FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 67 van de 127 EersteEerste ... 1757656667686977117 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 1265
    Amateur KevStar88's Avatar
    • Ingeschreven: 04/11/2011
    • Bedank: 21
    • 10x bedankt in 9 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joostvans Bekijk Berichten
    Ben voorzichtig toch maar eens aan het kijken naar mogelijke versterkingen voor m'n nieuwe carrière. Ben nog aan het twijfelen, maar ben al wel gaan zoeken naar spelers die ik met West Ham zou willen aantrekken. Wie zijn realistisch?

- Sam Byram (Leeds)
    - Lewis Cook (Leeds)
    - Will Hughes (Derby County)
    - Ruben Loftus-Cheek (Chelsea)
    - Tyrone Mings (Bournemouth, pas in S2)
    - Charlie Austin (QPR)
    - Tendayi Darikwa (Burnley)
    - James Maddison (Coventry)
    - Saido Berahino (WBA)
    - Dominic Iorfa (Wolves)
    - Patrick Roberts (Manchester City)
    - Danny Ings (Liverpool)
    - Wilfried Zaha (Crystal Palace)
    - Teddy Bishop (Ipswich Town)
    - Charlie Taylor (Leeds)
    - Matt Ritchie (Bournemouth)
    Zou Austin niet meteen kopen. In de winter kan je hem vastleggen, omdat zijn contract afloopt.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Justin_0172 Bekijk Berichten
    Heb ondertussen in de winterstop met West Ham Nathan Redmond aangetrokken, ook wil ik nog graag een middenvelder/linksback toevoegen aan de selectie.
    Zelf kwam ik op de volgende namen;

Robertson (Hull City)
    Mee (Burnley)
    Rodwell (Sunderland)
    Livermore (Hull City)
    Arter (Bournmouth)
    Robertson! Zonder twijfel.

2. Bedankt KevStar88:

Joostvans (12/01/2016)

Amateur darkspyder's Avatar
    • Ingeschreven: 25/08/2014
    • Bedank: 1
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen vandaar even hier. Is het mogelijk om spelers ook voor een minder salaris een contract te laten tekenen ? Ik geef een voorbeeld John Terry ik wil hem nog een seizoen laten bij tekenen maar hij vraagt een achterlijk hoog salaris hij wil van 160 naar 230 dat zie ik niet zitten. Is er ook een mogelijkheid hem te porren om voor lager salaris te tekenen ?

Legendarisch Damian''s Avatar
    • Ingeschreven: 12/03/2011
    • Leeftijd: 22
    • Bedank: 575
    • 524x bedankt in 467 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkspyder Bekijk Berichten
    Ik weet niet waar ik dit moet plaatsen vandaar even hier. Is het mogelijk om spelers ook voor een minder salaris een contract te laten tekenen ? Ik geef een voorbeeld John Terry ik wil hem nog een seizoen laten bij tekenen maar hij vraagt een achterlijk hoog salaris hij wil van 160 naar 230 dat zie ik niet zitten. Is er ook een mogelijkheid hem te porren om voor lager salaris te tekenen ?
    Misschien met bonus zonder tegendoelpunt ?

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Je had het in onderstaande link kunnen vinden/plaatsen:
    http://www.fifabenelux.com/forum/sho...222#post502222

Wat je kan doen is spelen met je mogelijkheden. Bijvoorbeeld door hem een lager salaris aan te bieden, maar wel 15% bonus als er geen tegengoals zijn in een wedstrijd waarin hij speelt. Daarnaast merk ik dat oudere spelers liever een éénjarig contract hebben. Dit kan je hem dus ook bieden. Tot slot kun je zijn rol in het team aanpassen. Over het algemeen nemen oudere spelers genoegen met minder speeltijd, als je hem een iets belangrijkere rol geeft (die je hem ook ongeveer kan geven qua speeltijd (iets minder kan ook wel)) neemt hij ook genoegen met minder. Probeer daar een beetje mee te spelen. Soms helpt het, soms blijft de speler bij zijn standpunt en kun je niks doen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Begiristain Bekijk Berichten
    Je had het in onderstaande link kunnen vinden/plaatsen:
    http://www.fifabenelux.com/forum/sho...222#post502222

Wat je kan doen is spelen met je mogelijkheden. Bijvoorbeeld door hem een lager salaris aan te bieden, maar wel 15% bonus als er geen tegengoals zijn in een wedstrijd waarin hij speelt. Daarnaast merk ik dat oudere spelers liever een éénjarig contract hebben. Dit kan je hem dus ook bieden. Tot slot kun je zijn rol in het team aanpassen. Over het algemeen nemen oudere spelers genoegen met minder speeltijd, als je hem een iets belangrijkere rol geeft (die je hem ook ongeveer kan geven qua speeltijd (iets minder kan ook wel)) neemt hij ook genoegen met minder. Probeer daar een beetje mee te spelen. Soms helpt het, soms blijft de speler bij zijn standpunt en kun je niks doen.
    Dit heb ik dus geprobeerd 20 % geven met zijn zelfde salaris en 1 jaar bij tekenen. Maar dan zegt hij er is niet voldaan aan mij salaris eisen dus ik ben bang dat als het contract afloopt van Terry dat hij werkloos is.

Professioneel Rivenriff2's Avatar
    • Ingeschreven: 27/12/2010
    • Bedank: 85
    • 82x bedankt in 76 berichten

Standaard

@Begiristain - Dat is handige informatie, wist ik helemaal niet. Wanneer denk je dat het tijd is om El Hamdaoui (wellicht zijn laatste) transfer te laten maken. Gaat nu seizoen 2 in en presteert prima. Helaas ging er ondanks zijn prestaties -1 ALG af en dit is er amper meer aan te trainen. Zie je hem nog een stap maken of zal hij langzaam als reservespits kunnen aantreden en wat je zegt, minder speeltijd in zijn contract kan krijgen met meer bonus?
    __

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joostvans Bekijk Berichten
    Ben voorzichtig toch maar eens aan het kijken naar mogelijke versterkingen voor m'n nieuwe carrière. Ben nog aan het twijfelen, maar ben al wel gaan zoeken naar spelers die ik met West Ham zou willen aantrekken. Wie zijn realistisch?

- Sam Byram (Leeds) - Kan de stap maken omhoog.
    - Lewis Cook (Leeds) - Zou beter kunnen aarden bij Leeds gezien zijn leeftijd, als jij hem speeltijd kan geven kan het wel.
    - Will Hughes (Derby County) - Heerlijke speler, zal alleen denk ik met Derby naar de BPL willen. Maar een stap omhoog kan.
    - Ruben Loftus-Cheek (Chelsea) - Zowel Mourinho als Hiddink zien het in hem zitten. Is de enige jeugdspeler waarvan ik denk dat hij dit seizoen en komende seizoenen minuten gaat maken in het eerste.
    - Tyrone Mings (Bournemouth, pas in S2) - Ken ik niet goed genoeg. Lijkt mij geen versterking.
    - Charlie Austin (QPR) - Zie hem eerder naar Everton, Spurs en consorten gaan.
    - Tendayi Darikwa (Burnley)
    - James Maddison (Coventry) - Zelfde als die jongen van Leeds, bij Westham is er meer druk en bij hun kleine clubs kunnen ze aarden. Ik vind het altijd een beetje... Chelsea achtig om jonge jongens bij die kleine clubjes weg te roven, maar wellicht kan jij ze gewoon een normale ontwikkeling
    - Saido Berahino (WBA) - Zie ik naar een grotere club gaan, Spurs wil he
    - Dominic Iorfa (Wolves)
    - Patrick Roberts (Manchester City) - Huren, wellicht voor 2 jaar, dan verder kijken.
    - Danny Ings (Liverpool)
    - Wilfried Zaha (Crystal Palace) - Mooie stap voor hem.
    - Teddy Bishop (Ipswich Town) - Zelfde als die andere jongens van 18.
    - Charlie Taylor (Leeds) - Of die jonge jongen van Leeds, of deze.
    - Matt Ritchie (Bournemouth)

8. Bedankt Rivenriff2:

Joostvans (12/01/2016)

Standaard

Wat denken jullie trouwens van Lampard terug Chelsea halen als ervaren man ? Of zeg ik nu iets raars daik hemnog een seizoen laat meedrijen

Standaard

Dat zie ik niet meer gebeuren @darkspyder. Dat hoofdstuk is nu wel afgesloten na zijn Man City en New York tijd. Je schiet er verder ook weinig meer mee op. Lampard is nu al 37, he.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door darkspyder Bekijk Berichten
    Dit heb ik dus geprobeerd 20 % geven met zijn zelfde salaris en 1 jaar bij tekenen. Maar dan zegt hij er is niet voldaan aan mij salaris eisen dus ik ben bang dat als het contract afloopt van Terry dat hij werkloos is.
    Dan blijft hij bij zijn standpunt en zal je ongeveer dat bedrag moeten bieden. Als je dit niet kan/wil, gaat hij inderdaad weg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rivenriff2 Bekijk Berichten
    @Begiristain - Dat is handige informatie, wist ik helemaal niet. Wanneer denk je dat het tijd is om El Hamdaoui (wellicht zijn laatste) transfer te laten maken. Gaat nu seizoen 2 in en presteert prima. Helaas ging er ondanks zijn prestaties -1 ALG af en dit is er amper meer aan te trainen. Zie je hem nog een stap maken of zal hij langzaam als reservespits kunnen aantreden en wat je zegt, minder speeltijd in zijn contract kan krijgen met meer bonus?
    El Hamdaoui is nu 31 en dus bij jou 32? Ondanks dat hij volgens mij heeft aangegeven dat hij nog een stap wou maken, zou ik niet weten waar hij nog terecht moet komen. AZ is een prima subtopper voor hem. Anders kom je al uit in de zandbak/Turkije. Kan me niet voorstellen dat andere ploegen nog met hem in zee gaan, die hij als een stap vooruit zou beschrijven.

Persoonlijk zou ik hem daarom lekker houden en in S3/4 met zijn contract aan de slag gaan. Anders gaat zijn carrière, zoals in de afgelopen jaren, helemaal als een nachtkaars uit.

11. Bedankt Begiristain:

Rivenriff2 (12/01/2016)

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Hartelijk dank voor de vele hulp die ik heb ontvangen, dat heeft erg geholpen (ondanks dat het advies in eerste instantie bedoeld was voor West Ham in plaats van mijn uiteindelijke keuze Everton). Ondanks dat ik met veel plezier de 'transfer targets' voor de Hammers heb uitgezocht had ik al vrij snel het idee dat ik al beschikte over een vrij complete selectie en eigenlijk uitstekend presterende spelers moest gaan verkopen om mijn 'Engelse project' te financieren. Heb dus toch gekozen voor Everton, waar een groot deel van de basiself Brits is en meer die identiteit uitstraalt waar ik naar zoek. Gelukkig kwamen een groot deel van de transferdoelwitten overeen; de Toffees zijn 'in real life' dicht bij de komst van Sam Byram en worden intensief gelinkt aan grote talenten als Jack Butland (toekomstig opvolger van Howard), Will Hughes (vervanger van de tegenvallende Besic) en Charlie Austin. Naast dit soort spelers zal ik gaan kijken naar spelers voor in de verdere toekomst als Reece Burke (West Ham), Baily Cargill (Bournemouth), Lewis Cook (Leeds), Patrick Roberts (Manchester City) en James Maddison (Coventry). De enige positie waar ik nog hoofdbrekens over heb is de linksbuitenpositie; een positie die duidelijk versterking nodig heeft en nauwelijks realistische opties heeft. Daar zou ik erg graag wat hulp bij krijgen.

Standaard

Zonder dat ik nu naar externe oplossingen kijk, Deulofeu kan daar ook prima spelen?

14. Bedankt Begiristain:

Joostvans (12/01/2016)

Pagina 67 van de 127 EersteEerste ... 1757656667686977117 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten