FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: FIFA 17 Wishlist

Professioneel Kalax03's Avatar
    • Ingeschreven: 23/06/2013
    • Bedank: 87
    • 82x bedankt in 70 berichten

Standaard FIFA 17 Wishlist

Het is alweer bijna zover. Het voetbalseizoen is alweer bijna voorbij en FIFA 17 wordt binnen niet al te lange tijd aangekondigd. Dit jaar zal het extra spannend worden omdat EA niet meer deelneemt aan de E3. Ze gaan zelf op 12 juni een evenement vlak voor de E3 organiseren genaamd EA Play.

Een nieuwe modus? Betere graphics? En ga zo door.

Amateur Thabigben's Avatar
    • Ingeschreven: 02/05/2006
    • Bedank: 1
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik zou graag een aantal veranderingen willen zien in fifa 17:

1:De carriere modus is verre weg van compleet ik zou graag willen zien dat je wat realistischer over kunt stappen naar een topclub als je met BV Ajax alles hebt gewonnen na 3 seizoenen niet eens naar een laagvlieger kunt gaan,Wat wel weer kan is na 10 gewonnen wedstrijden in je eerste seizoen dat je dan wel word geaccepteerd door een grote club.

2:De transfers budgetten mogen wel wat omhoog met een kleinere club kun je amper wat kopen.

3:Geluiden in stadions,Af en toe scoor je de 5-0 en hoor je een kabaal alsof je de CL wint en vaak als je 1-1 of 0-0 staat en je scoort in de laatse minuut die winnende dat je dan gewoon niks hoort.

4:De scheidsrechters fluiten bijna overal voor,geven slecht voordeel en bijna altijd als je een bal onderschept en je kunt counteren met 3 spelers tegen 1 word er altijd gefloten voor een overtreding terwijl dit niet zo is.

5:De optie zelf weer geluiden toe te voegen vond ik erg fijn

6:Meer wisselspelers op de bank,ik weet dat je maar 3 x kunt wisselen maar toch heb ik liever 11 spelers op de reservebank dan 7,wat ook jammer is dat je onbepertk kunt wisselen in die pre season toernooien maar je er dus maar 7 van kunt gebruiken

7:Alhoewel je hands uit kunt zetten speel ik toch liever met hands aan,alleen bij heel veel elk kopduels word er gefloten voor hands ook bij geen hands

8:Nederlands commentaar vervangen SVP

9:Stadion De Kuip erin graag,Phillips Stadion

10:Spelers die hun contract niet verlengen zijn nooit meer te koop ook veranderen

Professioneel Moha88's Avatar
    • Ingeschreven: 06/03/2013
    • Bedank: 1
    • 20x bedankt in 18 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thabigben Bekijk Berichten
    Ik zou graag een aantal veranderingen willen zien in fifa 17:

1:De carriere modus is verre weg van compleet ik zou graag willen zien dat je wat realistischer over kunt stappen naar een topclub als je met BV Ajax alles hebt gewonnen na 3 seizoenen niet eens naar een laagvlieger kunt gaan,Wat wel weer kan is na 10 gewonnen wedstrijden in je eerste seizoen dat je dan wel word geaccepteerd door een grote club.

2:De transfers budgetten mogen wel wat omhoog met een kleinere club kun je amper wat kopen.

3:Geluiden in stadions,Af en toe scoor je de 5-0 en hoor je een kabaal alsof je de CL wint en vaak als je 1-1 of 0-0 staat en je scoort in de laatse minuut die winnende dat je dan gewoon niks hoort.

4:De scheidsrechters fluiten bijna overal voor,geven slecht voordeel en bijna altijd als je een bal onderschept en je kunt counteren met 3 spelers tegen 1 word er altijd gefloten voor een overtreding terwijl dit niet zo is.

5:De optie zelf weer geluiden toe te voegen vond ik erg fijn

6:Meer wisselspelers op de bank,ik weet dat je maar 3 x kunt wisselen maar toch heb ik liever 11 spelers op de reservebank dan 7,wat ook jammer is dat je onbepertk kunt wisselen in die pre season toernooien maar je er dus maar 7 van kunt gebruiken

7:Alhoewel je hands uit kunt zetten speel ik toch liever met hands aan,alleen bij heel veel elk kopduels word er gefloten voor hands ook bij geen hands

8:Nederlands commentaar vervangen SVP

9:Stadion De Kuip erin graag,Phillips Stadion

10:Spelers die hun contract niet verlengen zijn nooit meer te koop ook veranderen
    Helemaal mee eens!

Online carrière zou echt eigenlijk in FIFA 17 moeten worden gerealiseerd.

Forum Rechten