FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 43

Onderwerp: Fifa 17 Niveau?

Amateur Hanso's Avatar
    • Ingeschreven: 28/09/2015
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik speel legendarisch en scoor niet gek veel. Meestal maar 1 of 2 per wedstrijd dus dat zit opzich wel goed want moet ook echt me best doen om erdoorheen te komen. Enige probleem is als zovelen ook hebben hier is dat de tegenstander niets creëert en niets scoort. 8 wedstrijden, 0 goals tegen en alles dus gewonnen. Iemand die zijn sliders heeft aangepast waardoor de tegenstander wel kansen creëert en afmaakt? Zo ja, welke sliders precies heb je aangepast en op hoeveel gezet?

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hanso Bekijk Berichten
    Ik speel legendarisch en scoor niet gek veel. Meestal maar 1 of 2 per wedstrijd dus dat zit opzich wel goed want moet ook echt me best doen om erdoorheen te komen. Enige probleem is als zovelen ook hebben hier is dat de tegenstander niets creëert en niets scoort. 8 wedstrijden, 0 goals tegen en alles dus gewonnen. Iemand die zijn sliders heeft aangepast waardoor de tegenstander wel kansen creëert en afmaakt? Zo ja, welke sliders precies heb je aangepast en op hoeveel gezet?
    Ik speel nu legendarisch met sliders (dekking en schoten o.a. aangepast), uitslagen als volgt:
    A.Bielefeld - Union Berlin 1-2
    A.Bielefeld - 1. FC Nürnberg 0-1
    Dynamo Dresden - A.Bielefeld 2-0
    A.Bielefeld - Greuther Furth 4-0
    VfL Bochum - A.Bielefeld 3-0
    A.Bielefeld - SV Sandhausen 2-1

NB: ik mis nog erg veel kansen, tegen Bochum had het gemakkelijk 3-3 kunnen/moeten zijn...

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

Dat zijn dan ook normale uitslagen voor een ploeg die momenteel enalaatste staat in de 2e divisie van Duitsland.

Ik vind het niveau al jarenlang gemakkelijk, zo werd ik op fifa 15 kampioen met Herta BSC in het 1e seizoen op legendarisch.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnitedFan Bekijk Berichten
    Dat zijn dan ook normale uitslagen voor een ploeg die momenteel enalaatste staat in de 2e divisie van Duitsland.

Ik vind het niveau al jarenlang gemakkelijk, zo werd ik op fifa 15 kampioen met Herta BSC in het 1e seizoen op legendarisch.
    Inderdaad! In FIFA 16 kreeg ik amper tegengoals, nu gebeurt dit gelukkig dus wel dankzij de sliders

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RJ_MikiFan Bekijk Berichten
    Inderdaad! In FIFA 16 kreeg ik amper tegengoals, nu gebeurt dit gelukkig dus wel dankzij de sliders
    Hoe heb je de sliders ingesteld? Ik zou graag zulke lastige wedstrijden hebben, ook al speel ik met een topploeg

Amateur Basvp's Avatar
    • Ingeschreven: 30/09/2016

Standaard

ikzelf speel op wereldklasse met Portsmouth nu, maar uitlagen meer dan 2-0 heb ik zelden, moet dan ook al echt men best doen.
    Sta nu 2de met 7 punten op de eerste.

wordt vaak gepakt op men flanken ook al speel ik niet hoog of opkomend met verdediging

Amateur bennysch87's Avatar
    • Ingeschreven: 19/09/2016
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falonso Bekijk Berichten
    Op welke console speel jij? Ik speel op PC, een vriend van mij speelt op PS4 en hij zegt dat legendarisch onmogelijk is om te winnen en speelt zelf op wereldklasse.

Ik speel ook alleen maar Carriere, het zou zonde zijn als alle plezier daar nu uitgehaald wordt hierdoor.

Ik speel op de ps4 en tegenstander komt amper de midden lijn over

Amateur Basvp's Avatar

Standaard

Ik snp echt niet dt jullie zo allemaal vlot winnen of kan dat zijn datvhet gewoon is omdat ik league two speel en geen eerste klasse ploeg? Ook veel matchen met beperkte kern

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falonso Bekijk Berichten
    Hoe heb je de sliders ingesteld? Ik zou graag zulke lastige wedstrijden hebben, ook al speel ik met een topploeg
    Het beste kan je via aftrap een aantal wedstrijden spelen en in de wedstrijd wat testen met de sliders en ontdekken wat voor jou goed werkt.

Ik heb o.a. schoten en dekking aangepast.

Amateur svoetbal's Avatar

Standaard

Maar het is echt vreselijk, je staat 0-1 voor in de 80ste minuut en ze blijven gewoon op de middenlijn staan, geen druk helemaal niks... dit kan toch niet? fifa 17..

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Forum Rechten