FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 77 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 768
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

De gameplay-veranderingen zien er wel goed uit, en ik vind het ook tof dat de Premier League managers in de game zitten. Ik vraag me wel af hoe dat dan praktisch werkt als je daar een carrière begint: kan je dan als die manager aan de slag, of maak je er zelf eentje aan? Hopelijk krijgen we die keuze, en hopelijk kunnen we de zelfgemaakte manager ook meer aanpassen dan enkel huidskleur, lichaamsbouw en kledingkeuze.

Over de Journey-mode ben ik minder enthousiast: het feit dat het met één enkele speler is (hopelijk valt zijn uiterlijk nog aan te passen) en enkel in Engeland is al een serieuze beperking, en ik vraag me af of er wel veel variatie in de verhaallijn zal zitten. Het spelen met slechts één speler is ook iets wat ik zo goed als nooit doe, omdat de AI van de medespelers in FIFA 16 toch te dom is om je juist aan te spelen of goed vrij te lopen. Met die nieuwe aanpassingen qua gameplay lijkt dat wel iets verbeterd te worden, maar 'k wil het wel eerst eens zien voor ik het geloof. Een soort Journey als manager lijkt me trouwens sowieso interessanter dan eentje als speler.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Een Journey voor beiden wat mij betreft. In RL en in games draait het steeds meer om het verhaal eromheen. Waarom zou FIFA dan achter moeten blijven.. Verhoog je amusementswaarde.

Geen amateur TehBeast's Avatar
    • Ingeschreven: 11/08/2012
    • Bedank: 58
    • 82x bedankt in 81 berichten

Standaard

Zoals Raindog al aangeeft denk ik niet dat The Journey veel waarde heeft. Het is misschien leuk voor een keer, maar je bent inderdaad behoorlijk gelimiteerd in de mogelijkheden. Wat mij betreft past zo'n gamemode veel beter bij de carrière mode voor managers. Hopelijk krijgt de carrière mode in ieder geval een flinke upgrade, want het begint behoorlijk saai te worden. Er moeten veel meer opties zijn als manager zijnde, behalve het handelen in spelers, trainen en je wedstrijdjes spelen.

Legendarisch Frederico's Avatar
    • Ingeschreven: 29/10/2012
    • Bedank: 407
    • 653x bedankt in 592 berichten

Standaard

Mee eens.

Amateur EagleFan's Avatar
    • Ingeschreven: 12/07/2013
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 37
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

FIFA 17 slaat zijn slag en krijgt exclusieve rechten op topcompetitie

EA Sports heeft in de afgelopen tijd enorm veel gedaan om van FIFA 17 een topgame te maken. Zo maakt het nieuwste deel uit de reeks gebruik van een Frostbite engine waardoor alles meer op de realiteit moet gaan lijken. Daarbuiten lijkt EA Sports nog een grote slag geslagen te hebben.

Game Reactor heeft namelijk naar buiten gebracht dat de Spaanse competitie exclusief naar FIFA 17 gaat. Het spel wordt gezien als het enige officiële spel van La Liga. EA krijgt daarbij toegang tot de rechten van de spelers, de teams en de stadions van de Primera División. Dat zal betekenen dat alles zal ogen zoals het hoort en we geen nep lijkende logo's of gekke spelersnamen meer voorbij zien komen. Ook wordt verwacht dat het aantal stadions uit de Spaanse competitie fors toeneemt in het nieuwe spel.

Wat de exclusieve rechten gaan betekenen voor PES 2017 is nog even de vraag. Het eerdergenoemde medium verwacht dat Konami nu alle clubs en spelers zal moeten benaderen om niet in de problemen te komen met de rechten die EA veroverd heeft. Het is dus afwachten hoeveel 'echte' spelers er verschijnen in PES 2017.

Bron: SoccerNews

Geen amateur TehBeast's Avatar
    • Ingeschreven: 11/08/2012
    • Bedank: 58
    • 82x bedankt in 81 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EagleFan Bekijk Berichten
    FIFA 17 slaat zijn slag en krijgt exclusieve rechten op topcompetitie

EA Sports heeft in de afgelopen tijd enorm veel gedaan om van FIFA 17 een topgame te maken. Zo maakt het nieuwste deel uit de reeks gebruik van een Frostbite engine waardoor alles meer op de realiteit moet gaan lijken. Daarbuiten lijkt EA Sports nog een grote slag geslagen te hebben.

Game Reactor heeft namelijk naar buiten gebracht dat de Spaanse competitie exclusief naar FIFA 17 gaat. Het spel wordt gezien als het enige officiële spel van La Liga. EA krijgt daarbij toegang tot de rechten van de spelers, de teams en de stadions van de Primera División. Dat zal betekenen dat alles zal ogen zoals het hoort en we geen nep lijkende logo's of gekke spelersnamen meer voorbij zien komen. Ook wordt verwacht dat het aantal stadions uit de Spaanse competitie fors toeneemt in het nieuwe spel.

Wat de exclusieve rechten gaan betekenen voor PES 2017 is nog even de vraag. Het eerdergenoemde medium verwacht dat Konami nu alle clubs en spelers zal moeten benaderen om niet in de problemen te komen met de rechten die EA veroverd heeft. Het is dus afwachten hoeveel 'echte' spelers er verschijnen in PES 2017.

Bron: SoccerNews
    Geweldig nieuws!

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

Ik wil graag de Super Deluxe Edition samen aanschaffen met een vriend in de PSN Store. Deze kost €90 en dan betalen we dus allebei de helft. Hierbij krijg je allemaal pakjes etc. bij. Mijn vraag is dus of iemand weet of wij beiden dan al die pakjes krijgen, of dat het alleen op het hoofdaccount komt. Heeft iemand hier ervaringen mee of weet van?

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Je zal maar één keer die pakketjes krijgen.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

9. Bedankt Jordi:

HSP (15/06/2016)

Amateur Melvin030's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2016
    • Bedank: 25
    • 5x bedankt in 4 berichten

Standaard

Ik heb gelezen dat het stadion van Celtic Park en FC Rangers in FIFA17 komen.

Weet niet of dit wel klopt of een gerucht is.

Mijn vraag is ook wanneer geeft EA Acces de game uit want ik heb hem al besteld.

Game play gelekt. link.

https://www.youtube.com/watch?v=Xs8UwltBglo

Gameplay Manchester United vs PSG

https://www.youtube.com/watch?v=ooccaF-gQ0Q
    Laatst gewijzigd door Melvin030; 16/06/2016 om 17:24.

Amateur Melvin030's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2016
    • Bedank: 25
    • 5x bedankt in 4 berichten

Standaard

Manchester United - PSG

Je ziet ook andere clubs voorbij komen filmpje duurt 6 minuten.

Pagina 3 van de 77 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten