FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Aflopend Contract

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard Aflopend Contract

In FIFA17 is het weer een kunst om spelers met een aflopend contract elders weg te halen. Zo ondervind ik soms enige hinder (bug).

Je laat je scouts rapporten uitbrengen over spelers (zoek optie : contract duur 0-1 jaar, leeftijd 22-33, positie-willekeurig). Bij het openen van de transfermarkt wil jij je slag slaan door de desbetreffende speler te benaderen. Vervolgens heb jij een bod gedaan wat aan zijn eisen voldoet, een dag later meld het bestuur dat er ook nog een ander team in de race is, weer een dag later accepteert hij jou voorstel en je laat hem een voorcontract tekenen. Vervolgens staat hij niet meer bij jou verlanglijst en als je naar spelers biografie gaat dan staat er dat hij pas bij zijn huidige club is aangesloten. Aan het einde van het seizoen verkast de speler naar een andere club terwijl hij een voorcontract bij jou heeft getekend.

Een ander voorbeeld is dat jij een speler met een aflopend contract op je verlanglijst hebt staan en dan komt er een melding dat een andere club ook geïnteresseerd is in zijn diensten. Vervolgens kun je niet meer onderhandelen, terwijl hun wel kunnen onderhandelen wanneer jij al met hem in gesprek bent.

Wereldklasse Michelangelo's Avatar
    • Ingeschreven: 15/06/2012
    • Bedank: 462
    • 582x bedankt in 536 berichten

Standaard

Zelf nog geen last van gehad. Speler moet wel minimaal 23 zijn volgens mij, anders kan je hem niet benaderen om zich na zijn contract bij je club aan te sluiten.

Standaard

Dat weet ik, maar als ik bij transfergeschiedenis ga kijken dan staat er bij mijn club dat die spelers komen. Maar in de zomer gebeurd niets. Ik heb samen met een vriend een carriere gestart. Beide Bournemouth en dan gewoon via party chat contact houden. Vervolgens haalde we allebei Witsel transfervrij binnen. Bij mij kwam hij wel in de zomer en bij hem niet. Terwijl bij beide het contract getekend was.

Wereldklasse Michelangelo's Avatar
    • Ingeschreven: 15/06/2012
    • Bedank: 462
    • 582x bedankt in 536 berichten

Standaard

Raar, had er in FIFA 16 wel regelmatig last van, maar nu nog niet (ff afkloppen)..
    Foutje van FIFA dus.

Standaard

Ik ben er achter hoe je dit ongedaan kunt maken. Aan het begin van het nieuwe seizoen krijg je 2 keer de melding dat de desbetreffende spelers bij je club is aangekomen. Je gaat dan naar je Transfers (spelers verkopen) de speler staat immer wel op de loonlijst, maar je kan hem niet terug vinden in je Team. je ontbindt het contract en de speler word aangeboden als Vrije Speler, dan kun je hem weer een contract geven en vervolgens komt hij wel bij je team!

Forum Rechten