FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Programma

Amateur T_V_D's Avatar
    • Ingeschreven: 19/06/2014
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Question Programma

Hallo,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben T_V_D ik ben een jongen van 14 jaar en ik woon in Eindhoven. Natuurlijk is PSV mijn cluppie. Ik voetbal in C1 en mijn favoriete game is natuurlijk FIFA. Ik speel op de PS3 en game ongeveer anderhalf uur per dag. Ik zit op VWO en mijn levensvraag is: ''Waarom zit er tussen vakanties altijd school?'' Tegenover de leraren gedraag ik natuurlijk altijd als een buitengewone leerling (uhu).

Maar goed, ik ben dus nieuw. Ik was laatst wat rondneuzen en kwam toen de novels tegen. Dat onderwerp trok mij meteen aan en na het lezen van bijna alle novels die op deze site te vinden waren was ik van plan om er zelf ook een te gaan maken. Maar toen ik met de normale paint op mijn computer probeerde een fatsoenlijke novel te schrijven was ik niet tevreden. Sommige pixels raakten verwaarsloosd en alles ging niet zoals ik had verwacht. Aangezien ik niet de beste editer ben, ben ik op zoek naar een goed photoshop programma. Weet iemand een goed programma of welke programma's gebruiken jullie? Alvast bedankt!

Wereldklasse Alex's Avatar
    • Ingeschreven: 10/02/2011
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 287
    • 433x bedankt in 360 berichten

Standaard

Allereerst welkom op FIFA Benelux.

Als je deze tutorial volgt, heb je in principe alleen Paint nodig om uiteindelijk een border toe te voegen aan het stukje:
    http://www.fifabenelux.com/forum/sho...ukje-cre%EBren

Forum Rechten