FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 135 van de 135 EersteEerste ... 3585125133134135
Resultaten 1.341 tot 1.345 van de 1345
    Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Valencia is inderdaad een goede optie. Sevilla kan ook. Dortmund moet weer omhoog, Leverkusen kan, Gladbach. Liverpool.

Professioneel Aron1997's Avatar
    • Ingeschreven: 14/08/2015
    • Bedank: 3
    • 72x bedankt in 71 berichten

Standaard

heel mooie voorstellen daarbij zou je ook nog kunnen denken aan , Arsenal , Everton of Tottenham en Lille

Semi-pro FloydLandis's Avatar
    • Ingeschreven: 10/07/2013
    • Bedank: 115
    • 34x bedankt in 34 berichten

Standaard

Iemand van jullie ervaring met West Bromwich Albion?
    Lijkt me een aardig cluppie

Wereldklasse Naudi's Avatar
    • Ingeschreven: 30/03/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 82
    • 122x bedankt in 120 berichten

Standaard

Hey jongens ik zoek een ploeg om volgend jaar mijn MS story mee te doen. Momenteel zijn de volgende ploegen een optie:

*Manchester United. Opnieuw proberen de BPL te winnen én wie weet de beker met grote oren. Het grote doel moet zijn om United weer te "verbritsen" .

*OL. Marseille. Moet leuk zijn om de strijd aan te gaan met PSG. Vorig seizoen stonden ze lang bovenaan, jammer genoeg dat ze het niet konden volhouden. Ook is Bielsa weg, dus kan ik zelf een trainer zoeken voor deze mooie traditieclub. Leuk extraatje: Michy

* Sjachtar Donetsk. Als laatste maakt de Oekraieense topclub Sjachtar Donetsk kans. Daar de Oekraieense competitie er niet in zit, zou ik ze in de Russische Premjr League zetten, wat leuke commotie teweeg kan brengen in mijn verhaal.

Laat jullie horen gasten. De ploeg met de meeste keuze wordt normaal de club waarmee ik hopelijk een mooie story kan maken.

Semi-pro Justin_0172's Avatar
    • Ingeschreven: 28/11/2014
    • Bedank: 0
    • 28x bedankt in 28 berichten

Standaard

Dan zou ik voor United gaan derest heeft niet echt een uitdagende competitie vind ik.

Zelf wil ik graag met Valencia of Stoke City mijn laatste carriere in fifa 15 beginnen.

Valencia omdat ik gister het stadion bezocht heb en een heel verhaal heb aangehoord over de geschiedenis van het stadion en de club.
    Valencia begint ook steeds meer op een handelshuis te lijken, dat zou ik graag willen veranderen met de nieuwe eigenaar.

Stoke City omdat ze een aantal erg aantrekkelijke spelers hebben aangetrokken en het laatste seizoen steeds beter voetbal begint te spelen ipv continue de lange bal te hanteren.

Welke zien jullie liever, als ik met één van deze clubs zal beginnen dan zal ik deze ook zeker in het Realistische carriere topic plaatsen.

Pagina 135 van de 135 EersteEerste ... 3585125133134135

Forum Rechten