FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 135 1231151101 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1345
    Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard Club voor carrière gezocht

De titel is duidelijk: plaats in dit topic je vraag als je op zoek bent naar een club om een carrière mee te starten.

Ik zal zelf aftrappen met volgende vraag: liefst zou ik in de Premier League starten met een middenmotor, een team dat de meeste matchen zowel kan winnen als verliezen. Dit om wat te wennen aan FIFA15 en aan m'n nieuwe instelling: manual trough ball, oftewel handmatige doorsteekpas.

Tussen volgende clubs twijfel ik: Stoke City, Aston Villa, Newcastle en Sunderland.

Amateur Fratelli's Avatar
    • Ingeschreven: 24/09/2014
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Van de clubs waar je tussen aan het twijfelen bent spreekt Newcastle mij het meeste aan omdat in dit team ook 3 Nederlanders zitten: Tim Krul, Siem de Jong, Daryl Janmaat. Dat maakt het voor mij ook leuk, ik weet niet hoe dat bij jou is..

Zelf zat ik ook te denken aan een carrière in Engeland maar dan met een team uit de Football League Championship van Engeland en dan zo doorstoten naar de Premier league om vervolgens Europees voetbal af te dwingen, heeft iemand hier suggesties voor? Het liefst geen team dat bij voorbaat al genoodzaakt is om te promoveren naar de BPL.

Amateur Davinhoo's Avatar
    • Ingeschreven: 18/06/2014
    • Bedank: 13
    • 23x bedankt in 23 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fratelli Bekijk Berichten
    Van de clubs waar je tussen aan het twijfelen bent spreekt Newcastle mij het meeste aan omdat in dit team ook 3 Nederlanders zitten: Tim Krul, Siem de Jong, Daryl Janmaat. Dat maakt het voor mij ook leuk, ik weet niet hoe dat bij jou is..

Zelf zat ik ook te denken aan een carrière in Engeland maar dan met een team uit de Football League Championship van Engeland en dan zo doorstoten naar de Premier league om vervolgens Europees voetbal af te dwingen, heeft iemand hier suggesties voor? Het liefst geen team dat bij voorbaat al genoodzaakt is om te promoveren naar de BPL.
    Misschien Nottingham Forrest?
    Hebben in het verleden successen behaald in Europa, dus waarom niet!

Ik zelf ben opzoek naar een team dat in de subtop van Europa meedoet en graag met de eigen jeugd experimenteert.
    Graag uit hogere competities. geen Ajax, Feyenoord, Sporting Lisabon o.i.d

Made by @Justin'

Semi-pro JasperBroekhuis's Avatar
    • Ingeschreven: 29/09/2010
    • Bedank: 16
    • 58x bedankt in 58 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Raindog Bekijk Berichten
    De titel is duidelijk: plaats in dit topic je vraag als je op zoek bent naar een club om een carrière mee te starten.

Ik zal zelf aftrappen met volgende vraag: liefst zou ik in de Premier League starten met een middenmotor, een team dat de meeste matchen zowel kan winnen als verliezen. Dit om wat te wennen aan FIFA15 en aan m'n nieuwe instelling: manual trough ball, oftewel handmatige doorsteekpas.

Tussen volgende clubs twijfel ik: Stoke City, Aston Villa, Newcastle en Sunderland.
    Stoke City heeft leuke aankopen gedaan met o.a. Bojan en Moses (huur). Daarnaast lijkt mij Sunderland ook leuk team met van Aanholt, Rodwell en hebben nog een heerlijke speler als Andrew Johnson. Van de clubs hierboven zou ik zelf geen Newcastle nemen. Hebben erg verzwakt team vergeleken met vorig jaar. Newcastle is wel leuk met de Nederlanders zoals @Fratelli al beschreef.

Heb je al gekeken naar Southampton? Kan je goede talentvolle spelers mee halen.

Ikzelf twijfel om te beginnen met QPR. Ben wel benieuwd naar jullie thoughts.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Als Belg maken die Nederlanders mij niet zo veel uit, al vind ik de Jong wel een interessante speler.
    @Fratelli: Qua Engelse tweede klasse zijn volgende teams misschien interessant:
    Middlesbrough: toch een team met een rijke traditie, hebben met Jelle Vossen net een topaankoop gedaan
    Leeds United: ex-topclub, met de jonge Braziliaan Adryan hebben ze een potentiële wereldtopper in de rangen
    @JasperBroekhuis: QPR is zeker een aanrader, hebben toch een vrij sterke selectie. Je hebt ook verschillende mogelijkheden qua opstelling: 4-4-2 met uiteraard twee spitsen, of 4-2-3-1 met Taarabt in een belangrijke rol als CAM.
    @Davinhoo: Monchengladbach heeft een straf team. Andere opties zijn Lille, Inter, Besiktas of het jonge Liverpool.
    Laatst gewijzigd door Raindog; 24/09/2014 om 11:58.

6. Bedankt Raindog:

Davinhoo (24/09/2014)

Standaard

@Raindog Dankjewel! Ik ga zo eens kijken naar de selecties van Besiktas, Lille en Monchengladbach! Van Inter en Liverpool ken ik deze wel, van Lille en Monchengladbach redelijk.

Made by @Justin'

Amateur voetbalerken's Avatar
    • Ingeschreven: 10/06/2014

Standaard

Ik ben aan het twijfelen ofwel de ploeg van bob peeters charlton ofwel het team waar jelle vossen in speelt. Wat is jullie voorkeur van deze clubs?

Standaard

@voetbalerken Het Team van Jelle Vossen (Middlesbrough), heeft gisteravond laten zien tegen Liverpool, dat ze over een goed team beschikken en tegenstand kunnen bieden aan de grotere clubs.
    In mijn ogen kan je met hun het beste resultaat halen en ze terug de Premier League inhelpen.

Made by @Justin'

Amateur Fratelli's Avatar
    • Ingeschreven: 24/09/2014

Standaard

Dankjewel @Davinhoo en @Raindog Middlesbrough lijkt me inderdaad ook een interessante optie om terug naar de BPL te brengen!

Wereldklasse Overmars's Avatar
    • Ingeschreven: 30/11/2013
    • Bedank: 130
    • 124x bedankt in 120 berichten

Standaard

Ik zoek een Engelse middenmoter/subtopper die een team heeft waar je mee kan bouwen, en het liefst een paar leuke aankopen gedaan heeft. Motiveer je keuze a.u.b

Pagina 1 van de 135 1231151101 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten