FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 56 van de 77 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 768
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ik vind dit wel erg goed nieuws, dat ze zo'n update überhaupt kunnen doorvoeren. 't Zou wel erg mooi zijn moesten ze dit doorheen het hele jaar blijven doen, en daarbij ook faces updaten. Want ik begin geen carrière met Liverpool als Coutinho, Firmino en Moreno's haar niet up to date zijn. ^^

Professioneel Moha88's Avatar
    • Ingeschreven: 06/03/2013
    • Bedank: 1
    • 20x bedankt in 18 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Ik vind dit wel erg goed nieuws, dat ze zo'n update überhaupt kunnen doorvoeren. 't Zou wel erg mooi zijn moesten ze dit doorheen het hele jaar blijven doen, en daarbij ook faces updaten. Want ik begin geen carrière met Liverpool als Coutinho, Firmino en Moreno's haar niet up to date zijn. ^^
    Veel moeite is zo'n update voor EA absoluut niet. Als we kijken naar EA's mogelijkheden en vermogen. Maar wat ik zelf niet begrijp is waarom La Liga dan ook niet zo'n presentatie krijgen aangezien ze dit jaar ook de echte licentie hebben?

Raindog heb jij de update al gecheckt? Aangezien je op de pc speelt. Verder verwacht ik de update voor de Ps4 maandag of dinsdag.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Exact dit. Maar aan de andere kant vind ik het heel typisch. Dat er nu zo'n update komt, ook met aanpassingen in bijvoorbeeld La Liga. Dat had ook gewoon vanaf het begin zo kunnen zijn. Op het moment dat je daadwerkelijk geld betaald voor een volledige game..
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Wereldklasse MB45's Avatar
    • Ingeschreven: 05/05/2012
    • Bedank: 616
    • 274x bedankt in 263 berichten

Standaard

Iemand die toevallig weet wanneer de update komt op de PS4? Ben namelijk op de originele Premier League lay out aan het wachten om daar een carriere te starten.

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Je kan die carrière gewoon starten. Na de update gaat die layout ook in eerdere carrières mee geloof ik. @MB45
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Wereldklasse MB45's Avatar
    • Ingeschreven: 05/05/2012
    • Bedank: 616
    • 274x bedankt in 263 berichten

Standaard

Ah oke, goed om te weten. Bedankt! Toch ben ik nog wel benieuwd naar wanneer de update komt aangezien ik hier wel op zit te wachten haha. @Jesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MB45 Bekijk Berichten
    Ah oke, goed om te weten. Bedankt! Toch ben ik nog wel benieuwd naar wanneer de update komt aangezien ik hier wel op zit te wachten haha. @Jesse
    Waarschijnlijk morgen middag. De PS store en updates komen in Europa meestal op dinsdag middag of zelfs woensdag.

Aangezien de update voor op de pc vrijdag al uitkwam.

Standaard

Update is beschikbaar. Zo net even Arsenal - Spurs gespeeld. Een wereld van verschil vergeleken met de standaard presentatie. Zo'n details maken het spel heel anders in positieve zin.

Als La Liga het nou ook had gezien ze echte licenties hebben dit jaar zou het grandioos zijn.

Maar dit is al stukken beter en had er al vanaf dag 1 in moeten zitten.

Amateur villas-boas99's Avatar
    • Ingeschreven: 24/06/2011
    • Bedank: 4
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Is er ook wat que gameplay veranderd? Aangezien het te makkelijk was voor de update?

Amateur falonso's Avatar
    • Ingeschreven: 03/09/2016
    • Bedank: 12
    • 12x bedankt in 12 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door villas-boas99 Bekijk Berichten
    Is er ook wat que gameplay veranderd? Aangezien het te makkelijk was voor de update?
    De veranderingen zijn hier te zien: https://fifabenelux.com/fifa17/fifa-17-update-1/

Ik merk zelf wel verschil. Ik speel nog steeds met sliders, maar de sliders die ik eerst had waarbij het me te makkelijk af ging zijn nu echt lastig.

Pagina 56 van de 77 EersteEerste ... 646545556575866 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten