FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Amateur Sander4131's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Leeftijd: 45
    • Bedank: 3
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Origin account Fifa 17, 2e speler of gastspeler

Beste allemaal,

Wellicht een domme vraag, maar aangezien je FIFA 17 alleen kan spelen met Origin op de PC, zoek ik naar een 'veilige' oplossing om mijn zoon van 7 te laten spelen, zonder dat mijn carriere en statistieken in de war worden geschopt.

Ik heb een eigen origin account voor hem gemaakt, maar dan moet hij zelf FIFA17 ook kopen.

Dat moet toch anders kunnen? Ik kom er alleen niet uit hoe.

Iemand hier tips of ervaringen?

groeten Sander

Just do it! GPMorgan's Avatar
    • Ingeschreven: 04/01/2017
    • Bedank: 25
    • 39x bedankt in 20 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sander4131 Bekijk Berichten
    Beste allemaal,

Wellicht een domme vraag, maar aangezien je FIFA 17 alleen kan spelen met Origin op de PC, zoek ik naar een 'veilige' oplossing om mijn zoon van 7 te laten spelen, zonder dat mijn carriere en statistieken in de war worden geschopt.

Ik heb een eigen origin account voor hem gemaakt, maar dan moet hij zelf FIFA17 ook kopen.

Dat moet toch anders kunnen? Ik kom er alleen niet uit hoe.

Iemand hier tips of ervaringen?

groeten Sander
    Domme vragen bestaan niet, overbodige vragen wel en zo te zien heeft niemand nog het antwoord hierop kunnen vinden dus je vraagt niet naar de bekende weg.

Volgens mij is het alleen mogelijk als hij zijn eigen Origin Account heeft en FIFA koopt. Ook sla je alles op dezelfde schijf op en leest FIFA gewoon je schijf zonder dat hij onderscheidt maakt tussen de User. Heb net met de PS4 geprobeerd en kon gewoon mijn carrière inladen onder een andere gebruiker. Ik kan niet zeggen of het voor de PC hetzelfde is want ik heb geen FIFA voor de PC. Daarnaast weet ik wel dat je ook niet op 1 Origin account op 2 Computers tegelijk kunt spelen anders had je een oplossing voor jou probleem als je 2 PC's zou hebben.

Voor als nog zie ik dat de enige mogelijkheid is die je zelf al aangaf maar, dan is het nog maar de vraag of hij onderscheid maakt in het inladen van carrières. Dit kan ik niet controleren want heb FIFA 17 niet op de PC zoals eerder aangegeven. Je zou het even moeten proberen of het werkt, dat is de enige manier. Als hij de carrières kan inladen wanneer je FIFA start met een ander origin Account, dan is de enige mogelijkheid dat je het op 2 PC's doet.

Ik hoop dat ik je iets verder hebt geholpen met je probleem. Heb ook op forums rond gekeken en onze groot vriend google gebruikt, maar kon niks vinden. Niet specifiek het probleem dat jij hebt. Hoop dat je het probleem kunt oplossen want er is niks vervelender als een hele carrière foetsie, ik weet wat het is, succes toegewenst Sander!
    Laatst gewijzigd door GPMorgan; 11/01/2017 om 02:01.

3. Bedankt GPMorgan:

Sander4131 (19/01/2017)

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Kan je geen twee profielen aanmaken in FIFA zelf? Heb het zelf nog nooit gedaan dus ik ben niet zeker of de carrières dan gescheiden worden of niet, maar het lijkt me wel het proberen waard.

Amateur Sander4131's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Leeftijd: 45
    • Bedank: 3
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

tot nu toe heb ik hiervoor geen mogelijkheid kunnen vinden helaas. Deze had ik ook bedacht, maar krijg dat ook niet voor elkaar :-(

Maar in ieder geval bedankt!

Forum Rechten