FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30
    Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Goede punten @db1512

Wellicht kan er ook onderscheid gemaakt tussen de story's. Die van db1512 is een echte novelle, terwijl die van mij meer een samenvatting/overzicht is.

De belangstelling is gering inderdaad, maar op het gehele forum is het rustiger dan een paar jaar geleden.

2. Bedankt RJ_MikiFan:

Begiristain (07/12/2016)

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    - Allereerst denk ik dat het wellicht kan helpen om de stories weer tussen de gewone topics te zetten, zo vallen ze sneller onder de aandacht van bezoekers/leden en wordt er hopelijk ook door een wat gevarieerder aantal mensen op de stories gereageerd.
    Dat is een beetje de afweging die gemaakt is. Aan de ene kant kom je er sneller op, aan de andere kant heb je nu een eigen plek op het forum en is het geen warboel van verschillende topics door elkaar.

- Daarnaast weet ik niet of er voldoende ondersteuning is voor beginnende schrijvers om een story op te zetten. Hierbij is de belangrijkste vraag natuurlijk: hoe maak ik een stukje. In het verleden was er een heel sub-forum met ondersteunende onderwerpen, deze kan hier denk ik gewoon weer aan gekoppeld worden lijkt mij?
    Deze zijn inderdaad nog gewoon beschikbaar. Ik ga nakijken of dit nog nuttig kan zijn. In eerste instantie zou dit later toegevoegd worden, maar dat kan ook nu zeker geen kwaad.

- Daarnaast valt het mij op dat de FB Crew, op Begiristain na, nooit reageert op het story gedeelte van het forum. Ik denk dat indien de crew hier ook actiever wordt de discussie al wat meer los komt, dat is in mijn ogen ook de taak van de crew: de discussie op gang helpen indien nodig.
    Ik denk zeker dat de crew daar een rol in speelt op het forum. Echter zijn wij ook druk en kan niet iedereen overal zijn. Mogelijk dat dit door een verandering later vaker voorkomt.

Wat betreft het uitstellen van de MS van de maand, daar kan ik me volkomen in vinden. Ik zou er in de toekomst echter wel voor kiezen om een ander systeem toe te passen voor de carrière van de maand. Deze maand valt het mee maar de afgelopen tijd stemt er bijna niemand en kan men ook nog eens op zichzelf stemmen. Het lijkt mij dat hier wel een alternatief voor moet zijn te vinden.
    Ik ga er naar kijken, maar volgens mij is het niet mogelijk om niet op je zelf te stemmen, doordat polls ingevoerd worden zonder tags. Wat voor een systeem heb je in gedachten? (Overigens valt het aantal stemmen nog wel mee).
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RJ_MikiFan Bekijk Berichten
    Wellicht kan er ook onderscheid gemaakt tussen de story's. Die van db1512 is een echte novelle, terwijl die van mij meer een samenvatting/overzicht is.
    Dit onderscheid zal in mijn ogen beter in de titel van de story gemaakt kunnen worden. Andere optie is nog een subforum, maar dan verdwijnen verhalen verder van het oppervlakte.

De belangstelling is gering inderdaad, maar op het gehele forum is het rustiger dan een paar jaar geleden.
    Zeker een feit. Aan de andere kant groeiden de stories rond de zomer en kort daarna wel richting 5/6 per maand. Daarom is toen ook besloten om het op deze manier weer op te pakken. Helaas heeft deze groei zich vooralsnog niet doorgezet.
    Antwoorden even in dikgedrukt erbij gezet. Goed dat jullie meedenken. Zoals gezegd zie ik een forum als een open discussie. Een paar punten kan ik naar kijken, op andere punten ben ik benieuwd naar jullie reactie op mijn antwoorden @RJ_MikiFan @db1512.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

4. Bedankt Begiristain:

db1512 (07/12/2016)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

- betreft de plaats van de topics/dit aparte forum. Ik denk dat het in deze kwestie met name terecht komt op het net zo lang finetunen totdat de optimale oplossing is bereikt. Een paar Fifa edities geleden is dit sub-forum verdwenen en plaatste men zijn/haar stories/carrièreverslagen in het gewone carrière forum. Met de herintrede van dit sub-forum kan na een maand wel worden geconcludeerd dat er eigenlijk maar drie leden (die hier nu ook de discussie voeren) gebruik maken van dit forum. Ik zou het hierdoor sterk overwegen om het weer terug te draaien en de stories gewoon weer in het carrière topic te zetten. Of dit de belangstelling vergroot weet ik niet, maar het is denk ik een poging waard.

- Voor de ondersteunende topics, volgens mij staan daar nog wel nuttige dingen in die vastgepind kunnen worden aan dit sub-forum of welk forum dan ook.

- Fijn dat je het eens met me bent dat de crew hier ook een rol in speelt, ik kan me ook erg goed voorstellen dat jullie het druk hebben en dat iedereen dit voor de hobby doet. Al vind ik het ook wel weer wat om het puur op 'we hebben het druk' te gooien wanneer je bedenkt dat het MS forum een maand terug is opengegooid. Daarnaast zou ik het ook mooi vinden wanneer anderen zich in deze discussie zouden mengen, wat denk ik toch begint met de crew. Hopelijk volgen de leden daarna.

- betreft het stemmen, ik zou de MS gaan beoordelen op een select aantal (redelijk eenvoudig te beoordelen) criteria door een paar man. Deze beoordeling speelt dan mee bij de stemming. Het klopt inderdaad dat het aantal stemmen nog steeds niet overhoudt, al was het volgens mij vorige maand nog erger.

- De belangstelling voor zowel de MS als het forum in het algemeen is de afgelopen maanden inderdaad wat af genomen is ook mijn constatering. Wellicht is er onder de rest van de leden gewoon geen animo voor de stories en laat staan om er één te maken. In dat geval, ik beleef er zelf erg veel plezier aan en ga er zeker mee door, al zou wat meer (inhoudelijke) feedback natuurlijk altijd mooi zijn.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Standaard

Ik bedoel inderdaad ook alleen in topic titel het onderscheid tussen novelle en carrière.

En net als @db1512 ga ik ook gewoon door. In mijn geval aangezien ik data graag vastleg en het leuk vind om dit te delen.

Standaard

Vraag in het algemeen:

Kunnen wij als crew zijnde nog iets betekenen voor de manager stories? Momenteel heb ik eventuele uitbreidingen even laten schieten, omdat er niet veel stories aanwezig waren voor een langere tijd.

Standaard

Lastige vraag... Wellicht dat er eenmalig (tijdje voor de release van FIFA 18 bijvoorbeeld?) een Manager Story van het jaar georganiseerd kan worden o.i.d.

En over de crew gesproken, het valt mij op dat jij eigenlijk de enige ben met interesse in dit gedeelte van het forum (en je er ook voor inzet, dank daarvoor!). Ik had van Raindog bv. verwacht dat hij hier ook wel in geïnteresseerd zou zijn, volgens mij is hij toch ook wel een liefhebber van de CM in FIFA tenslotte.

Standaard

Manager story van het jaar kunnen we inderdaad doen! Goed plan. Mocht je rond 1 september niks van mij horen, stuur me dan nog even een berichtje!

Wat betreft interesse van andere crewleden, dat is een ieder zijn eigen keuze. CM lijkt er inderdaad wel op, al is dat natuurlijk wel een tikje anders. Anderen hebben weer een andere rol dan ik.

Mochten er nog meer suggesties zijn, let me know! De manager story van het jaar is bij deze aangenomen.

Standaard

Doordat het aantal stories nu stijgt en er waarschijnlijk nog een paar aan zitten te komen, wil ik gaan kijken of de Managerstory van de Maand zijn herintrede kan gaan doen!
    @RJ_MikiFan @db1512 @Jesse @Lompekop. @Daniël. @Matthias~

11. Bedankt Begiristain (4x):

db1512 (21/06/2017),Jesse (21/06/2017),Matthias~ (23/06/2017),RJ_MikiFan (21/06/2017)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Denk dat het met de huidige belangstelling in elk geval het proberen waard is. Sta er zelf wel positief tegenover, ben ook wel bereid met een opzet oid te helpen.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

13. Bedankt db1512:

Begiristain (21/06/2017)

Standaard

Mocht je ideeën hebben, PM me maar De aanpak staat nog niet vast.

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten