FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 193 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1930
    Professioneel Moha88's Avatar
    • Ingeschreven: 06/03/2013
    • Bedank: 1
    • 20x bedankt in 18 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Velits Bekijk Berichten
    Geld uitgeven aan die coins is je eigen keuze. FIFA15 is gewoon een nieuwe game dus dan is het in mijn optiek vrij logisch dat je weer vanaf nul begint.
    Kijk eens wie daar hebben. 10 punten nog gelezen? Je was best stil erna tot nu.

Professioneel Velits's Avatar
    • Ingeschreven: 28/09/2012
    • Bedank: 73
    • 78x bedankt in 76 berichten

Standaard

Ik voel de haat.

Maar heb het inderdaad gelezen en was het er ook 100% mee eens.

Standaard

Ik voel de haat.

Maar heb het inderdaad gelezen en was het er ook 100% mee eens.
    Hahaha easy does it. Bedankt, ik ben blij dat je het hebt gelezen.

4. Bedankt Moha88:

Velits (30/06/2014)

Professioneel Velits's Avatar
    • Ingeschreven: 28/09/2012
    • Bedank: 73
    • 78x bedankt in 76 berichten

Standaard

Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat ze de ongelooflijke lag er wel mogen uithalen. Het kan toch niet zo zijn dat zo een game zoveel lag vertoont. Niet zozeer in de matches maar wel in het hoofdmenu van carreer mode. Maar dit is natuurlijk wel een ander aspect dan de gameplay. @Moha88

Standaard

Daar wil ik nog wel aan toevoegen dat ze de ongelooflijke lag er wel mogen uithalen. Het kan toch niet zo zijn dat zo een game zoveel lag vertoont. Niet zozeer in de matches maar wel in het hoofdmenu van carreer mode. Maar dit is natuurlijk wel een ander aspect dan de gameplay. @Moha88
    Yup, ook in de opstelling menu walgelijk zo nu en dan. Ik weet het ook niet Velits.

Legendarisch Abel''s Avatar
    • Ingeschreven: 14/09/2011
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 126
    • 147x bedankt in 141 berichten

Standaard

Van mij mag carrière veel meer als Football Manager worden. Bij carrière is eigenlijk het enige wat je hoeft te doen wedstrijden spelen, en heel af en toe een speler kopen of verkopen. IRL (en op FM ook) hoort er echter veel meer bij en ik hoop dat ze dat gaan veranderen.

Amateur Saffire's Avatar
    • Ingeschreven: 09/11/2012
    • Bedank: 5
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Bij het aannemen van de bal gaat de speler wandelen ipv dat-ie de bal een zetje naar voren geeft en op de doelman afrent. (misschien is hier iets tegen te doen dat ik niet weet)

Verder vind ik dat de stats wat meer mogen betekenen in FIFA. Het kan niet zo zijn dat de linksback van Noord Ierland de sprint van Robben inhaalt en de bal nog afneemt.
    En ik heb vaak genoeg dat ik uit frustratie stop met spelen. Als ik een wedstrijd domineer en veel kansen creeer die er niet ingaan, valt-ie aan de andere kant weer wel. Dan maak ik de gelijkmaker nog en alsnog de 2-1 tegentreffer in minuut 90…
    Ik vind dat het wel wat meer in evenwicht mag komen, net zoals in FiFa world cup 14.

Voor de rest hoop ik voor wat meer sfeer in de stadions en een paar Europese licenties.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Rechterstick gebruiken terwijl je al sprintend te bal aanneemt zorgt ervoor dat je speler de bal meteen vooruit tikt.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Van de FIFA-website:

"Onze commentatoren reageren op de respons van de supporters, bijvoorbeeld wanneer het publiek van Manchester City de Proznan danst of de fans op de tribunes beginnen te zingen.

Geanimeerde ballenjongens, reacties vanaf de bank en actieve LED-reclameborden zorgen ervoor dat je volledig opgaat in de wedstrijd. Wedstrijden in FIFA 15 zijn zo goed dat je er gloednieuwe vreugdedansen met 10 man bij nodig hebt!"

Geanimeerde ballenjongens! Zouden er ook zijn die de bal wat bijhouden om tijd te rekken?

Semi-pro BrannieJ's Avatar
    • Ingeschreven: 26/09/2011
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 11
    • 21x bedankt in 21 berichten

Standaard

Bewegende ballenjongens zitten al in Fifa 14 next-gen, wat is hier zo nieuw aan?

Weet iemand trouwens of EA nu daadwerkelijk de Champions League licentie in handen heeft?

Pagina 3 van de 193 EersteEerste 123451353103 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten