FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard Manager Story Samenwerkingen

Ben jij op zoek naar iemand die jou kan helpen bij het maken van jouw manager story of heb je belangstelling om samen met iemand een manager story te maken?

In dit topic kan je mensen zoeken waarmee je samen een verhaal kan schrijven. Om snel en duidelijk de juiste persoon te vinden is het verstandig om jouw verwachtingen in onderstaand lijstje in te vullen:

Onderwerp story:
    Idee achter de story:
    Taak partner:

Zo kan iemand bijvoorbeeld het grafische gedeelte op zich nemen en de ander het tekstuele. Beiden combineren is uiteraard ook een goede optie!
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur brentkonijn's Avatar
    • Ingeschreven: 09/11/2016
    • Bedank: 2
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Van een ploeg een team maken met Nederlanders en belgen
    road to de benelux
    grafische gedeelte

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Ik houd al mijn wedstrijden, competitie, statistieken bij in Word/Excel en wil hier wel een story over schrijven. Aangezien ik een drukke baan heb en een relatie ben ik niet in staat er een grafische wending aan te geven. Maakt dit wat uit? Het ziet er niet zo spectaculair uit maar mij gaat het daar niet echt om, meer om een inzicht te geven in mijn carriere. Kan ik mijn verslaving/hobby hier ook kwijt onder Manager Story?

Zo ja, aan jullie de keus uit Ajax, Aston Villa of Olympique Marseille. PB mij met je keuze en ik zal het vervolgens plaatsen.

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spoon0612 Bekijk Berichten
    Ik houd al mijn wedstrijden, competitie, statistieken bij in Word/Excel en wil hier wel een story over schrijven. Aangezien ik een drukke baan heb en een relatie ben ik niet in staat er een grafische wending aan te geven. Maakt dit wat uit? Het ziet er niet zo spectaculair uit maar mij gaat het daar niet echt om, meer om een inzicht te geven in mijn carriere. Kan ik mijn verslaving/hobby hier ook kwijt onder Manager Story?

Zo ja, aan jullie de keus uit Ajax, Aston Villa of Olympique Marseille. PB mij met je keuze en ik zal het vervolgens plaatsen.
    Ik zit in een dezelfde situatie en ben ook gek op statistieken... Wellicht kan je ter inspiratie mijn Manager Story bekijken, deze maak ik volledig in Excel en kost niet bijzonder veel tijd.

Mijn voorkeur gaat uit naar Ajax en anders Marseille, of eigenlijk de club waar je het verste mee bent of komt. Vind het altijd interessant om te zien hoe carrières zich ontwikkelen na een x-aantal jaren.

Forum Rechten