FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 192 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1920
    Amateur Davinhoo's Avatar
    • Ingeschreven: 18/06/2014
    • Bedank: 13
    • 23x bedankt in 23 berichten

Standaard

@Andy ziet er leuk uit man!
    Ik zelf zou nooit de motivatie kunnen opbrengen om met een degradatiekandidaat uit de Eredivisie aan de slag te gaan..
    Ben benieuwd wat je er van gaat maken en hoe je in S2 verder gaat als er een aantal gehuurde goede spelers vertrekken!

Made by @Justin'

Amateur ajaxfanbarry's Avatar
    • Ingeschreven: 28/01/2010
    • Bedank: 7
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Na gisteren FIFA 15 te hebben gekocht . Ben ik direct achter de PS4 gekropen om een Coach te starten met Fc Dordrecht, het is een voetballend team dat altijd voor de 3 punten gaat dat sprak mij aan . Ik ben op zoek gegaan naar spelers om te huren ( Dordrecht koopt zelf ook niet veel in het echt) toen kwam ik op 2 spelers uit op Zivkovic en Bazoer. Waarom ik dit gedaan heb is omdat ik ervan baal dat de 2de divisie weer niet is toegevoed. Dit soort spelers komen amper aan speeltijd toe bij een Ajax vandaar wil ik ze een eerlijke kans geven bij Fc Dordrecht.

Na 8 speelrondes sta ik 1 ste met 24 punten. DOR-CAM 2-1 AJA-DOR 2-3 DOR-EXC 2-0 DOR-GOA 2-0 AZ-DOR 1-2 VIT-DOR 1-2 DOR-PSV 2-1

Zivkovic staat bovenaan de topscorer lijst met 8 Goals.

Later komt er weer een update ik hoop jullie ervaringen en eventuele tips ook te lezen.

Grt

Amateur DutchPenguin's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2014
    • Bedank: 2
    • 5x bedankt in 5 berichten

Standaard

Als nieuweling op deze site zal ik maar meteen mijn team plaatsen.

Ben gisteravond een carrière begonnen met mijn favoriete buitenlandse club Arsenal.
    Het eerste seizoen is de bedoeling om in ieder geval mee te doen voor de titel en in de champions league minimaal tot de kwart finale te komen. De bekertoernooien zijn in mijn ogen niet zo belangrijk waar de reserve spelers, net als de jonge spelers een kans zullen krijgen. Ook in de competitie zullen bepaalde reserves minuten maken. Jonge spelers als Chambers en Gnabry zullen vaak in de opstelling geplaatst worden om te groeien. In mijn gehele carrière is de jeugd belangrijk en zullen ze de toekomst vormen van de club. Dit dan wel in combinatie met een aantal sterren en ervaren spelers. In het eerste seizoen wil ik de zomeraankopen allemaal laten spelen omdat ze niet voor niets gekocht zijn. In de wintertransferperiode ga ik op zoek naar een centrale verdediger en misschien nog een middenvelder als versterking.
    Het is uiteindelijk de bedoeling dat Arsenal weer terug bij de europese top komt en er zal blijven, het liefste met een vaste kern.

Hieronder dan mijn opstelling

Walcott staat in de basis omdat dat toch het type speler is waar ik graag naar kijk. Ospina staat in het doel maar is in de voorbereiding geblesseerd geraakt waardoor szczesny nu in het doel staat. Maar wanneer Ospina fit is komt hij terug in het doel, ben namelijk gecharmeerd geraakt van deze keeper tijdens het WK
    Laatst gewijzigd door DutchPenguin; 26/09/2014 om 13:16.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxfanbarry Bekijk Berichten
    Na gisteren FIFA 15 te hebben gekocht . Ben ik direct achter de PS4 gekropen om een Coach te starten met Fc Dordrecht, het is een voetballend team dat altijd voor de 3 punten gaat dat sprak mij aan . Ik ben op zoek gegaan naar spelers om te huren ( Dordrecht koopt zelf ook niet veel in het echt) toen kwam ik op 2 spelers uit op Zivkovic en Bazoer. Waarom ik dit gedaan heb is omdat ik ervan baal dat de 2de divisie weer niet is toegevoed. Dit soort spelers komen amper aan speeltijd toe bij een Ajax vandaar wil ik ze een eerlijke kans geven bij Fc Dordrecht.

Na 8 speelrondes sta ik 1 ste met 24 punten. DOR-CAM 2-1 AJA-DOR 2-3 DOR-EXC 2-0 DOR-GOA 2-0 AZ-DOR 1-2 VIT-DOR 1-2 DOR-PSV 2-1

Later komt er weer een update ik hoop jullie ervaringen en eventuele tips ook te lezen.

Grt
    Zivkovic huren vind ik niet erg realistisch, maar ik denk dat de meningen hierover verdeeld zullen zijn.
    Wat ik me even afvraag, op welk niveau speel je? Je uitslagen vind IK totaal niet realistisch, tuurlijk kan je best winnen van een ploeg als Ajax, Az, PSV of Vitesse.
    Maar dat je hun allemaal overwint, vind ik persoonlijk niet heel realistisch, dan zou ik zeggen, zet je niveau eentje omhoog

Made by @Justin'

5. Bedankt Davinhoo:

ajaxfanbarry (26/09/2014)

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davinhoo Bekijk Berichten
    Zivkovic huren vind ik niet erg realistisch, maar ik denk dat de meningen hierover verdeeld zullen zijn.
    Wat ik me even afvraag, op welk niveau speel je? Je uitslagen vind IK totaal niet realistisch, tuurlijk kan je best winnen van een ploeg als Ajax, Az, PSV of Vitesse.
    Maar dat je hun allemaal overwint, vind ik persoonlijk niet heel realistisch, dan zou ik zeggen, zet je niveau eentje omhoog

Ik speel op het niveau Legendarisch dus een niveau hoger is helaas geen optie. Ik heb al 2 x in de 90ste min de beslisser gemaakt het geluk ligt aan me zijde op dit moment!

Standaard

@ajaxfanbarry okee, dan verontschuldig ik me! Bit of luck !
    Succes verder met je carriere!

Made by @Justin'

8. Bedankt Davinhoo:

ajaxfanbarry (26/09/2014)

Amateur Maurice079's Avatar
    • Ingeschreven: 07/09/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 9
    • 11x bedankt in 11 berichten

Standaard

@ajaxfanbarry enige optie die je dan nog zou kunnen overwegen is het aanpassen van de sliders van de CPU. Zo kun je het percentage foutieve balaannames of gemiste schoten omlaag schroeven, deze kun je vinden bij de spelinstellingen. Nu weer on-topic lijkt me

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ajaxfanbarry Bekijk Berichten

Grt

Gelieve de eerste post nog eens door te lezen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    Gelieve de eerste post nog eens door te lezen.

Dus je mag geen ervaringen maar alleen maar vragen stellen?

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@ajaxfanbarry

Je hebt niet je opstelling gepost, dat is wat Raindog bedoelt.

Pagina 3 van de 192 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten