FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Snelheid online

Amateur Brouwer_hdijk's Avatar
    • Ingeschreven: 05/03/2013
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard Snelheid online

He allemaal,

Ik heb een vraagje over de snelheid van het spel online..

Soms zijn er dagen dan draait het spel vlekkeloos en is het super om te spelen.

Nu is het ook regelmatig dat het online wel draait maar dat het gewoon net wat trager gaat allemaal, wat voor een online gamer echt mega irritant is omdat het uiteraard gewoon volle bak moet draaien om optimaal te presteren

Nu is mijn vraag dus ook of er dergelijke tips zijn om dit probleem te verhelpen..

Ik zit bij kpn en heb de snelste verbinding genomen juist om optimaal te gamen online dus daar zou het niet aan moeten liggen...

Alvast bedankt!

Professioneel Kalax03's Avatar
    • Ingeschreven: 23/06/2013
    • Bedank: 87
    • 82x bedankt in 70 berichten

Standaard

Het kan aan zoveel factoren liggen, EA Servers, je krijgt net de verkeerde persoon te pakken, iemand uit Arabië / USA o.i.d., die staan bekend om laggen, uiteraard je bandbreedte kan soms het niet hebben als iedereen bijv. thuis ligt te downloaden, maar zoals je al zegt (heb je glasvezel verbinding?), dus daar zou het niet zo snel aan moeten liggen. Het is dus echt willekeurig.

Amateur Brouwer_hdijk's Avatar
    • Ingeschreven: 05/03/2013
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ja alleen het gekke is dat het vaak bijvoorbeeld een hele avond goed is..
    Om vervolgens de volgende avond bijvoorbeeld net niks te zijn.

Ik ben de enigste in dit huis dus er word niet tegen mijn weten in gedownload of iets dergelijks..

Forum Rechten