FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100
Resultaten 991 tot 993 van de 993
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Krijgen (bijv.) Premier League clubs real-time updates van opstellingen in carrière? Heb het idee dat ik nu tegen de bekeropstellingen speel van bijvoorbeeld Arsenal en Man United. Half A-selectie en half B-selectie. Op zich realistisch als bepaalde spelers voor langere tijd buiten de boot vallen, maar nu is het een beetje bullshit. Speel je een topper, staan de topspelers er niet eens in, haha. En dan moet je dus een halve/hele week wachten.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Aangezien er in een carrière (random) transfers plaatsvinden, denk ik niet dat dat kan. De formaties zijn die van de week dat je je carrière gestart bent, en dan zal er een algoritme zijn dat berekend welke spelers het best op welke posities gezet worden. Als je tegenstander net Europees gespeeld heeft kan het wel dat er veel spelers moe zijn, en uiteraard zijn er altijd blessures. Maar het is wel zo dat er een soort bug of fout in die programmatie zat waardoor topspelers vaak niet werden opgesteld. Met de laatste patch zou dat echter opgelost moeten zijn volgens EA.

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Huh, was ik gister dronken ofzo. Hoezo plaats ik dit in FIFA16, haha.

Alsnog bedankt voor je antwoord @Raindog, haha. Wel typisch, United speelt rustig met jeugdspelers en laat een Zlatan/Pogba op de bank.
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100

Forum Rechten