FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 192 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1920
    Semi-pro TomKuiper's Avatar
    • Ingeschreven: 27/11/2010
    • Bedank: 89
    • 11x bedankt in 11 berichten

Standaard

@Raindog Ziet er prima uit man!

Mijn eerste carriere op FIFA 15 is met mijn favoriete club SC Heerenveen. De laatste jaren hebben we een aardige deuk opgelopen door de bestuurlijke onrust. Nu is het tijd om weer opnieuw op te bouwen via een goeie jeugdopleiding, goeie scouting en een aanvallende speelstijl. Heerenveen moet weer Europees gaan spelen dat is dan ook mijn doel. De Europese avonturen tegen Hertha BSC, AC Milan, Portsmouth en Wolfsburg smaken naar meer. Ook de beker winnen moet een doel zijn voor de komende jaren. Dus de doelen die ik heb gesteld zijn structureel Europees voetbal spelen met misschien als prachtige uitschieter voorronde CL en ver komen in de beker/de beker winnen.
    Er staat een dunne selectie met veel talent. Het is allemaal erg jong en er moeten niet te blessure gevallen zijn. Maar dat talentvolle biedt ook veel mooie dingen. Sinkgraven, Larsson, Lumu en van Aken groeien tot 74 +. Dat samen met jongens als De Roon, Slagveer, Marzo en Uth maakt een stevige basis voor de komende jaren.

Op de goal stond Nordfeldt maar die deed een transferverzoek en werd door het bestuur verkocht aan Vitesse. Als vervanger haalde ik Jelle ten Rouwelaar op bij NAC. De geboren Jouster en supporter van Heerenveen werd voor 1 jaar vastgelegd. Achter ten Rouwelaar heb ik Noring en de Fockert. Twee talentvolle jongens die de komende jaren moeten uitvechten wie de nummer 1 op de goal van Heerenveen wordt. Het eerste seizoen zal ten Rouwelaar de eerste man zijn. Na dit seizoen wordt besloten of we ten Rouwelaar nog een jaartje verlengen.

Dan de achterhoede. Op de rechtsback staat Stefano Marzo, een stabiele Eredivisie back die prima zijn werk doet. Als back up voor Marzo heb ik de Fries Doke Schmidt. Centraal is het duo Buijs en van Aken. Met daarachter Otigba en nog een paar jonge talenten. Ik kies voor van Aken i.p.v. Otigba omdat van Aken positioneel een stuk sterker is. Otigba zal wel genoeg speeltijd krijgen. En de keuze voor Buijs is makkelijk gemaakt omdat hij de sterkhouder achterin is en tevens ook de aanvoerder. Op de linksback speelt de andere Fries in de selectie Pele van Anholt. Een super back voor Heerenveen. Vrees dat hij na dit seizoen wil vertrekken. Als back-up heb ik Raitala en talent Voest.

Het middenveld is als volgt De Roon en aankoop Ojo controlerend en Sinkgraven ervoor. Waarom Ojo? Ik zocht een voetballende middenvelder die betaalbaar was omdat van den Berg en de Roon samen niet kan. Dan heb je te weinig voetbal op je middenveld. Van den Berg maakt wel redelijk wat speelminuten. Als back-up van Sinkgraven heb ik Thorsby. De jonge Noor ontwikkeld zich prima en valt op door z’n prachtige loopacties.
    Dan de aanval. In de punt van de aanval krijgt Uth de voorkeur boven Dalgaard. Uth voetbalt goed mee en staat ook vaak op de goeie plek dus Uth krijgt de zware taak om in de voetsporen van Huntelaar, Finnbogason en Alves te treden. Dalgaard valt meestal prima in en heeft ook al een belangrijke treffer gemaakt. Op de flanken kies ik voor Larsson en Slagveer met als back-up talent Lumu. Voor de flanken had ik er graag iemand bij gehad maar hierin ben ik niet geslaagd. Ik had Ondaan en Botaka op het oog maar beiden waren ze te duur.
    De opstelling:

Op de bank zitten: Noring, Schmidt, Otigba, Thorsby, VD Berg, Dalgaard, Lumu.
    Verder heb ik nog een paar jonge jongens achter de hand die ook wel eens bij de selectie zullen zitten.

Tips zijn altijd welkom!

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cazorlagunner Bekijk Berichten
    Ziet er erg goed uit hoor! @Raindog Ik ga ook met Stoke City starten, heb er nu al zin in. Is het trouwens gek om Bojan op de CAM te zetten, of kan hij daar helemaal niet spelen. Ik wilde dat namelijk wel eens proberen.
    Echt CAM lijkt me geen goed idee, maar je kan wel 4-4-2 spelen met Bojan als schaduwspits.

Legendarisch Kingsls's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2012
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 318
    • 365x bedankt in 344 berichten

Standaard

@TomKuiper

Geen slecht team, Ojo is een leuke aankoop! Ten Rouwelaar heeft, ondanks zijn roots, meermaals aangegeven NAC niet te gaan verlaten, dus die lijkt me niet realistisch. Ik had zelf meer gedacht aan Robbin Ruiter(voor wat centen), Gino Coutinho(de goedkope oplossing) of misschien zelfs Erwin Mulder. Anders kun je altijd in Scandinavië of België kijken.
    Je kan mijn MS, de Provincie League hier volgen! Elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag nieuwe stukjes!

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

Na zo lang uitkijken voor de Carrière modus met Arsenal is het dan zo ver.
    Behoort Arsenal eigenlijk nog wel tot een topclub is de stelling van vele voetballiefhebbers, ik zeg 'Ja absoluut!'
    Onder het 18e seizoen van Arsène Wenger moet het kampioenschap weer binnen gehaald worden en in de Champions League behoren tot de vier beste ploegen van de wereld. De grootste aankoop van dit jaar is Alexis Sanchez, de verwachtingen zijn extreem hoog, waar Sanchez koel blijft met zijn prijskaartje van maar liefst 40 miljoen euro. Ik zelf heb als aankopen nog Schneiderlin overgenomen voor €15.000.000 + Arteta, Laporte voor €14.500.000 en Akamino voor €3.000.000.

Arsenal zal een nieuwe weg inslaan, succesvoetbal zal gespeeld worden en als taktiek zal pressie voetbal gehanteerd worden. Daarvoor zullen de spelers moeten strijden en niet zwak door het veld zwerven. Mijn basis opstelling is als volgt in een 4-5-1.

Dm: Sczesny (80)
    Ra: Debuchy (80)
    Lcv: Koscielny (82)
    Rcv: Mertesacker (83) Captain
    La: Gibbs (80)
    Rvm: Ramsey (83)
    Lvm: Schneiderlin (80)
    Cam: Özil (86)
    Rm: Sanchez (84)
    Lm: Cazorla (84)
    Sp: Welbeck: (79)

Ik heb hoge verwachtingen van dit elftal en ik zal vaak rouleren met de volgende spelers.

Akamino (72), Laporte (81), Chambers (72), Monreal (76), Diaby (76), Flamini (77), Wilshere (80), Rosiscky (80), Podolski (77), Campbell (75), Chamberlain (78), Walcott (81), Sanogo (69) en Giroud (79).

De pre-season werd achter gesloten deuren gespeeld door mijn reserveteam.

Op 11 Augustus speelde ik om de Community Shield tegen Manchester City. We walsten over ze heen en er werden twee mooie goals gescoord door Ramsey en Welbeck waarbij de eindstand 2-0 was in het voordeel van Arsenal.

Zijn er tips? Ik hoor het graag!
    Hoop binnen een week weer wat te posten.
    Laatst gewijzigd door HSP; 25/09/2014 om 21:20.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@TomKuiper wat betreft Ten Rouwelaar sluit ik me aan bij @Kingsls. Over de aankoop van Ojo, prima aankoop maar Van den Bergh gaat niet op de bank zitten. Vorig jaar heeft hij onder Van Basten ook (kort) op de bank gezeten en toen aangegeven dat hij in de basis wil staan of anders wil vertrekken.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Amateur Davinhoo's Avatar
    • Ingeschreven: 18/06/2014
    • Bedank: 13
    • 23x bedankt in 23 berichten

Standaard

@UnitedFan Daar is weer de ManUtd fan met zn Arsenal carriere :p
    Om eerlijk te zijn, vind ik je ruildeal met Arteta niet realistisch.
    Arsenal zou hem IRL nooit als cadeautje weggeven bij zo'n hoog transferbedrag, tevens is het voor Arteta zelf een stap terug.

Made by @Justin'

Semi-pro JasperBroekhuis's Avatar
    • Ingeschreven: 29/09/2010
    • Bedank: 16
    • 58x bedankt in 58 berichten

Standaard

Heren,

Wil career starten met QPR en na twee seizoenen zou ik graag de overstap willen maken naar Everton (mits die club voorbij komt). Vinden jullie deze stap te hoog of zou dit in principe wel kunnen?

Amateur Davinhoo's Avatar
    • Ingeschreven: 18/06/2014
    • Bedank: 13
    • 23x bedankt in 23 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JasperBroekhuis Bekijk Berichten
    Heren,

Wil career starten met QPR en na twee seizoenen zou ik graag de overstap willen maken naar Everton (mits die club voorbij komt). Vinden jullie deze stap te hoog of zou dit in principe wel kunnen?
    Je kan deze vraag beter in dit topic stellen lijkt me; http://www.fifabenelux.com/forum/sho...i%E8re-gezocht
    Maar om antwoord te geven op je vraag, als je in twee seizoenen van QPR een middenmotor/subtopper kunt maken, dan vind ik het een realistische stap.
    Al moet je natuurlijk wel geluk hebben dat ze langskomen

Made by @Justin'

Gunner HSP's Avatar
    • Ingeschreven: 05/02/2012
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 54
    • 90x bedankt in 89 berichten

Standaard

@Davinhoo

Arteta wordt bekritiseerd door veel fans en wilt wel een stap terug doen, zodat een druk van zijn schouders afgaat. Southampton wilt best wel een redelijke vervanger terug voor Schneiderlin, dus gaf ik ze Arteta mee.

Amateur Andy's Avatar
    • Ingeschreven: 11/05/2010
    • Leeftijd: 29
    • Bedank: 5
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Willem II Tilburg
    Sinds de promotie kijk ik al reikhalzend uit naar FIFA 15 waar mijn clubje Willem II zich weer meldt in de Eredivisie! Uiteraard ben ik direct begonnen met een carrière om het werk van Jurgen Streppel voort te zetten. Willem II heeft op de laatste transfermarkt aardig ingekocht en de doelstelling die het bestuur me heeft opgelegd is dan ook niet mis: Eindig halverwege de ranglijst.

Zoals in real life ga ik elke wedstrijd uit van mijn eigen krachten en probeer het combinatie voetbal waar Willem II ooit Champions League mee heeft gehaald weer langzaamaan terug te brengen. Terug naar de roots met 4-3-3 en attractief voetbal dus! De eens zo veel genoemde bijnaam 'Ajax van het Zuiden' (Ajax won destijds alles wat er te winnen viel met prachtig voetbal) moet het uitgangspunt worden.

De selectie
    Lamprou is mijn nummer 1. De gehuurde keeper van Feyenoord is een prima keeper, dat heeft hij in de Eredivisie en in mijn eerste wedstrijden wel laten zien. Voor na dit seizoen is het niet ondenkbaar om hem over te nemen van Feyenoord. Zij hebben immers 3 goede keepers op de loonlijst staan. Rechtsachter is 'good old' Frank van der Struijk geposteerd. Een prima back voor Willem II begrippen, zijn contract loopt ook af aan het eind van dit seizoen. Als stand-in heb ik Tim Cornelisse, maar die brengt aanvallend minder dan V.D. Struijk.
    Dries Wuytens speelt centraal samen met Jordens Peters. Deze 2 jongens deden het vorig jaar uitstekend in de Jupiler League en ook nu in de Eredivisie lijken ze zich goed staande te houden. De spoeling op CV is echter vrij dun, daar moet ik gedurende het seizoen nog wat op vinden. Linksachter staat Mitchell Dijks, die hevige concurrentie ondervindt van Jonas Heymans. Dijks heeft zijn contract bij Ajax laten ontbinden en getekend bij Willem II. Hij staat daar nu omdat ik zijn postuur een groot pluspunt vindt t.o.v. Heymans. Zij rouleren wel vaak.

Sporkslede is voor 1 jaar gehuurd van Ajax. Ik ben absoluut geen fan van Haemhouts en dus zijn de keuzes op het middenveld dun. Veel loopvermogen en een prima passing doet mij kiezen voor Sporkslede en Stijn Wuytens als meest achteruitgeschoven middenvelders. Ricardo Ippel zet ik vaak als bijtertje op het middenveld in bij een voorsprong of juist achterstand. Braber zit niet in het spel (update??) en daarom ga ik voor Messaoud op 10. Ook hier is de bezetting niet optimaal, daarom wisselt hij regelmatig met Haemhouts.

Voorin uiteraard het grote talent Ondaan, die ik na dit seizoen wellicht kwijt ga raken. Momenteel is hij geblesseerd en speelt Cabral op zijn positie. Niet ideaal, Cabral moet steeds naar binnen voor een fatsoenlijke voorzet. Armenteros in de spits is heerlijk, prima afmaker en goed aanspeelpunt. Links staat dan nog Ben Sahar, die heeft slimme loopacties in huis en kan een goal maken. Bruno Andrade wisselt regelmatig met Armenteros en Cabral, omdat die iets kan forceren in een wedstrijd. Vicento speelt sporadisch in plaats van Sahar, maar komt niet veel aan spelen toe.

Schiet er maar op!

Hala Madrid!

Pagina 2 van de 192 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten