FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 64 van de 105 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 1044
    Finno Alla Fine Juventino's Avatar
    • Ingeschreven: 14/12/2015
    • Bedank: 98
    • 33x bedankt in 33 berichten

Standaard

Cagliari Calcio S1
    Na de degredatie van seizoen 2014 - 2015. Was 2015 - 2016 een topseizoen voor Caglairi Calcio. We werden dik kampioen in de Serie B. Hadden de topscoorder van de competitie Belotti met 31 doelpunten. Dit is de manier hoe ik te werk ben gegaan in seizoen 1:
    Ik wou geen geld uitgeven aan spelers. Ik wou me gaan focussen op jonge pareltjes te scouten em talemten te huren voor 2 jaar. Dit zijn de spelers die zijn gekomen
    Kelechi Iheanacho - Gehuurt voor 2 seizoenen - Man City.
    Andrea Belotti - Gehuurt voor 2 seizoenen - Torino
    Bruno Zuculini - Gehuurt voor 2 seizoenen met optie tot koop van €5.000.000 - Man City
    Al deze spelers speelden prima en met Belotti als uitblinker.
    Hier zie je de opstelling.

Zoals je ziet is dit niet genoeg om te overleven in de Serie A dus ga ik betere spelers kopen.
    Er is namelijk een fout in fifa waardoor ik Astori empn Ibarbo terug heb gekregen naar uitlening terwijl ze in het echt niet meer van Cagliari zijn deze spelers kan ik verkopen voor een aardig prijsje verkopem en dus ook goede spelers voor terug kopen. De doelstelling van het seizoen is eindig halverwege de ranglijst. Ik denk datbdat met de transfers wel gaat lukken.
    In de winterstop geef ik weer een update
    Laatst gewijzigd door Juventino; 21/01/2016 om 15:43.

Wereldklasse MB45's Avatar
    • Ingeschreven: 05/05/2012
    • Bedank: 616
    • 274x bedankt in 263 berichten

Standaard

Onrealistisch en hoort niet in dit topic thuis dus . @Juventino

Amateur KevStar88's Avatar
    • Ingeschreven: 04/11/2011
    • Bedank: 21
    • 10x bedankt in 9 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frederico Bekijk Berichten
    Heel goede transfer. Sirigu zou ik ook halen ja, Cavani niet. Daar moet je even uitkijken voor een andere piste.
    Bedankt @Frederico. Cavani is inderdaad niet zo'n goed idee. Draait goed bij PSG en zie hem eerder naar Chelsea gaan.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Update van m'n Tottenham-carrière, einde S2:

Na in S1 vierde geëindigd te zijn en de finale van de EL verloren te hebben van Lyon, zijn er dit jaar wederom stappen richting absolute top gemaakt. In de competitie werden we tweede, op één puntje van kampioen Chelsea. 't Is echter pas in de laatste weken dat we dichterbij konden sluipen. Lang stonden Man U, Man C, Arsenal en ikzelf op een paar punten van elkaar en op tien punten van Chelsea.
    In de CL werden we tweede in een groep met Zenit, Braga en PSG. Daarna schakelden we makkelijk Wolfsburg en Arsenal uit, alvorens in de halve finale te stranden tegen een oppermachtig Chelsea. In beide nationale bekers werden we ondanks hoge ambities weer te makkelijk uitgeschakeld door kleinere teams.

Eindstand Premier League:

Opstelling + bank:

Kane werd dit jaar wederom topscoorder, maar moest de eer delen met Costa. Beiden maakten 16 goals. Rémy heeft ook een tijd een basisplek gehad door een vormdip en een blessure van Kane. Depoitre, die in S1 de tweede keuze was en in S2 voorbijgestoken werd door Rémy is vertrokken. Als vervanger heb ik Solanke gehaald, die na zijn uitleenbeurd door Chelsea aan Vitesse een contract bij de Nederlandse club getekend had.
    Verder heeft vooral Alli zich goed ontwikkeld, maar Eriksen krijgt hij voorlopig niet uit de basis. Wel durf ik Alli ook op CM laten invallen, of Eriksen doorschuiven naar de flank en hem dan op CAM inzetten, de positie waar ik hem het beste vind. Zo krijgt hij veel speeltijd.
    Rodwell, de vervanger van Dembele, was geen onverdeeld succes. Hij doet het lang niet slecht, maar Bentaleb heeft hem het grootste deel van het seizoen op de bank gehouden.
    Op de flanken heeft niemand erg constant gepresteerd, al kwam de vormdip van Carillo pas op het einde van dit seizoen. Hij is wel erg belangrijk geweest met zijn acties en goed schot. N'Jié is Chadli en Son eigenlijk gepasseerd in de rangorde, en van dat duo mag er dan ook eentje vertrekken. Lamela doet het degelijk, maar wil maar niet groeien. Ik ben dus van plan om op zijn plek een absolute topper te halen, en aangezien Stoke degradeert zal dat waarschijnlijk Shaqiri worden. Als die niet haalbaar blijkt staan er nog namen als Promes en Töre op mijn lijstje. Liefst had ik een Engelsman gehaald, maar ik kan niemand bedenken die goed genoeg is én realistisch genoemd kan worden.
    Zoals jullie kunnen zien heb ik ook een hoop jeugdspeler naar m'n eerste elftal gehaald, waarvan Dennehy en vooral Hitchcock de meest succesvolle zijn. Die laatste is al 10 punten gestegen op amper een half jaar tijd, en hij zal Mandanda binnen één of twee seizoenen uit de ploeg gaan spelen. Mandanda is trouwens de vervanger van LIoris, die heimwee had en naar PSG trok. Vorm werd in de deal met Sunderland over Rodwell betrokken en dus had ik Bentley als tweede keeper aangetrokken, maar dat was nog voor Hitchcock zich aandiende. Bentley mag blijven als derde keeper zolang hij niet klaagt over speeltijd.
    Ander toptalent Dennehy kan trouwens ook als CV uit de voeten, wat me doet twijfelen of ik de ontevreden Wimmer wel zou vervangen moest die vertrekken. Ook Rose én Davies, mijn beide linksbacks dus, hebben aangegeven andere oorden te willen opzoeken. Aangezien ik over beide erg tevreden ben en ze elkaar vaak hebben afgewisseld in de basis wil ik ze liefst allebei behouden, maar moest er eentje vertrekken denk ik eraan Willems naar Londen te halen.

De doelstelling voor S3 is om op alle vlakken beter te doen en een absolute topper te worden.

Voor de aardigheid hier nog een screen van de ontwikkeling van Hitchcock:
    Laatst gewijzigd door Raindog; 22/01/2016 om 14:22.

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

West Ham United (S1)

In de schaduw van topclubs als Chelsea, Arsenal en Tottenham Hotspur, maar toch leverancier van spelers als Rio Ferdinand, Frank Lampard, Joe Cole en John Terry. West Ham United beschikt over één van de beste jeugdopleidingen, maar heeft daar niet echt de vruchten van kunnen plukken. Momenteel spelen er nog maar twee zelfopgeleide spelers in het eerste elftal; James Tomkins en Frank Noble. Daar gaat in de komende seizoenen verandering in komen, de bekende jeugdacademie wordt in ere hersteld. Daarnaast zal er (zeker in de eerste seizoenen) flink worden geïnvesteerd in Engels toptalent. Ieder seizoen wordt er ruimte gemaakt in het budget voor één ‘marquee signing’ en een paar talenten. Met Rio Ferdinand, ex-speler en legendarische verdediger, aan het roer moet West Ham binnen drie seizoenen tot de (sub)top van Engeland behoren.

Daarmee zal meteen in het eerste seizoen gestart worden; Daniel Sturridge staat in serieuze belangstelling van de Hammers en Liverpool lijkt dan ook een enorm bod te kunnen verwachten. Hoewel ik me erg goed kan voorstellen dat Sturridge zelf liever bij Liverpool zou willen blijven, is een overgang naar Londen niet ondenkbaar. Aangezien Diafra Sakho bekritiseerd wordt nadat hij crashte met zijn Lamborghini en Mauro Zárate is verkocht aan Fiorentina lijkt er plaats te zijn voor een spits. Voor 22 miljoen pond maakt Sturridge de overstap naar Upton Park, hij zal (mits fit) het boegbeeld van de club moeten worden; technisch ijzersterk en doelpuntenmachine pur sang. Verder wordt er geïnvesteerd in Engelse talenten Sam Byram (Leeds United, 2 miljoen pond), Patrick Roberts (Manchester City, gehuurd voor twee seizoenen met optie tot koop voor 4 miljoen pond) en Will Hughes (Derby County, vier miljoen pond). Daar tegenover staat het vertrek van Mauro Zárate en Nikica Jelavic, twee spelers die niet erg gemist zullen worden. Carl Jenkinson wordt teruggestuurd naar Arsenal (net als waarschijnlijk ‘in real life’ zal gaan gebeuren aangezien Debuchy zal vertrekken). Er zal in de winter alleen aangekocht kunnen worden wanneer er spelers verkocht worden.

Bank: Randolph (72), Collins (74), Ogbonna (79), Kouyaté (75), Obiang (74), Antonio (74), Valencia (76)

Reservespelers die relatief vaak worden gebruikt en op langere termijn kunnen uitgroeien tot basisspelers: Sam Howes (zelf gemaakt), Reece Burke, Vashon Neufville (zelf gemaakt), Oscar Borg, Will Hughes en Patrick Roberts.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Sturridge blijf ik een rare transfer vinden die ik eerlijk gezegd ook niet zie gebeuren. Er waren geruchten, maar het is vrij duidelijk dat het daarbij blijft. Waarom staat Tomkins in de basis ten nadele van Ogbonna? En waar is Oxford?

Legendarisch Frederico's Avatar
    • Ingeschreven: 29/10/2012
    • Bedank: 407
    • 653x bedankt in 592 berichten

Standaard

Ga akkoord met Raindog. Inmiddels is het bekend geraakt dat de geruchten héél voorbarig waren.

Trouwens, @Raindog. Ziet er echt sterk uit. Carillo coole transfer. Al moet je Alli er altijd inzetten naast Dier!

8. Bedankt Frederico:

Raindog (22/01/2016)

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Helemaal eens met Frederico. Sturridge blijkt een tabloid gerucht en ik zie het persoonlijk ook niet gebeuren. Wat betreft Tottenham, ik denk dat Shaqiri inderdaad een ideale transfer voor je is. Krachtige, maar technische speler. En inderdaad, Alli lekker op CM.

10. Bedankt Begiristain:

Raindog (22/01/2016)

Legendarisch Joostvans's Avatar
    • Ingeschreven: 14/06/2011
    • Bedank: 915
    • 343x bedankt in 333 berichten

Standaard

Even overnieuw beginnen dus? En dan de transfer van Sturridge achterwege laten en een andere spits gaan zoeken?

Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

FC Barcelona aanvang S1

Na FIFA een tijdje niet te hebben gespeeld ga ik weer eens aan de slag met een nieuwe carrière. Het team waarmee ik begin is FC Barcelona. In mijn ogen op dit moment het beste team ter wereld. Ik wil met dit team de laatste gloriejaren beginnen en langzaam beginnen met een nieuwe generatie. Ik wil dit op een realistische manier doen waarbij alle hulp ook welkom is. Voor het realisme heb ik de eerste transferperiode uitgezet en zal ik Turan en Vidal niet gebruiken tot 31 december. Hieronder volgt de opstelling zoals die nu is:

Bank:
    DM: Ter Stegen
    CV: Bartra
    LA: Adriano
    CM: Roberto
    CM: Rafinha
    LB: Sandro
    LB: Munir

Dan heb ik op de tribune nog Vermealen, Mathieu, Samper en wat jongere spelers. Ook Vidal en Turan zullen er voorlopig plaatsnemen.

Voor aankomende transferperiodes heb ik een shortlist:

Verdediging:
    RA:
    Mario Gasper
    Héctor Bellerín
    Bruno Peres

CV:
    Laporte
    Marquinhos
    Hummels
    Mussachio

Middenveld:
    CM:
    Pjanic
    Pogba
    Verratti
    Thiago

Aanval:
    Hulk
    Nolito
    Feghouli

Aankomende winter wil ik de aanval versterken met een ''4de'' man. Ook wil ik centraal in de verdediging een verbetering. Het middenveld ga ik misschien pas volgende zomer versterken.

Ook ga ik scouts op pad sturen. Er zal vast worden gezocht in Spanje. Mijn andere scouts zullen rouleren tussen Frankrijk en geheel Zuid-Amerika.
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

Pagina 64 van de 105 EersteEerste ... 1454626364656674 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten