FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 43 van de 43

Onderwerp: Fifa 17 Niveau?

Amateur FIFA Feyenoord's Avatar
    • Ingeschreven: 25/09/2011
    • Bedank: 23
    • 17x bedankt in 17 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falonso Bekijk Berichten
    Je zou sliders kunnen gebruiken om het wat makkelijker te maken, zoals ik ze heb gebruikt om het wat moeilijker te maken. Het is afhankelijk van je speelstijl welke sliders je het best aan kunt passen natuurlijk.
    Bedankt voor de tip, maar ik ben niet zo'n fan van het werken met de sliders. Uiteindelijk wil ik het niveau legendarisch toch elk jaar weer onder de knie krijgen. Ook dit jaar zal me dat uiteindelijk vast wel weer gaan lukken. Ik maak de laatste wedstrijden veel gebruik van (korte) combinaties en driehoekjes, zodat je gemakkelijk een mannetje voorbij kunt spelen. Zo ontstaat er meer ruimte en kun je gemakkelijker tot kansen komen. De laatste wedstrijden resulteerde dat in een 0-1 overwinning op Old Trafford, een 1-2 bij Barnsley (FA Cup, met mijn b-team) en een 3-0 op Anfield tegen Swansea. Er zit dus weer iets van vooruitgang in. Inmiddels sta ik na 22 wedstrijden eerste, met 5 punten voorsprong op nummer 2, Everton. Wat dat betreft mag ik nog niet klagen. Nu maar hopen dat ik dit kan vasthouden, want ondanks dat ik geen Europees speel in het eerste jaar met Liverpool, is het nog een lang seizoen en kan ik, nu het na de update moeilijker is geworden, nog vaak genoeg punten verspelen...

Amateur svoetbal's Avatar
    • Ingeschreven: 30/09/2016
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Iemand die mij kan helpen of dit probleem herkent?

Ik merk duidelijk niveau verschil als ik fifa speel.
    Soms speel ik wedstrijden waar mijn tegenstander vol druk zet en duidelijk merkt dat ik meer moeite heb om te winnen (veel leuker).
    Maar vaker wacht mijn tegenstander nog steeds af en geeft hij weinig druk, terwijl mijn niveau altijd op legendarisch staat.
    Heel apart en niet leuk op deze manier.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@svoetbal ik denk dat als je dit topic: https://fifabenelux.com/forum/showth...e-Spelervaring even doorleest je wellicht een oplossing voor je probleem vind!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Forum Rechten