FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 187 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1870

Onderwerp: Speler gezocht

Amateur Daan_FIFA's Avatar
    • Ingeschreven: 10/02/2011
    • Bedank: 14
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [FR]feyenoord[1908] Bekijk Berichten
    Bij deze:

De belangrijkste positie die bezet moet worden is de spits positie. Met kazim-richards heb ik een goeie spits in huis maar hij is geleend en is al op leeftijd. Ik wil graag een jonge talentvolle spits met een redelijke potentie.
    Ik ben ook nog op zoek naar een nieuwe CM omdat Clasie gelijk aan het begin van de transferperiode is vertrokken naar QPR.
    een nieuwe RB als vervanging voor Wilkshire over 1 a 2 seizoenen.

Voor de RB positie :

Je hebt als het goed is Rodney Lopes Cabral?
    Groot talent en als je m speeltijd geeft is hij over 2 seizoenen echt flink gegroeid.
    Potentie van 75 dat is voor Feyenoord zeer goed.
    Als Wilkshire te slecht is of stopt, en je een concurrent voor Lopes Cabral wil, moet je Hans Hateboer halen.
    Ook een rechtsback van 75 potentieel, kunnen samen uit gaan vechten wie de basisspeler moet worden.
    Feyenoord wilde hem in het echt ook halen dus t is zeer realistisch.

Over de CM Positie:

Een nieuwe CM? Feyenoord heeft inmiddels zoveel middenvelders dat me dat niet nodig lijkt.
    Stop je geld beter in een spits of verdediger.
    Ik weet niet hoe je speelt maar met Toornstra, El Ahmadi, Immers, Vilhena en Karsdorp kun je wel een goede basis en bank vormen.

Over de Spits positie:
    Als je geld van Clasie hebt zul je wel een Dost of in seizoen twee Guidetti kunnen halen.
    Maar omdat je graag een jonge spits wilt halen kun je voor Villalba gaan. jonge Argentijnse spits met een potentie van 83, en Feyenoord had in het echt ook interesse in hem.

Veel succes

Amateur Pigeon NL's Avatar
    • Ingeschreven: 16/01/2011
    • Bedank: 0

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davinhoo Bekijk Berichten
    Als je het realistisch wilt houden zijn beide niet haalbaar.
    Fiorentina heeft aangegeven El Hamdaoui een nieuwe kans te geven en van Wolfswinkel is afgelopen zomer vertrokken naar Saint Etienne.
    El Hamdaoui is in genade weer bij de selectie genomen i.v.m. met blesures, van Wolfswinkel zit bij St. Etienne ook meer op de bank dan hij speelt. Bovendien is El Hamdaoui een Rotterdammer dus die zal echt die kans wel pakken...

Bas Dost en Guidetti zijn absoluut niet aan realistisch op dit moment, Feyenoord zal het moeten zoeken in het 3de en 4de garnituur....
    Laatst gewijzigd door Pigeon NL; 25/09/2014 om 16:25.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pigeon NL Bekijk Berichten
    El Hamdaoui is in genade weer bij de selectie genomen i.v.m. met blesures, van Wolfswinkel zit bij St. Etienne ook meer op de bank dan hij speelt. Bovendien is El Hamdaoui een Rotterdammer dus die zal echt die kans wel pakken...

Bas Dost en Guidetti zijn absoluut niet aan realistisch op dit moment, Feyenoord zal het moeten zoeken in het 3de en 4de garnituur....
    El Hamdaoui is aangeboden bij Feyenoord, maar men wou hem niet.
    En als je net een carrière begint, zit van Wolfswinkel net bij Saint-Etienne dus die gaat echt niet meteen, of na een halfjaar naar Feyenoord.

Guidetti is gewoon 3de garnituur, heeft niks meer gepresteerd en in seizoen 2 is hij weer terug bij City, en terug bij af. Dus is dat in mijn ogen een optie.

Bas Dost wil zelf niet dus die is niet realistisch meer inderdaad.

Amateur jojo569's Avatar
    • Ingeschreven: 02/01/2013
    • Bedank: 3
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Mijn team waar ik mee speel is Westerlo ik dacht eens wat anders :D. Ik zoek wel wat spelers maar ik zou niet echt weten welke. Positie maakt allemaal niet uit voor mij. Liefst zou ik spelers op leen of vrije speler willen want met een startbudget van 750.000 ga je niet ver geraken ivm met kopen . Dus als iemand paar goede ideeën heeft voor wat spelers drop ze hier dan!

Alvast bedankt!

Amateur KennyKVK's Avatar
    • Ingeschreven: 25/09/2013
    • Bedank: 1

Standaard

Veel succes :D in mijn career is Westerlo een vogel voor de kat..

Amateur jojo569's Avatar
    • Ingeschreven: 02/01/2013
    • Bedank: 3

Standaard

Achja :D tegen Brakel was het une catastrofe :p en tegen Lierse was het weer formidable :D

Amateur Pigeon NL's Avatar
    • Ingeschreven: 16/01/2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_FIFA Bekijk Berichten
    El Hamdaoui is aangeboden bij Feyenoord, maar men wou hem niet.
    En als je net een carrière begint, zit van Wolfswinkel net bij Saint-Etienne dus die gaat echt niet meteen, of na een halfjaar naar Feyenoord.

Guidetti is gewoon 3de garnituur, heeft niks meer gepresteerd en in seizoen 2 is hij weer terug bij City, en terug bij af. Dus is dat in mijn ogen een optie.

Bas Dost wil zelf niet dus die is niet realistisch meer inderdaad.

Guidetti heeft dit jaar een last-minute overstap naar Celtic gemaakt...

Amateur fifagek0517's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011

Standaard

Zou als rechtsback tiendali halen, paar jaar jonger dan wilkshire, oud feyenoord, heb hem zelf ook terug gehaald voor 1.8 miljoen

Spits zou ik ipv een jonge talentvolle speler voor kuyt kiezen. Kan zeker twee jaar mee en daarna heb je misschien meer financiële middelen voor een andere, talentvollere spits.

Cm misschien sinkgraven van Heerenveen

Semi-pro JasperBroekhuis's Avatar
    • Ingeschreven: 29/09/2010
    • Bedank: 16
    • 58x bedankt in 58 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fifagek0517 Bekijk Berichten
    Zou als rechtsback tiendali halen, paar jaar jonger dan wilkshire, oud feyenoord, heb hem zelf ook terug gehaald voor 1.8 miljoen

Spits zou ik ipv een jonge talentvolle speler voor kuyt kiezen. Kan zeker twee jaar mee en daarna heb je misschien meer financiële middelen voor een andere, talentvollere spits.

Cm misschien sinkgraven van Heerenveen
    Las dat Feyenoord vorige maand ook bezig was met Ferreyra van FC Shakthar Donetsk. Argentijnse spits die nu een jaar op huurbasis speelt bij Newcastle. Wellicht kan @[FR]feyenoord[1908] daar naar kijken

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pigeon NL Bekijk Berichten
    Guidetti heeft dit jaar een last-minute overstap naar Celtic gemaakt...
    Ik dacht verhuurd?
    Als dat niet zo is dan zit ik fout idd.

Pagina 3 van de 187 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten