FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32
    Wereldklasse kevanovic99's Avatar
    • Ingeschreven: 08/11/2012
    • Bedank: 215
    • 170x bedankt in 166 berichten

Standaard

Bedankt voor je reactie

Byram kiest voor Swansea

Swansea - Sam Byram (19) is de nieuwste en waarschijnlijk laatste aankoop van Swansea City deze transferperiode. De rechtsback komt voor drie miljoen euro over van Leeds United. Met deze aankoop lijkt de selectie van Ronald Koeman compleet.

''We zochten nog een back omdat we daar niet al te dik zitten. Sam is een jonge speler die precies in ons spel past. Hij is verdedigend goed en heeft ook aanvallende intenties. Dat is iets wat we misten op de rechter flank.'', aldus Koeman.

Byram zelf zei het volgende in de persconferentie: ''Ik had het enorm naar mijn zin bij Leeds, maar ook ik heb ambities. Eén daarvan is om in de Premier League te spelen. Het is mooi dat ik die kans het gekregen van Swansea. Ik heb enorm veel zin om te beginnen en ik weet zeker dat we dit seizoen iets moois neer kunnen zetten met Swansea.''

Swansea City was niet de enige club die geïntereseerd was in de diensten van de Engels jeugdinternational. Onder andere Arsenal en Everton waren in de strijd om de jongeling. ''De reden dat ik voor Swansea City kies is in één woord uit te leggen, speeltijd. Dat is wat ik nodig heb. Ik heb meerdere aanbiedingen gehad, maar bij Swansea voelde het gelijk goed.'', waren de woorden van Byram.

Byram speelde vanaf zijn elfe bij Leeds en speelde 51 wedstrijden in het eerste, waarin hij drie maal tot scoren kwam.
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Goede aankoop!
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

3. Bedankt db1512:

kevanovic99 (20/04/2014)

Standaard

Bedankt voor je reactie! @db1512

Koeman pakt eerste puntje met Swansea

18 augustus 2013

Swansea - Ronald Koeman heeft in zijn eerste wedstrijd als trainer van Swansea City een punt gepakt. Manchester United kwam met veel
    vertrouwen richting Wales, maar het duel leverde een doelpuntloos gelijkspel op.

The Swans, die aan hun derde seizoen in de Premier League begonnen keken uit naar de komst van de regerend landskampioen. Vanaf minuut één leek het al duidelijk dat Swansea zelf het initiatief wilde nemen en zich niet de kaas van het brood wilde laten eten. Dit leverde na een kwartier een grote kans op voor Wilfired Bony, maar die wist het net niet te vinden. Manchester United was aangeslagen door het goede begin van Swansea en het creeërde niets. The Reds hebben op een afstandschot van Robin van Persie na geen kans gehad.

Ook in de tweede helft was Swansea de bovenliggende partij. Het controlerende blok Cañas-Jonjo Shelvey hadden continu het balbezit en dat leverde een saaie wedstrijd op voor de neutrale kijker. Swansea probeerde wel wat te creeëren, maar het kwam niet door de muur van United heen.

Koeman zei na afloop: ''Dit is een goed begin. We hebben United vanaf minuut één gedomineerd. Jammer dat het geen doelpunten heeft opgeleverd, maar een punt tegen United is geen schande. Als je een ploeg als deze op de nul kan houden en spelers als Juan Mata onzichbaar kan maken verdien je de complimenten.''

Volgende week staat er weer een zware wedstrijd op het programma voor Swansea. Tottenham Hotspur wacht The Swans op in White Hart Lane.
    OH OH DEH HAAG, MOOIE STAD ACHTÂH DE DUINEN. SCHILDERSWIJK, LANGE POTEN EN HET PLEIN. OH OH DEN HAAG IK ZAL MET NIEMAND WILLEN RUILEN METEEN GAAN HUILEN ALS IK GEEN HAGENEES ZAL ZIJN.
    DEN HAAG... DEN HAAG

Standaard

We hebben tegen United gedomineerd of we hebben gedomineerd. We hebben United gedomineerd loopt niet lekker. Voor de rest prima stukje!
    Ava by CR7Fan07

6. Bedankt db1512:

kevanovic99 (23/04/2014)

COYS! TomFsoccer's Avatar
    • Ingeschreven: 12/02/2011
    • Bedank: 296
    • 261x bedankt in 247 berichten

Standaard

Ook vind ik 'kwam met veel vertrouwen richting Wales' niet zo goed, ik had liever 'ging' in plaats van 'kwam' gezien. Ook moet er in de eerste alinea tussen 'begonnen' en 'keken' weer een komma. Hierna is er een typfoutje bij Wilfried Bony. Verder vind ik het goed
    Succes verder!

8. Bedankt TomFsoccer:

kevanovic99 (23/04/2014)

Standaard

Bedankt voor de reactie's boys! @db1512 @TomFsoccer
    Deze keer probeer ik iets nieuws, iets gewaagd. Voor de eerste keer stort ik me ook een keer op het grafische gedeelte. Ik vind mijn opmaak altijd redelijk saai en probeer het hierdoor te verbeteren. Ik heb allen absoluut geen ervaring met de grafische kant van de story's. Tips en opmerkingen zijn ook meer dan welkom! Ik sta open voor alle kritiek want ik weet dat het grafisch niet al te best is. Graag jullie hulp over hoe het beter kan! Alvast bedankt!

Naamloos.jpg
    Klikken om te vergroten
    DEN HAAG... DEN HAAG

COYS! TomFsoccer's Avatar
    • Ingeschreven: 12/02/2011
    • Bedank: 296
    • 261x bedankt in 247 berichten

Standaard

Eerste alinea: 'De eerste helft eindigden in een 0-0', je werkwoord moet uiteraard in het enkelvoud.
    Tweede alinea: In de eerste zin moet het 'dezelfde' zijn, aangezien je 'het' gebruikt is 'hetzelfde' niet zo vlot te lezen en ik denk zelfs fout.
    Diezelfde alinea staat er bij die vrije trap: 'in het doel schoot van Swansea', had liever 'in het doel van Swansea schoot' gezien.
    Laatste alinea: 'We moeten toegeven dat Tottenham de punten verdienen', het moet 'verdient' zijn aangezien Tottenham enkelvoud is (de club verdient)

Ik vond je opmaak in de vorige stukjes best oké hoor, ik deed het vroeger ook grafisch maar met mijn huidige story hou ik het simpel in een spoiler. Maar grafische stukjes zijn natuurlijk ook prettig voor het oog, dus als jij dat zo wilt gaan proberen is dat top. Het ziet er ook niet slecht uit, vergeet volgende keer niet je border er rond te doen

11. Bedankt TomFsoccer:

kevanovic99 (25/04/2014)

Standaard

Ziet er zeker niet verkeerd uit, ik zou je stukje wel op een andere manier plaatsen als ik jou was.
    Ik maak altijd een screenshot van mn stukje en sla het dan als gewone afbeelding op, via tinypic kan je hem dan heel makkelijk in een spoiler zetten en dan heb je je stukje direct mooi groot in beeld als je op de spoiler klikt.
    Ava by CR7Fan07

13. Bedankt db1512:

kevanovic99 (25/04/2014)

Standaard

@TomFsoccer @db1512
    Heel erg bedankt voor jullie reacties, hier kan ik echt iets mee

Zoals jullie gaan zien is er heel veel overbodige ruimte. Op de een of andere manier krijg ik dat niet weg. Ik gebruik Paint btw. Ik kan alleen vanaf de rechterkant overbodige ruimte weg''slepen''. Vanaf links en onder kan het niet. Ik probeer ook het hele stuk te selecteren, maar als ik selecteer dan kan ik niet omhoog/laag scrollen. Iemand oplossing?

DEN HAAG... DEN HAAG

Standaard

Je zou de zoomfunctie van paint kunnen gebruiken, deze staat standaard op 100%. Als je hem op 50% zet past alles waarschijnlijk wel in beeld en kan je door het stuk te selecteren het stukje makkelijker verslepen.
    Ava by CR7Fan07

16. Bedankt db1512:

kevanovic99 (25/04/2014)

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten