FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 70 van de 70
    Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Ik heb dat ook in mijn carrière met Marseille. Zit al in het tweede seizoen (andere spits) en die zakt steeds in. Terwijl Gomis altijd voorin stond en nooit terug kwam. Dit terwijl er niets aan de tactiek is veranderd. Beide spitsen hebben een work rate normaal/normaal. Misschien heeft het toch iets met de diepte van het team te maken. Linies die in zijn geheel terug zakken. Aangezien de spits in zakt speel ik eerder 4-6-0.
    Zie hier mijn Manager Story

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Ik heb dat met mijn spits nu ook, eerst had ik het niet. Dolberg loopt op 10, Schone (speelt op 6) loopt in de spits, m'n andere middenvelders doen maar een dotje, de vleugelverdedigers lopen naar achteren wanneer ze naar voren moeten lopen om een aanval op te bouwen... En die instructies doen helemaal niets.

Ik speel nu met die sliders, steekpasses op handmatig en passing op cpu-hulp of ondersteuning ofzo, in ieder geval die ene dat je een klein beetje hulp krijgt maar het meeste zelf moet doen. Het is nu wel moeilijker, maar ik erger me zo aan dit spel. Volgens mij waren voor deze FIFA betere loopacties beloofd dan in de vorige editie, zowel van aanval als verdediging. Ik wacht nog op het moment dat ik er getuige van wordt.

Het geven van steekpasses is ook onmogelijk. Een speler overslaan lijkt niet te mogen. Als ik bijvoorbeeld met de LCV een steekpass wil geven op de RA, hoe hard ik ook laad en hoe goed ik ook mik, FIFA selecteert de RCV. Die de bal dus nooit kan halen en als ie dat wel doet, is de ruimte al weg. Ergerlijk is licht uitgedrukt.

Er zijn nog zoveel andere dingen in FIFA die schandalig slecht zijn, maar die zijn niet echt geschikt voor dit forum. Ik heb volgens mij al eens eerder gezegd in dit forum dat ik twijfelde of ik FIFA 18 nog wel zou gaan kopen. Die twijfel wordt zeker niet minder op deze manier.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Bizar, ik kan wel perfect een speler overslaan met een steekpass. Hoe staan je instellingen voor van speler veranderen? De loopacties vind ik op full manual zelfs lichtjes geweldig: Als ik met m'n linksbuiten (die de opdracht heeft om naar binnen te snijden) m'n spits diep speel op links, loopt die linksbuiten vanzelf naar het centrum om de 1-2 aan te gaan en zo een schietkans te creëren. Misschien moet je eens proberen alles op manual te zetten...

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

De loopacties die ik heb zijn backs die liever naar de eigen 16 lopen dan naar de middenlijn, ookal staat er dat ze naar voren moeten komen, de spits die liever speelt als controleur en de controleur die speelt als aanvallende middenvelder. Af en toe wil er nog wel eens een CV inschuiven, maar dat is dan meteen het hoogtepunt van de wedstrijd wat betreft loopacties. Ik heb het idee dat het door de sliders komt, omdat ik hier minder last van had toen ik met alles op 50 speelde. Toen waren er wel goede loopacties, al waren ze er niet vaak, maar toen stond de spits in ieder geval in de spits. Het probleem met de controleur had ik toen ook al.

Passen op manual heb ik geprobeerd, dat ga ik niet nog eens doen. Als dat de enige manier is om het probleem op te lossen, is dit de laatste keer dat FIFA 17 aangaat. Steekpasses staan al op manual. Overigens had ik die problemen niet met steekpasses op CPU-hulp.

Wat betreft het spelers wisselen, dat staat op 'alleen bij hoge ballen' geloof ik. Het handmatig wisselen van speler (zowel met de knop als de stick) vind ik dramatisch. Meestal moet ik 2/3 keer klikken/wijzen voordat ik de juiste speler te pakken heb, waardoor de tegenstander alweer ergens anders naar toe is en zo blijf ik bezig
    Laatst gewijzigd door falonso; 08/02/2017 om 15:03.

Standaard

Raar, heb ik allemaal geen last van. Mét sliders, trouwens.

Standaard

Ik heb eerder last van dat hij een speler over slaat die vrij staat en een man aan speelt die achter de tegenstander staat dan dat ik er geen over sla. Als je lcv naar ra moet passen dan moet je voor een crosspass gaan of op manual hard in passen. Een tijd terug ben ik over gegaan op sliders, het ging geweldig. Tot aan vorige week. Spits speelt op de middenlijn, cvm komt in de zestien, passes gaan niet naar degene waar ik naar toe speel enz enz. gister alles op manual gezet dus even afwachten of er verandering komt. Als ik nu verkeerd pass of schiet ligt het iig aan mijzelf. Voorheen wist ik dat ik de linker speler aan zou moeten passen maar dat gebeurde dan niet, erg irritant. Nu ligt het iig aan mijzelf als de bal niet aankomt.

Standaard

Het begint aardig goed te gaan voor mij met deze sliders, op legendarisch én full manual. Alleen afwerken vind ik extreem moeilijk. Ik scoor de meeste van m'n goals met afstandsschoten, kopballen na voorzetten of penalty's. Als ik in de 16 voor de keeper kom en vrij kan schieten leg ik hem er ofwel naast, ofwel op de keeper. Iemand tips hiervoor? Heb al geprobeerd om met de rechterstick te trainer even aan te zetten om zo met dat pijltje te kunnen mikken, maar het probleem is dat het erg snel moet gaan...

Standaard

Speelde je voorheen schieten op semi dan? Ik heb dat al zolang op manual staan als ik mij kan herrineren. Want geplaatst schot gaat anders altijd fout heb ik zelf het idee. Als je schuin op het doel af rent raad ik aan twee keer snel de schiet knop in te drukken, dan gaat de bal richting de lange hoek. Als je 1vs1 komt met de doelman doe ik vaak 3x schiet knop om hem laag langs hem af te schieten of ik doe een trucje. Je hoeft de trigger maar een beetje uit het midden te halen om een hoek te kiezen, doe je dit te enthousiast dan schiet je hem naast. Ik heb vaak duels waarbij ik 10x op doel schiet en maar 1 keer scoor maar soms ook 5 schoten en 4 doelpunten. Niet te verklaren.

Standaard

Vroeger speelde ik met alles op assisted, dan ging alles er altijd mooi in ^^. Het lastige is dat je manuel settings plots terug op assisted staan in de skill-games, anders kon ik die gebruiken om te oefenen. Ik vind het erg moeilijk om al lopend in een schuine hoek én op het juiste moment te schieten én nog eens goed te mikken. Het maffe is dat afstandsschoten er wel regelmatig in gaan, als ik daarvoor voldoende tijd heb tenminste.

Standaard

Afstandschoten worden bij mij vrijwel altijd geblocked of van richting veranderd.

Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567

Forum Rechten