FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 33 van de 33 EersteEerste ... 23313233
Resultaten 321 tot 326 van de 326
    Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Voorlopig stop ik even met het schrijven van stukjes en post ik alleen de uitslagen en belangrijke gebeurtenissen. Merk dat mede, door de vakantie, de motivatie om uitgebreide nieuwsberichten te schrijven een beetje weg ebt. Wellicht dat er af en toe nog eens een stuk tussendoor komt met wat meer achtergrond info, maar voorlopig even de uitslagen met daarbij een korte toelichting over de wedstrijd.

AC Milan - Liverpool 0-2
    39' 0-1 Lamela
    74' 0-2 Can

Hoewel we met name voor rust erg goed speelden kregen we vlak voor rust het deksel op de neus. Erik Lamela schoot hard in het dak van het doel en zette Liverpool op voorsprong. Na rust werd ons spel slordiger maar bleven we kansen houden op de gelijkmaker, uiteindelijk counterde Liverpool naar een marge van twee en was de wedstrijd gespeeld. Braga won de andere wedstrijd in de poule met 3-0 van Austria Wien.

Hellas Verona - AC Milan 1-1
    21' 1-0 Zucillini
    90' 1-1 Rugani (scrimage)

De vorm is compleet weg en dit was weer een verschrikkelijk slechte pot. We keken bijna zeventig minuten tegen een achterstand aan en uiteindelijk bezorgde Daniele Rugani ons in de blessuretijd een punt. De bal bleef na een corner liggen en de stopper schoot door een woud van benen binnen.

AC Milan - Internazionale 1-1
    42' 1-0 Locatelli (rebound)
    45' 1-1 Gabriel (penalty)

We waren oppermachtig gedurende de hele wedstrijd, maar Handanovic speelde een wereldpot. De Sloveen trad twaalf keer handelend op en moest uiteindelijk alleen een poging van Locatelli doorlaten. Diezelfde Locatelli veroorzaakte niet veel later een penalty waaruit Gabriel Barbossa de stand gelijk trok. Milan bleef de beste kansen houden, maar scoren deed i Rossoneri niet meer ondanks enkele goede kansen.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Professioneel Daniël.'s Avatar
    • Ingeschreven: 23/02/2017
    • Bedank: 36
    • 91x bedankt in 91 berichten

Standaard

Balen dat je de eerste CL-wedstrijd verliest, maar dat kan gebeuren tegen een team als Liverpool. Ook in de derby tegen Inter is een gelijkspel geen slecht resultaat, maar van Hellas Verona had eigenlijk wel gewonnen moeten worden. Hopelijk kun je je herpakken in de aankomende wedstrijden.

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Oei, de resultaten vallen een beetje tegen, maar een kwestie van tijd voor dit omgedraaid wordt lijkt mij.

Verslag op deze manier vind ik ook prima!

Professioneel Ryanajax's Avatar
    • Ingeschreven: 03/10/2015
    • Bedank: 13
    • 67x bedankt in 67 berichten

Standaard

Geen al te beste resultaten maar het seizoen is nog lang dus nog tijd genoeg om je te herstellen.

Wereldklasse Matthias~'s Avatar
    • Ingeschreven: 15/10/2010
    • Bedank: 595
    • 183x bedankt in 150 berichten

Standaard

Dit zijn geen super resultaten, dat mag gezegd worden denk ik. Al is het geen schande om van Liverpool te verliezen en gelijk te spelen tegen de stadsrivaal. Maar Hellas . Herpakken is de boodschap voor de komende wedstrijden, al is het nog altijd heel vroeg in het seizoen om nu al conclusies te trekken.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Begiristain hier mag een slotje op. Heb veel plezier beleefd aan het schrijven van deze story, maar heb er de tijd en motivatie niet meer voor om het door te zetten. Iedereen bedankt voor de reacties op mijn verhaal, dat maakte het erg leuk om het door te zetten. In Fifa 18 hoop ik weer met een dergelijk verhaal op de proppen te komen.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

7. Bedankt db1512 (2x):

Begiristain (19/08/2017),RJ_MikiFan (19/08/2017)

Pagina 33 van de 33 EersteEerste ... 23313233

Forum Rechten