FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 32 van de 95 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste
Resultaten 311 tot 320 van de 945
    Amateur arj-n's Avatar
    • Ingeschreven: 03/05/2016
    • Bedank: 0
    • 7x bedankt in 7 berichten

Standaard

Caligiuri van Wolfsburg en Iturbe van Roma naar Sassuolo? Ik speel in de EL

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Iturbe niet, Caligiuri moet wel kunnen. Kijk ook eens naar Grifo, een andere Italiaanse vleugelspeler die in de Bundesliga speelt.

Wereldklasse MB45's Avatar
    • Ingeschreven: 05/05/2012
    • Bedank: 616
    • 274x bedankt in 263 berichten

Standaard

Ik ben een carriere met Southampton begonnen en ben in S1 op zoek naar een aanvallende CM die de concurrentie met Ward-Prowse kan aangaan. Ik kwam hierbij uit op 2 namen; Wylan Cyprien (OGC Nice) of Mateo Kovačić (Real Madrid, eventueel een jaar huren). Wie lijkt jullie de beste keuze?

Semi-pro Theezakje's Avatar
    • Ingeschreven: 29/01/2011
    • Bedank: 27
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Atlético Madrid
    Ik zit bijna in S2 en ik verwacht dat ik Griezmann nog maar maximaal één seizoen kan behouden. Ook Fernando Torres wordt een jaartje ouder. Ik wil dus een jonge, talentvolle aanvaller kopen die alvast kan wennen en daarna Torres of Griezmann zal vervangen (afhankelijk van de ontwikkeling).

Ik zat te denken aan Serge Gnabry. Vrij complete aanvaller en ik zie hem op termijn Griezmann wel vervangen, mits hij zich fatsoenlijk verder ontwikkelt. Is hij realistisch?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MB45 Bekijk Berichten
    Ik ben een carriere met Southampton begonnen en ben in S1 op zoek naar een aanvallende CM die de concurrentie met Ward-Prowse kan aangaan. Ik kwam hierbij uit op 2 namen; Wylan Cyprien (OGC Nice) of Mateo Kovačić (Real Madrid, eventueel een jaar huren). Wie lijkt jullie de beste keuze?
    Ik denk allebei niet.. Kovacic gaat Real Madrid niet verlaten, pakt zo zijn wedstrijdjes wel mee. Cyprien speelt pas net bij Nice en die doen het erg lekker momenteel.

Wereldklasse MB45's Avatar
    • Ingeschreven: 05/05/2012
    • Bedank: 616
    • 274x bedankt in 263 berichten

Standaard

Had er eigenlijk even bij moeten zeggen dat Real De Bruyne heeft gekocht waardoor Kovacic dus 5 á 6 middenvelders voor zich heeft en dus waarschijnlijk wel verkocht mag worden. Over Cyprien begrijp ik je wel, maar zou hij ook bijvoorbeeld in de winterstop van S1 of in S2 niet realistisch zijn wanneer Nice niet top presteert? Het lijkt mij dan toch wel een stap omhoog aangezien wij met Southampton de weg omhoog proberen in te zetten en dit soort spelers daar wel bij horen.

Ik vind Gnabry trouwens bij jouw carriere niet een goede keuze. Kan denk ik moeilijk op de plek van Griezmann uit de voeten (of je moet er een echte spits naastzetten) en zie hem niet snel naar Atletico vertrekken. Kijk eens naar J. Hernandez, Agüero, Firmino. @Theezakje

6. Bedankt MB45:

Theezakje (21/12/2016)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@MB45 @Theezakje Griezmann is natuurlijk wel een 'gemaakte' spits en niet iemand die al zijn hele leven in de punt speelt. Bij Sociedad speelde hij vanaf de flank en in een twee spitsen systeem is hij toen wat centraler komen te staan. Zoiets zou je natuurlijk in je carrière ook kunnen doen om een opvolger voor Griezmann te zoeken (individueel trainen kan hier bij helpen). Wat je je vervolgens wel af moet vragen of Gnabry in Spanje zou aarden.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

8. Bedankt db1512:

Theezakje (21/12/2016)

Amateur Davidolegend's Avatar
    • Ingeschreven: 13/05/2011
    • Bedank: 0
    • 9x bedankt in 9 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door db1512 Bekijk Berichten
    @MB45 @Theezakje Griezmann is natuurlijk wel een 'gemaakte' spits en niet iemand die al zijn hele leven in de punt speelt. Bij Sociedad speelde hij vanaf de flank en in een twee spitsen systeem is hij toen wat centraler komen te staan. Zoiets zou je natuurlijk in je carrière ook kunnen doen om een opvolger voor Griezmann te zoeken (individueel trainen kan hier bij helpen). Wat je je vervolgens wel af moet vragen of Gnabry in Spanje zou aarden.
    Waarom Gnarby halen als je 3 extreme talenten hebt? Borre? Diogo Jota? Vietto? Als je uitgaat van het vertrek van Torres of Griezmann zou ik een grote naam halen. Lacazette, Icardi. Wellicht kun je stunten met een terugkeer van Diego Costa of Aguero.

10. Bedankt Davidolegend:

Theezakje (21/12/2016)

Semi-pro FloydLandis's Avatar
    • Ingeschreven: 10/07/2013
    • Bedank: 115
    • 34x bedankt in 34 berichten

Standaard

Welke van deze keepers zien jullie naar Standard Luik vertrekken.
    Ga zoals het er nu voorstaat kampioen worden.

Sergio Padt.
    Benjamin van Leer.
    Kenneth Vermeer .

Finno Alla Fine Juventino's Avatar
    • Ingeschreven: 14/12/2015
    • Bedank: 98
    • 33x bedankt in 33 berichten

Standaard

Rolando Aarons als rotatiespeler naar Hull,Leon Bailey als basisspeler en Amine Harit lenen met optie tot koop
    Juve, storia di un grande amore, bianco chea abbraccia il nero. Toro che si alza davvero. Juve per sempre sarà.

Sign made by @Alkan_GS

Semi-pro Theezakje's Avatar
    • Ingeschreven: 29/01/2011
    • Bedank: 27
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davidolegend Bekijk Berichten
    Waarom Gnarby halen als je 3 extreme talenten hebt? Borre? Diogo Jota? Vietto? Als je uitgaat van het vertrek van Torres of Griezmann zou ik een grote naam halen. Lacazette, Icardi. Wellicht kun je stunten met een terugkeer van Diego Costa of Aguero.
    Diogo Jota en Vietto kunnen inderdaad ook in die rol, bedankt!

Pagina 32 van de 95 EersteEerste ... 2230313233344282 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten