FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 70
    Professioneel arko's Avatar
    • Ingeschreven: 24/12/2013
    • Bedank: 90
    • 29x bedankt in 27 berichten

Standaard

@GPMorgan Ik speel al een tijdje met die sliders en vind het geweldig, ik kijk ook regelmatig op die forum of er veranderingen zijn aan de slider, maar tot nu toe heb ik de custom tactis niet aangepast en wil dat nu doen, maar ik heb wel een vraagje over de opstellingen moet je die perse ook veranderen? en de spelers de instructies geven? want vind niet elke formatie juist voor sommige teams. Neem bijvoorbeeld Eintracht frankfurt zou volgens dat site 3-4-3 spelen terwijl ik vind dat ze beter 4-2-3-1 kunnen spelen met de huidige selectie.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Ik zou zoveel mogelijk aanpassen anders heeft het weinig zin. Instructies is misschien niet helemaal nodig maar om de ultieme tegenstand te creëren heb je dit wel nodig.

3. Bedankt Spoon0612:

GPMorgan (13/01/2017)

Just do it! GPMorgan's Avatar
    • Ingeschreven: 04/01/2017
    • Bedank: 25
    • 39x bedankt in 20 berichten

Standaard

@FloydLandis - Zoals eerder gepost heb je 2 mogelijkheden om het te doen. De 1e via controller en de 2e via custom team sheets. Als je deze (2e) methode wilt volgen dan moet je inderdaad een nieuwe carrière starten met "huidig aangepaste selecties". Als je laatst gedownloade selectie selecteert, dan vervallen je teams en default tactics.

Stel voor dat je na 31 January de laatste up to date squads wilt gebruiken, dan ga je gewoon in het hoofdmenu, naar teams en dan download je de laatste up-to-date selecties. Helaas moet je dan wel weer opnieuw custom tactics invoeren aangezien er nieuwe selecties zijn gedownload. Een andere consequentie is dat je een nieuwe carrière moet starten om de nieuwe team sheets te gebruiken. Hier nog een filmpje hoe je de default team-sheets aanpast.

Link Filmpje

@arko Als eerste ben ik blij dat je de sliders geweldig vind. Zoals @Spoon0612 aangeeft is het wel essentieel dat je ook de custom tactics gebruikt om de ultieme tegenstand te ervaren. Over de formatie van Eintracht Frankfurt, het klopt dat ze sommige wedstrijden 4-2-3-1 spelen, maar er zijn ook veel wedstrijden waar Eintracht Frankfurt met 3-4-3 speelt, bijvoorbeeld tegen Hoffenheim thuis en tegen Vfl Wolfsburg uit. Thuis tegen FSV Mainz 05 speelden ze inderdaad 4-2-3-1. In de meeste wedstrijden spelen ze 3-4-3, maar tegen sommige tegenstanders ook 4-2-3-1. Als jij bijvoorbeeld denkt dat in dit geval 4-2-3-1 beter past omdat bijvoorbeeld de selectie op dat moment er geschikter voor is, dan kun je ook hun tweede systeem spelen als in het geval met Eintracht Frankfurt. Op de website van de Custom Tactics is bij elk team uitgegaan van de meest gespeelde formatie en bijbehorende tactics.
    Laatst gewijzigd door GPMorgan; 13/01/2017 om 22:54.

5. Bedankt GPMorgan:

arko (14/01/2017)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GPMorgan Bekijk Berichten
    Klopt, Ligue 1 zijn al bijna alle teams toegevoegd. Ze moeten er nog een paar. De Eredivisie en andere competities volgen ook nog maar de 5 grootste heb je. Je merkt inderdaad echt verschil in tactics van de CPU. En over dat kansloos afgaan, dat komt nog wel haha Mag ik vragen welk team je jou carrière mee gestart bent?
    Olympique Marseille

https://fifabenelux.com/forum/showth...ique-Marseille

7. Bedankt Spoon0612:

GPMorgan (15/01/2017)

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

Sliders zijn toch gewoon die balkjes van 'CPU pace 50' etc? Geloof dat ik veel mis, zet ze vaak op 49 en dan op legendarisch maar win alsnog wel snel. Iemand een sliderschema waarin je die 'echte' beleving hebt dan ?

Professioneel arko's Avatar
    • Ingeschreven: 24/12/2013
    • Bedank: 90
    • 29x bedankt in 27 berichten

Standaard

@Rivenriff2 Die vindje op pagina 1 terug!

10. Bedankt arko:

GPMorgan (15/01/2017)

Just do it! GPMorgan's Avatar
    • Ingeschreven: 04/01/2017
    • Bedank: 25
    • 39x bedankt in 20 berichten

Standaard

@Spoon0612 Bedankt. Ben echt benieuwd hoe je carrière gaat verlopen met OM. Vanaf nu volg ik hem op de voet. Zit er zelf over te denken om misschien een nieuwe carrière met Leeds United te starten. Lijkt me wel een toffe uitdaging om die weer in de top te krijgen. Daarnaast heb ik gisteren het kampioenschap definitief verknalt met Arsenal. Speelde thuis tegen WBA, moest winnen om kans te maken met nog 2 wedstrijden te gaan ( top 5 staat binnen 4 punten van elkaar ), 0-0 gespeeld. Kreeg 2 Penalties, 1e op de lat en 2e door de keeper gestopt. Eigenlijk belachelijk, nog nooit 2 penalties in 1 wedstrijd gehad en zeker niet 2 gemist maar kon er ook nog wel om lachen, het zal je maar in het echt gebeuren, ga je door de grond na 36 wedstrijden te hebben gespeeld haha.

@Rivenriff2 Dat klopt. De sliders kun je vinden in settings. Het sliderschema kun je zoals @arko al aangaf, vinden op pagina 1.

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Ik heb net met de instellingen gekeken, passes enzo op handmatig is niks voor mij. Dat haalt alle plezier eruit voor mij. Het blijft tenslotte ook een stukje ontspanning. Op semi gaat het nog wel, als ik dat onder de knie krijg wordt het misschien weer leuker. De tegenstanders hebben nu wel meer kansen, maar man wat schieten ze graag mensen uit het publiek raak. Ik ga, als januari erop zit, opnieuw een carriere beginnen met Ajax. Met de sliders en passen etc. op handmatig, kijken of ik het vol hou. Overigens vind ik het niet echt kunnen dat ik (en met mij meerdere spelers) zo veel moeite moet doen om het spelletje zowel ontspannend als uitdagend te maken. Ik denk dat ik FIFA 18 aan me voorbij laat gaan, m'n interesse nam sowieso al wel wat af en dit alles helpt daar niet bij.

Standaard

Je kan schoten van de CPU ook nog aanpassen. zet die maar eens tussen de 35-45 dan gaan er veel meer kansen in. Nu missen soms voor open doel dat is echt belachelijk krom. Als je foute passes ook laag hebt staan dan combineren ze ook veel beter en zo krijg je ook meer tegenstand. Ik moet wel op legendarisch spelen anders fiets ik er zo doorheen. Passing staan ook op semi anders ga ik mezelf mateloos irriteren,.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Een paar potjes gespeeld met Bayern München om eens even met de pass instellingen op semi geoefend. Kan aan mij liggen maar mijn spelers maken veel meer knullige fouten, Neuer en Boateng die over elkaar heen duikelen waarna Reus binnen kan tikken om maar even een voorbeeld te noemen. Daarnaast gebeurt het me erg vaak dat ik een pass iets te hard geef waardoor een speler wordt overgeslagen, maar de speler die de cursor krijgt er nooit bij kan. De speler die overgeslagen wordt kan de bal vaak makkelijk aannemen maar staat er maar wat bij te kijken....
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten