FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30
    COYS! TomFsoccer's Avatar
    • Ingeschreven: 12/02/2011
    • Bedank: 296
    • 261x bedankt in 247 berichten

Standaard Angers SCO - Tom Falcon

Na lang twijfelen heb ik besloten mij weer eens in het MS-gedeelte te storten. Sommigen hebben mijn vorige story misschien gevolgd (Tom Falcon – A mountain to climb), waar ik erg veel plezier aan heb beleefd. Maar nu over mijn huidige story! Tom Falcon is back, deze keer als manager. Ik heb gekozen voor een laag gereputeerde club in Frankrijk. Angers SCO uit de Ligue 2 is de club waarmee ik genoegen nam om een mooi verhaal rond te schrijven. Deze keuze is gevallen nadat ik de bekerwedstrijd tegen Rennes heb gezien, gehuurde spits Yattara viel me meteen op en ik wou hun wel eens de kans geven. Laat maar weten wat jullie ervan vinden!

Nieuwe manager bij Angers SCO

Vrijdag 5 juli 2013

Vandaag presenteert het Franse Angers zijn nieuwe trainer. Tom Falcon, een 25-jarige trainer uit België, werd eerder op de dag aangesteld als vervanger van Stéphane Moulin.

“We zijn erg blij dat Tom bij ons heeft getekend. Het is voor deze club een nieuwe, frisse start. Bij Angers hopen we dat hij met dit team promotie kan afdwingen, het is een jonge ploeg met veel talent dus met de juiste coaching is dit zeker haalbaar”, aldus voorzitter Saïd Chabane.

Falcon zag er heel kalm uit tijdens de persconferentie: “Ik ben heel blij met de richting die we zijn ingeslagen; iedereen zet zijn beste beentje voor en ik al helemaal. Promotie is voor deze club de volgende stap, daar ligt mijn prioriteit. Ik heb een jong team tot mijn beschikking, maar ik werk voornamelijk op basis van vertrouwen en geef de spelers veel eigen verantwoordelijkheid.”

Ook over het transferbeleid en de situatie rond Rayan Frikèche liet de Belgische oefenmeester zich uit: “Momenteel zal ik het schip sturen met de middelen die ik heb. In de winterperiode zal ik alvast kijken voor versterking in de achterhoede. Ik heb graag een sterke basis achterin, dat er als een muur staat en zo stilaan naar voren werken. Het liefst doe ik dit met het behouden van de huidige spelersselectie. Rayan was mij al opgevallen vorig seizoen, ik zal er alles aan doen om hem voor de club te behouden.”

Eendracht maakt macht Cazorlagunner's Avatar
    • Ingeschreven: 02/03/2013
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 107
    • 339x bedankt in 332 berichten

Standaard

Ik ken de club niet maar ik vind jouw story's altijd goed, dus deze ga ik zeker volgen. Je bent wel jong voor een trainer

Sig made by: CR7Fan07

3. Bedankt Cazorlagunner:

TomFsoccer (21/04/2014)

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Ken de club niet maar ga je story zeker volgen, ben benieuwd hoe je het gaat doen!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

5. Bedankt db1512:

TomFsoccer (21/04/2014)

Amateur RubenGrunn's Avatar
    • Ingeschreven: 20/04/2014
    • Bedank: 0
    • 1x bedankt in 1 bericht

Standaard

Ken de club ook niet, maar begin ziet er goed uit.

7. Bedankt RubenGrunn:

TomFsoccer (21/04/2014)

Standaard

Bedankt voor de reacties! @RubenGrunn ; @db1512 .
    Leuk compliment, bedankt @Cazorlagunner .

Falcon debuteert als manager

Donderdag 1 augustus 2013

Tom Falcon maakt vrijdag zijn debuut als manager in het duel van Angers SCO met FC Istres in het Stade Parsemain. Falcon staat ongetwijfeld te trappelen om te debuteren als manager en wil natuurlijk het liefst beginnen met een zege.

“De voorbereiding verliep moeizaam, ik zag een aantal positieve dingen maar er zal hard gewerkt moeten worden. De spelers wennen goed aan mijn manier van coachen. Ik heb mijn eigen spelstijl en die wil ik op het veld weergeven”, vertelde de Belgische oefenmeester.

Falcon heeft ook al een aantal wijzigingen bij de club gebracht. Tot de aanstelling van de nieuwe trainer was Grégory Malicki aanvoerder, met Olivier Auriac als vice-aanvoerder. Deze twee heeft Falcon omgedraaid, mede doordat zijn keuze van eerste doelman gevallen is op Alexandre Letellier. Daarnaast hebben Auriac en Diego Gómez aangegeven naar een grotere club te willen verhuizen. “Olivier en Diego zijn topspelers bij de club. Ze zijn bij mij op gesprek geweest, ja. Ze vinden het tijd voor hun om een nieuwe uitdaging aan te gaan, om op een hoger niveau te spelen. Als deze kans zich voordoet, zal ik hen niet in de weg staan”, aldus de reactie van de manager.

Ook was vandaag de loting van de Coupe de la Ligue. Angers ontmoet Stade Lavallois FC in de eerste ronde van deze beker. Stade Lavallois is in deze ontmoeting de thuisploeg. De wedstrijd wordt op woensdag 7 augustus 2013 dus in het Stade Francis-Le Basser gespeeld. In de tweede ronde werd bekendgemaakt dat de winnaar van deze wedstrijd het op zal moeten nemen tegen de winnaar uit de wedstrijd tussen FC Metz en La Berrichonne.

Legendarisch Abel''s Avatar
    • Ingeschreven: 14/09/2011
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 126
    • 147x bedankt in 141 berichten

Standaard

Goede schrijfstijl heb je. Ben benieuwd naar je story, ken de club niet maar je stukjes lezen lekker weg.

10. Bedankt Abel':

TomFsoccer (23/04/2014)

Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

Ziet er goed uit! Ga zo door!
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

12. Bedankt kevanovic99:

TomFsoccer (23/04/2014)

Standaard

Bedankt voor de reacties! @Abel' & @kevanovic99

Angers SCO wint nipt van FC Istres

Vrijdag 2 augustus 2013

FC Istres verloor op een mooie zomeravond in het Stade Parsemain van Angers SCO met een aantal debutanten in de basis. De bezoekers kende een wervelende start van de wedstrijd doordat spits Khaled Ayari al na vijf minuten met een knap intikkertje scoorde.

Al vroeg in de wedstrijd leek Angers goed in vorm. Vincent Manceau speelde de bal links in op Yohan Eudeline. Deze zette de bal laag voor waarna Khaled Ayari de bal gewoon moest binnen tikken. Na vijf minuten stond het 1-0 voor de uitploeg.
    In de twaalfde minuut was er een kans voor Istres. Fouad Chafik passte over de grond naar Alain Cantareil. De Fransman probeerde vanaf links voor te zetten richting tweede paal waar Jérôme Leroy klaar stond om te koppen, maar Alexandre Letellier redde schitterend en tikte net naast de paal.
    Na 40 minuten spelen kwam de tweede grote kans voor de thuisploeg. Ibrahima Ba met de pass naar Leroy in het strafschopgebied. Deze had de tijd om op doel te trappen, maar de bal gaat net naast.

Twee minuten de tweede helft in stond Angers aan het kanon. Eudeline had de bal op de linkerflank en zette voor. Charles Diers kopte de bal richting doel, maar kon zijn kopbal niet binnen de rechthoek brengen. Een saaie tweede helft was het. De tweede en laatste noemenswaardige kans in de tweede periode was voor Angers. Olivier Auriac onderschepte de bal en speelde hem diep richting ingevallen Mohamed Yattara. De weg naar doel lag open voor de twintigjarige spits, maar Arnaud Balijon ging goed plat en tikte de bal naast. De wedstrijd eindigde in een 0-1 overwinning voor bezoeker Angers.

Ayari maakte in deze wedstrijd zijn debuut voor Angers. Hij had een droomdebuut doordat hij de 0-1 scoorde na vijf minuten. De supporters waren voorafgaande aan de wedstrijd al enthousiast om alleen al te zien wat Ayari zou brengen. Zij zullen dan ook ongetwijfeld zeer te spreken zijn over de directe impact die hun nieuwe speler achterliet.

Manager Francky Dury van Zulte Waregem werd gesignaleerd in het Stade Parsemain. Volgens de media zat Dury op de tribune voor Rayan Frikèche, die hij graag aan zijn selectie zou toevoegen.

Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

Tekstueel goed stukje! Ga deze story zeker volgen ;-)
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

15. Bedankt kevanovic99:

TomFsoccer (24/04/2014)

Standaard

Bedankt voor de reactie! @kevanovic99

Degelijke defensie bezorgt Angers SCO de zege

Woensdag 7 augustus 2013

Het duel tussen Stade Lavallois en Angers heeft ongetwijfeld een bittere nasmaak voor Stade Lavallois-speler Malik Couturier, die van zijn vorige werkgever verloor.

In de veertiende minuut bracht middenvelder Amara Baby de thuisploeg aan de leiding met een hard afstandsschot. Daarna bracht vleugelspeler Diego Gómez van Angers zijn team na 76 minuten op gelijke hoogte met een vrije trap vanaf 23 meter die er via de paal in vloog. Yohan Eudeline scoorde vanaf elf meter nadat Souleymane Sawadogo een strafschop had weggegeven. Hoewel de supporters van Angers dachten dat hun team genoegen zou nemen met één doelpunt verschil, was het team nog lang niet klaar met scoren. Een fout van Jordan Adéoti van Stade Lavallois zorgde ervoor dat Eudeline kon scoren met een geplaatst schot. Ingevallen spits Mohamed Yattara zette na 91 minuten de eindstand op het scorebord met een knap intikkertje, het werd 4-1 voor de uitspelende ploeg Angers.

Romain Thomas was vol lof over manager Tom Falcon na de knappe overwinning: “Falcon heeft tijdens de rust het woord genomen en ons geïnspireerd om de achterstand om te zetten in een zege. Ook Yohan (Eudeline) voelde dit zo aan en dat zag je op het veld in de tweede helft.” Eudeline, wie bekroont werd tot man van de wedstrijd, speelde een indrukwekkende partij. Hij trof twee keer het doel en nam één assist voor zich. De linksbuiten maakte indruk omdat hij met zijn goede schoten een constante dreiging voor de goal van de tegenpartij vormde.

De supporters zijn door het dolle heen na deze overwinning. Met name Fabien Boyer, Ibrahima Diallo, Yohan Eudeline en debutant Yannick Moussa maakten een uitstekende indruk. Na deze uitslag mag het team verheugd zijn dat het de minimale doelstelling van het halen van de tweede ronde heeft bereikt. Daar treft het La Berrichonne, wie verrassend op het veld van FC Metz won met een 0-1 eindstand. De wedstrijd wordt op dinsdag 27 augustus 2013 gespeeld in het stadion van La Berrichonne.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten