het eigenlijk te laat gekomen. Als je dat in FIFA 17 had toegevoegd, had je een veel beter begin van The Journey gehad. Voorbeeld voor verhaallijn: Als jongetje van elf lekker voetballen op een plein, en uiteindelijk gescout worden door een EPL club. Misschien had het ook leuk geweest dat je ook de jeugdopleiding van een club had doorgelopen voordat je echt ging spelen.

Edit: De demo komt 12 September uit!
    Laatst gewijzigd door itsblurb; 22/08/2017 om 16:42.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Wat zijn jullie bronnen, @itsblurb en @Kingfvp?

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door itsblurb Bekijk Berichten
    Als er echt een street optie is, is het eigenlijk te laat gekomen. Als je dat in FIFA 17 had toegevoegd, had je een veel beter begin van The Journey gehad. Voorbeeld voor verhaallijn: Als jongetje van elf lekker voetballen op een plein, en uiteindelijk gescout worden door een EPL club. Misschien had het ook leuk geweest dat je ook de jeugdopleiding van een club had doorgelopen voordat je echt ging spelen.

Edit: De demo komt 12 September uit!
    FIFA Street boeit mij helemaal niets, maar dat voorbeeld wat je geeft met de jeugdopleiding zou echt gaaf zijn geweest. Dat je met een paar potjes de jeugdopleiding doorloopt (misschien 5-10 per jaar, of een keuze voor de speler hoeveel, want niet iedereen vindt het leuk als dat lang duurt) en dat je dan al eerder bij een club aansluit. Maar dan kwam de verhaallijn niet uit, want het verhaal begint nu eigenlijk met die oefendag waar al die scouts staan, omdat je geen contract gekregen tot dan toe. Als je het helemaal uitgebreid wil hebben, zou je dan eigenlijk ook al aan relaties moeten kunnen werken. Dat je dan al die reactie-opties krijgt zeg maar. Maar nu dwaal ik wel erg af haha.

Ik ben benieuwd naar The Journey, maar ik denk niet dat ik het veel speel. Omdat ik spelen als het volledige team niet leuk vind in die modus en het spelen met alleen jezelf óf te moeilijk, óf te makkelijk was, heb ik er nu ook niet veel mee gedaan.

Ik hoop dat het spel wat moeilijker is dan FIFA 17, waar ik geen enkele moeite kende tenzij ik de sliders onrealistisch zette (Zo onrealistisch dat zon beetje elk schot van de tegenstander in de kruising vloog, ongeacht de hoek of de kwaliteit van de speler). Dan is het snel saai. Ik hoop dat carriere modus veel uitbreidingen heeft, zoals een jeugdcompetitie, upgrades voor je staf (na een paar seizoenen weet je van ellende niet meer wat je moet met die €200.000.000 op de bank) en misschien ook wat meer interactie met spelers. In FIFA Manager had je bijvoorbeeld de mogelijkheid beloftes te doen, zoals dat een speler veel zal spelen, weinig zal spelen, de bekerwedstrijden zal spelen...etc. Als dat dan uit kwam, werd de relatie met de speler beter, kwam het niet uit, werd de speler (terecht) ontevreden. Was een speler ontevreden, wilde deze logischerwijs vertrekken. Zo moest je dus aan relatie-management doen. Ik speel zelf veel Football Manager, dus ik heb misschien iets te hoge eisen wat betreft carriere modus. Maar een paar wijzigingen, zeker een jeugdcompetitie, zouden gewoon zo veel toevoegen. Ik las op een andere website bij een wensenlijst ook dat er dan een jeugdcoach moest komen die wekelijks de vooruitgang rapporteerde. Hierdoor wordt de jeugdopleiding veel interactiever, wat mij echt gaaf lijkt.

Ik ben een pessimist, dus ik verwacht geen veranderingen. Toegegeven, die screenshots van onderhandelingen zijn wel gaaf. Maar als je als Ajax speelt en spelers zonder eigen face haalt, is dat na 5x denk ik ook wel saai.

Standaard

@Raindog dat zag ik op Insta voorbij komen. Volgens die man staat het op internet.

@falonso Dat is ook een probleem voor de mindere ploegen in de EPL en LaLiga. Mindere ploegen hebben geen gamefaces, en dat lijkt mij vrij irritant met onderhandelingen met spelers, en de presentatie van de spelers (de opstelling) voor de wedstrijden.
    Laatst gewijzigd door itsblurb; 22/08/2017 om 18:47.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Zo, @Bastiaan en ik hebben vandaag FIFA 18 kunnen proberen op de Gamescom. Ik ga m'n best doen zo snel mogelijk hands-on te schrijven + vragen te beantwoorden. Sorry dat jullie dus nog even geduld moeten hebben.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

10. Bedankt Jordi:

Begiristain (22/08/2017)

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

@falonso nu heb je ook al de mogelijkheid om aan je relatie met spelers te werken. Als je ze een contract aanbied kun je aangeven wat hun rol is binnen de club. Als je er dan vervolgens niet aan houdt komen ze wel even op kantoor klagen.
    Zie hier mijn Manager Story

Pagina 20 van de 66 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten