FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 77 van de 77 EersteEerste ... 2767757677
Resultaten 761 tot 768 van de 768
    Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Hee jongens, vraagje. Voor mijn MS Story ga ik eens iets nieuws proberen. In plaats van een echte manager te gebruiken, zoals gewoonlijk, ga ik mijn eigen naam gebruiken. Echter vraagt dit heel veel Photoshop kwaliteiten, waar ik niet bepaald goed in ben. Dus als iemand mij in het begin zou kunnen helpen met het fotografische gedeelte, zou ik die persoon alvast heel dankbaar voor zijn. Misschien dat je me ook kan uitleggen hoe het moet, dan kan ik het zelf doen na een aantal stukjes.

Amateur Melvin030's Avatar
    • Ingeschreven: 17/04/2016
    • Bedank: 25
    • 5x bedankt in 4 berichten

Standaard

Hoe plaats je een foto op FIFA Benelux dit gaat over me Carrière mode.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Komt ongeveer op dit neer: post.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Amateur JoachimVanDammeFan's Avatar
    • Ingeschreven: 10/11/2015
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik ben enkele dagen geleden een carrière begonnen met CF Monterrey in Mexcio (wilde eens iets totaal anders). Ik had een budget van zo'n 30 miljoen en dat heb ik dan ook bijna volledig uitgegeven aan transfers en jeugdscouts. Daar staan echter maar weinig inkomsten tegenover, terwijl de spelerssalarissen vrij hoog liggen. Ik maak dus een pak verlies en sta door het bijna volledig opgebruiken van mijn transferbudget nu ongeveer op -30 miljoen 'winst'. Mijn vraag: Heeft dit effect op mijn bestuur? Kan ik bijvoorbeeld ontslagen worden? Zo ja, hoe snel gaat dit dan?

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Ik heb het nog nooit mee gemaakt of ook maar iets over gelezen, dus denk het niet. Op zich zou het ook niet altijd 'erg' hoeven te zijn. Als jij investeert en de club daadwerkelijk laat groeien, dan kan je die dertig miljoen weer zien als een goede investering.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Professioneel markie's Avatar
    • Ingeschreven: 12/03/2009
    • Bedank: 24
    • 24x bedankt in 17 berichten

Standaard

Hallo,

Ik vroeg me af wanneer het beste moment in het seizoen is om bijvoorbeeld in je carrière te switchen van club.
    Aan het einde van het seizoen word je namelijk beoordeeld op de prestaties van het huidige seizoen waardoor je managersscore omhoog of omlaag kan gaan, maar vaak zijn er na dat moment (wanneer het nieuwe seizoen wordt voorbereid) geen vacatures meer beschikbaar om naar een andere club over te stappen. Als je te vroeg overstapt, zoals eind mei, dan word je beoordeeld op de prestaties van je nieuwe club. Als voorbeeld: Je bent manager van PEC Zwolle en je stapt over naar Ajax terwijl Ajax niet aan de doelstellingen heeft voldaan, dan word jij daar als nieuwe manager (terwijl er nog maar 1 of 2 wedstrijden te spelen is) de dupe van.

Dus wanneer kan je het beste vertrekken bij een club als je iets nieuws wilt?

PS: De vacatures zijn vaak wel erg onrealistisch aangezien de vacatures allemaal uit dezelfde competitie komen. De ene week hebben alle Engelse clubs uit de premier league een vacature open staan en een paar weken later alleen de Oostenrijkse competitie.
    FIFA 94, 98, 00, 01, 02, 04, 05, 06, 07, 08, 09, 10, 11, 12, 13, 14. (15)

Wereldklasse RJ_MikiFan's Avatar
    • Ingeschreven: 22/03/2009
    • Bedank: 104
    • 146x bedankt in 144 berichten

Standaard

Je kunt switchen van oktober t/m juni volgens mij. Meestal is het zo dat je kunt kiezen uit twee competities, de eigen competitie en nog één welke elke dag weer wijzigt.

Amateur JLAV's Avatar
    • Ingeschreven: 18/12/2015
    • Bedank: 3
    • 17x bedankt in 16 berichten

Standaard

Mochten er nog mensen zijn die op PC spelen: MW heeft inmiddels de eerste mods ontwikkeld voor FIFA 17. Dit was lange tijd niet mogelijk doordat FIFA overging op frostbite. Lees hier meer over: Mochten er nog mensen geïnteresseerd zijn: de nieuwe FIFA 16 update naar 17/18 van MW. Hier meer over: http://www.moddingway.com/forums/thr...6-page-17.html

Pagina 77 van de 77 EersteEerste ... 2767757677

Forum Rechten