FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 2 van de 2
    Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard FIFA 16 Skill Move Tutorials

Sommige mensen gebruiken ze al, andere snappen er nog niks van: Ik heb het natuurlijk over skill moves. Zelf gebruik ik erg veel skill moves, vooral omdat ik het meer flegmatiek vind toevoegen aan m'n spel, maar ook natuurlijk omdat een passeer-actie soms cruciaal kan zijn. Met verschillende tutorials wil ik namens FIFA Benelux gaan uitleggen hoe je deze verschillende bewegingen kan doen, waarbij ik hopelijk voldoende uitleg én voorbeelden geef zodat iedereen er wat van kan leren.

De eerste tutorial bevat twee skill moves, die erg veel van elkaar weg hebben, met dezelfde toetsencombinatie gedaan kunnen worden, namelijk de Stop and Turn (4* skills) en Turn and Spin (5* skills).

In dit topic kan je discussiëren over de tutorial(s) en een aanvraag doen voor een skill move die jij wilt leren. Zoals gezegd, de tutorials richten zich op iedereen, dus het kan zijn dat de video's soms erg langdradig zijn of dat je de skill move al lang kan doen.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

2. Bedankt Jordi (2x):

Begiristain (15/09/2015),Raindog (15/09/2015)

Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 27
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

De game is inmiddels verschenen en dus is dit de ideale tijd om nieuwe trucjes te leren. Zijn er (soort)trucjes die jullie graag willen zien voor een volgende tutorial?
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Forum Rechten