FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 173 van de 192 EersteEerste ... 73123163171172173174175183 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.721 tot 1.730 van de 1920
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Dat kan allemaal goed zijn, maar dit is het realistische topic.

Standaard

Het begint een gewoonte te worden, de laatste dagen. Nogmaals de eerste post quoten:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    In dit topic worden énkel realistische opstellingen en commentaar daarop gepost.

Wat we hier niet willen zien:
    - welke speler zou ik kopen?
    - welke opstelling zou ik gebruiken?
    - is deze aankoop realistisch?
    - ik ga die en die speler kopen (zonder opstelling)
    - met welke club zou ik starten?
    Voor al die vragen kan je in andere topics terecht.

Amateur villas-boas99's Avatar
    • Ingeschreven: 24/06/2011
    • Bedank: 4
    • 3x bedankt in 3 berichten

Standaard

Ik ga een carriere beginnen met AC Milan onder de naam Sinisa Mihajlovic, de nieuwe trainer van de Milanezen. Ik begin enerzijds met AC Milan omdat ze weer voorzichtig ambities beginnen te tonen om terug te keren naar de top, anderzijds omdat ook Mastour is toegevoegd aan de selectie, en hij de ster van het team kan worden. Het eerste seizoen zal vooral in het teken staan van een rustig seizoen om hopelijk Europees voetbal te halen, ik zal verder ook niemand halen in S1, pas S2 zal het 'losbarsten' qua transfers. Dit is de opstelling waarmee ik het seizoen in ga:

Selectie 15/16:

Bank:
    Abiatti
    Mexes
    Paletta
    Van Ginkel
    Poli
    Cerci
    Destro

Zoals je ziet, is het gewoon in principe geen elftal dat kan meestrijden om de bovenste plekken, laat staan de titel/CL. Er is te veel middelmaat in de ploeg, het is dan ook mijn taak om een grote schoonmaak te houden in de zomer. Veel spelers mogen in een keer vertrekken, hiermee wil ik een signaal afgeven dat het wel genoeg is geweest qua middelmaat. Hiermee genereer je ook veel geld voor transfers i.c.m. de financiele overname, wat het mogelijk moet maken om topspelers binnen te halen.

Spelers die aankomende zomer mogen vertrekken:
    Abiatti
    Mexes
    Paletta
    Alex
    Rami
    Zaccardo
    Bonera
    Essien
    Muntari
    Pazzini
    Torres
    Menez

Toch wel spelers die overbodig (beginnen te worden) zijn. Hiervoor in de plaats wil ik potentiele/internationale topspelers. Italiaanse sterren gecombineerd met buitenlandse sterren. Hier een overzicht qua vervangers;

GK:
    Abiatti > Perin, Muslera

CB/LB/RB:
    Mexes, Paletta, Alex, Rami, Zaccardo, Bonera > Glik, Thiago Silva, Abdennour, Hummels, Otamendi Darmian

CM/CVM/CAM/RM/LM:
    Essien, Muntari > W. Carvalho, Fernando (Shaktar), Danilo (Braga), Witsel, Blin (toekomst), Arda, Douglas Costa/Alex Texeira, Baselli

CA/ST/LB/RB:
    Pazzini, Torres, Menez > Jackson Martinez, Ibrahimovic, Bacca, Immobile, Dzeko, Mitrovic

Wie denken jullie dat de beste opties zijn voor komend seizoen? Zoals je ziet wil ik het team graag 'upgraden'. niet in een keer natuurlijk, dat gaat niet zo makkelijk, wel wil ik dat het gecombineerd kan gaan met een mix van talenten/jeugdspelers.

Tips/Opmerkingen?

Standaard

Qua transfers zal het vooral van jouw prestaties afhangen, denk ik. Je gaat wel je opstelling moeten aanpassen als je een diepe spits haalt. Verder vraag ik me toch af waarom iedereen Bonaventura op de CM zet. Hij is een flankspeler.

Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

Met Jackson Martinez zou ik nog even wachten. Het leek erop dat hij naar Milan zou gaan, maar hij tekent zeer waarschijnlijk bij Atletico Madrid binnenkort.
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

Wolfsburg Seizoen 3

Het 2de seizoen zit erop! In de Bundesliga deden we tot de voorlaatste speeldag mee voor de titel. Bayern werd met 3 punten voorsprong kampioen. Ook Dortmund deed lang mee. De eindstand:
    1. Bayern 83
    2. Wolfsburg 80
    3. Dortmund 77
    4. Leverkusen 60
    5. Schalke 04 55
    6. Mönchengladbach 50

De Pokal werd gewonnen. In de finale waren we te sterk voor Dortmund. We wonnen met 2-0 dankzij doelpunten van Arnold en Dzeko. Dortmund schakelde Bayern in de halve finale uit.

De Champions League eindigde in de eerste knockoutfase. Thuis tegen Manchester United kenden we een totale off-day en verloren we met 0-2. In Manchester stond het halfweg 1-2 en maakten we zelfs 1-3, genoeg voor kwalificatie maar we kregen toch nog een 2de tegendoelpunt geïncasseerd.

Transfers

IN: Meunier voor 5M van Club Brugge
    Weigl voor 3.5M van 1860 Müchen (zag de dag erna pas dat hij naar Dortmund is IRL)

UIT: Grün voor 1.8M naar Eint. Frankfurt (was 3de doelman geworden)
    Träsch voor 6M naar Schalke 04 (niet content met zijn minuten en had Meunier al gehaald, 6M mooie prijs ook voor hem)
    Guilavogui na 2 seizoenen geleend te hebben van Atletico, ga ik de optie op hem niet lichten.

Opstelling

GK: Benaglio (c) (83)

RB: Jung (78)
    CB: Naldo (84)
    CB: Knoche (80)
    LB: Rodriguez (81)

CDM: Geis (83)
    CDM: Gustavo (81)

RM: Perisic (80)
    CAM: De Bruyne (85)
    LM: Schürrle (82)

ST: Dzeko (85)

Bank
    GK: Casteels (72)
    VERD: Meunier (74) & Skrtel (81)
    MID: Arnold (78) & Vieirinha (79) & Werner (75)
    AAN: Bendtner (75)

Reserves
    Klose 76
    Zhang 75
    Hunt 75
    Weigl 72
    Schäfer 72
    Thoelke 70
    Seguin 65
    Dost 79 (geblesseerd voor 8 weken)

Jullie zien dat ik in S3 nog altijd met veel spelers speel die er van in het begin bij zaten. Ik wil dit zo lang mogelijk blijven doen, het is 1 van de leukste carrières die ik oooit gehad heb.
    Mijn doelstellingen voor S3 zijn Bayern het opnieuw lastig maken. En vanaf S4 wil ik voor de titel gaan. De Pokal wil ik voor het 2de seizoen op rij winnen. In de Champions League wil ik de kwartfinale bereiken.
    Er zijn ondertussen ook al 3 jeugdspelers aangetrokken in het jeugdteam. Alle 3 Duitsers en ik zal er meer over zeggen in de volgende update. Dat zal na de winterstop zijn in S3.

Graag tips/opmerkingen
    Laatst gewijzigd door gunnerforlife; 23/06/2015 om 16:30.

Standaard

Ziet er erg goed uit, maar je hebt wel weinig opties qua CM's. Wat doe je als je basisspelers moe zijn, of geblesseerd raken?

Amateur Ruiz1996's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2010
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of 1 van jullie al goede ervaringen heeft met het overstappen naar een andere club na 1 of 2 seizoenen. Ben nu bezig met een carrière met Southampton, maar vroeg me af of ik dan na 1 of 2 seizoenen een stap hogerop kan maken naar een club die bijv. Champions League speelt?
    Het gaat om een trainers carrière.

Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

Niet het goede topic, maar om je vraag te beantwoorden: in career mode kan je naar ''kantoor'' > ''vacatures bekijken'' Om te kijken of er clubs vrij zijn. Daar kan je dan op solliciteren.
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

10. Bedankt kevanovic99:

Raindog (23/06/2015)

Amateur gunnerforlife's Avatar
    • Ingeschreven: 27/07/2013
    • Bedank: 73
    • 8x bedankt in 8 berichten

Standaard

@Raindog Ja ik weet dat ik wat krap zit daar, daarom Weigl gehaald. Arnold kan daar ook spelen en desnoods Seguin. Maar ik moet iemand ga bijhalen in de volgende transferperiode, weet wel nog niet wie. In de spits ga ik Lukaku halen en ik ga na dit seizoen ook Volland halen om de concurrentie aan te gaan met Perisic.

Pagina 173 van de 192 EersteEerste ... 73123163171172173174175183 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten