Icardi, Talisca, Berahino, EL Ghazi, Kane..?
Ik denk eraan met City te beginnen, en dan wil ik 4-4-2 spelen met Aguero die rond Bony zwerft. Aangezien Dzeko en Jovetic verkocht zijn, heb ik dan geen enkele spits meer op de bank. Zowel jonge talenten als gevestigde waarden die de concurrentie willen aangaan mogen genoemd worden. Alvast bedankt.
Icardi, Talisca, Berahino, EL Ghazi, Kane..?
Raindog (25/08/2015)
@Blitzzz Bedankt!
Moest je nog steeds een spits zoeken , Breel Donald Embolo van FC Basel is 1 van men favoriete , 73 alg en pot 87 , zeer jong (1997) speelt regelmatig én scoort redelijk vaak zelfs , vorige week nog in de champions league.
Ook zijn stats op fifa vind ik heel interessant
De aankoop zou ook niet onrealistisch zijn moest city een spits willen kopen die later 1 van de grootste ooit kan worden.
Hierbij een rijtje met opties voor je spitspositie:
- Artem Dzyuba (Spartak Moskou)
- Breel Donald Embolo (FC Basel)
- Connor Wickham (Sunderland)
- Michy Batshuayi (Olympique Marseille)
- Mauro Icardi (Internazionale)
- Romelu Lukaku (Everton)
- Gonzalo Higuaín (Napoli)
- Alexandre Lacazette (Olympique Lyon)
- Lacina Traoré (AS Monaco)
- Ahmed Musa (CSKA Moskou)
- Enes Ünal?! (heeft irl al getekend bij Manchester City)
Zowel talenten als gevestigde namen. Misschien niet allemaal even realistisch, maar er zitten naar mijn mening toch wel een aantal goede kandidaten tussen!
Raindog (27/08/2015)
@Raindog Martial van Monaco en Lukaku zijn ook wel opties. Zelf vind ik Berbatov ook wel een optie, voor op de bank dan.
Made by Will010Facta non verba!
Is het realistisch om met United in de winter een nieuwe spits en aanvaller aan te trekken? Ik zat net te lezen dat ze interesse tonen in Raphael Varane (die ik met deze editie zelf ook gekocht heb met United)? Ook zat ik te denken om eventueel het Everton-duo John Stones en Ross Barkley te kopen in mijn doel United meer 'Britser' te maken. Als extra troef op het middenveld staan ook Javier Pastore , Kevin Strootman (indien hij terug fit is en wedstrijden speelt) en Ikay Gundogan op de radar.
Niemand? @Raindog , @Abel' , @Archibald , @Begiristain , @db1512 , @Cazorlagunner
Die zijn bij United toch allemaal enorm overbodig? Het enige dat je echt nodig hebt is een echte spits zodat Rooney daar net achter kan spelen, maar gezien de huidige prestatie van Martial lijkt hij dat gewoon te gaan worden.
Op zich is een verdediger ook wel handig, maar je hebt Varane al.