FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: (PS4) top speler.

Amateur arj-n's Avatar
    • Ingeschreven: 03/05/2016
    • Bedank: 0
    • 7x bedankt in 7 berichten

Standaard (PS4) top speler.

Hey jongens! Ik ben Arjan en ik zoek een club. Ik speel al lang clubs en heb elk jaar divisie 1 gespeeld met mijn vriendenclub. Helaas is deze uit elkaar gevallen. Mijn FIFA 16 Prof Clubs carrière was niet zo lekker omdat ik veel als keeper en verdediger speelde. Deze FIFA speel ik weer net als FIFA 15 (nummer 114 van de wereld) als aanvaller. Ik heb nu in 41 wedstrijden 40 goals gemaakt en 19 assists gegeven (ik speel geen invalwedstijden). Ik ben totaal geen ego (alhoewel ik soms met een beetje ruimte een leuke run doe). Ik zoek altijd de beste optie. In totaal (+ andere posities) heb ik zo'n 105 wedstrijden gespeeld.Mijn favoriete positie is LS (linker spits) maar ik kan ook gewoon als een SP functioneren. De RS positie is helaas een zwakke kant van mij want ik loop te veel aan de linkerkant. Ik ben momenteel 89 algemeen (als LV) en wil zo snel mogelijk groeien. Ik speel altijd met 4+ mensen of een ELK. Met de computer kan ik niks mee. Ik heb een microfoon en ik geef nooit op (zelfs als we 4-0 achter zijn. Iedereen verliet vandaag een wedstrijd en mijn maat (van de 6) en ik bleven in de wedstrijd, we kwamen terug tot 4-4!). Ik zoek een club waar een hechte band in zit en waar er wel gelachen kan worden als er bijvoorbeeld wordt gemist van lege goal. Ik wil geen strenge serieuze mensen.

Lees verder als je nog wat van ervaring wilt lezen..

FIFA 14: 1250 wedstrijden - 1100 goals - 400 assists - 114 vd wereld.

FIFA 15: 1400 wedstrijden - 1200 goals - 150 assists - 270 vd wereld.

FIFA 16: zullen we deze even skippen?
    1900 wedstrijden - 400 goals - 300 assists.

FIFA 17: terug op mijn positie!
    41 wedstrijden - 40 goals - 19 assists - (nog) niet in de lijst, volgens mij. Moet nog ff checken.

Stuur me een berichtje op PSN!:

Miidfield

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

EDIT: ik was in FIFA 16 - 378 van de wereld als keeper. Als verdediger 1079

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@arj-n

Dat zijn mooie stats! Ons club kan wel een topspits gebruiken. Ik laat even mijn profclubgeschiedenis weten.

Sinds Fifa 13 speel ik profclubs, toen speelde ik meestal met 4 personen en was ik altijd eigenlijk wel de ELK. In het begin was ons doel niet per sé om Divisie 1 te winnen, maar meer om plezier te hebben.

Na jaren ervaring speel ik sinds Fifa 15 eigenlijk nog met één maatje van wayback profclubs, waarbij we af en toe wel vrienden lieten meespelen.
    Zoals ik al zei ben ik meestal de ELK, maar mijn vriend heeft ook zijn topmomenten gekend in Fifa 16 als ELK, waarbij we Divisie 1 hebben gewonnen en verschillende bekers in de lucht gehouden hebben. Na het winnen van Divisie 1 was het plezier eigenlijk weg in profclubs, we hadden namelijk geen doel meer.

Maar met Fifa 17 voel ik een vernieuwing, wij hebben een eigen logo en tenue wat het vertrouwd laat aanvoelen. De nieuwe ratingsysteem zit ook veel beter in elkaar, waardoor jezelf altijd kunt verbeteren. Momenteel zitten wij in divisie 6, met ongeveer een record van 30-5-5 (Ik weet het niet precies uit mijn hoofd.)

Ik heb het nog niet gehad over mijn positie, zelf ben ik een cam.
    Een speler die bekend staat om zijn visie, passjes en schoten en op sommige dagen zijn tegenstanders laat dansen.

Mijn vriend is een pure afmaker en een snelle dribbelaar, wij spelen in een 4-1-2-1-2 opstelling waardoor wij nog een aanvaller kunnen gebruiken om een geweldige driehoek voorin te vormen.

Ik zal je binnenkort toevoegen, je kan alvast wat van je laten horen.

Peace,

Amateur arj-n's Avatar

Standaard

Wat is je PSN @UnitedFan ?

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@arj-n

Mijn psn is HebberiggeTjap.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Proberen we het een beetje aardig te houden aub
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Amateur mayren100's Avatar
    • Ingeschreven: 21/09/2015
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik haal de post wel weg maar deze betreft wel feiten

Amateur arj-n's Avatar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mayren100 Bekijk Berichten
    Ik haal de post wel weg maar deze betreft wel feiten
    Wat zei je? las het niet

Amateur SBovens's Avatar
    • Ingeschreven: 23/06/2013
    • Bedank: 2

Standaard

Hey arj-n,

Ik stuur je vandaag een berichtje! Zou leuk zijn als je bij mijn club komt spelen.

Amateur Ollywood7's Avatar
    • Ingeschreven: 09/01/2014

Standaard

psn... ollywood7 club naam... Deventer join ons voor een serieuze club die 9 van de tien keer in div een of twee speelt. Daarnaast doen we mee met de Online Gaming Community competitie. Hierin wreden we in season 3 zesde van de achttien. Join ons om te tjekken of het wat wordt.
    Laatst gewijzigd door Ollywood7; 22/05/2017 om 17:57.

Forum Rechten