FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 4 van de 4
    Amateur Tatabana073's Avatar
    • Ingeschreven: 24/09/2013
    • Bedank: 1
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard Hoe win je divisie 1

Hallo ik ben voor de 2e keer bij fifa 16 in divisie 1 beland!
    Je hebt 23 punten nodig omkantelen te worden! Dus of 8 winnen of 7 en 2 gelijk! Dit is een moeilijke opgave! Ik heb 18 punten gehaald dus 5 te weinig!

Iemand tips voor divisie 1 te winnen

#34 NiekGunst1's Avatar
    • Ingeschreven: 16/05/2015
    • Leeftijd: 19
    • Bedank: 41
    • 38x bedankt in 38 berichten

Standaard

Dit is denk ik voor iedereen verschillend omdat iedereen weer andere spelers lekker vind spelen.
    Ik zelf zou gaan voor een team wat je lekker vind spelen en goede spelers heeft

Professioneel Patrick's Avatar
    • Ingeschreven: 23/10/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 39
    • 32x bedankt in 32 berichten

Standaard

Door gewoon je wedstrijden te winnen.

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Op Tweakers werd mij de vraag gesteld hoe ik veel druk zet op tegenstanders in online wedstrijden (zowel divisie 1 als vriendschappelijk), dus even het volgende opgeschreven. Wellicht heb jij er ook wat aan

De grote MyUtd4Life uitleg, hoe druk te zetten in FIFA

1. Gebruik R1 om een speler die je niet bestuurt te laten jagen
    2. X (PS4) indrukken om de speler die je bestuurt naar de bal te laten gaan.
    3. Wisselen met L1 of rechter thumbstick om bovenstaande twee stappen weer te doen. Als je dat maar snel en efficiënt genoeg doet kan je dus met drie of zelfs met vier man druk zetten op de bal.
    4. Switch net voordat de drukzettende speler (dit kan je dus zowel met R1 of X zijn) de tegenstander raakt naar hem toe of laat X los, zodat je zelf de tegenstander van de bal kan lopen (evt met hulp van tackle of sliding).

Let wel op de volgende dingen

1. Zet, tenzij je echt weet dat het kan, geen druk met spelers die riskant gepositioneerd staan, zoals een centrale verdediger.
    2. Let voor punt 1 heel goed op wie de speler is die je met R1 druk laat zetten, omdat EA bepaalt wie dat is.
    3. Word niet overmoedig, probeer niet met 7 man druk te zetten en zorg dat je het eerst goed onder de knie krijgt voordat je een speler extra druk laat zetten.
    4. Zet geen overbodige* tackles of slidings in. Vaak is het al genoeg om op de juiste manier tegen een speler aan te lopen om de bal te veroveren. Mislukte tackles en vooral slidings kosten daarnaast veel tijd om weer met die speler in positie te komen.
    5. Deze spelwijze kan je zowel gebruiken als je super agressief (qua drukzetten) wilt spelen of juist op de counter. Bij die laatste zorg je dat je defensief staat, zodat de spelers die je niet bestuurt lekker achterin hangen, en ga je met een paar aanvallers tegenstander opjagen.
    6. Aangepaste tactiek instellen voor de wedstrijd doe ik niet, vind het zonde van me tijd dat elke keer te doen.
    7. Spelers instructies gebruik ik wel, maar heb je niet echt nodig voor deze speelwijze. Voor diegene die toch geïnteresseerd zijn, ik laat mijn backs altijd achterin blijven
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Forum Rechten