FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Foutcode

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard Foutcode

Wil net eventjes, sinds tijden, weer een potje FIFA spelen. Het spel start echter niet op. Ik krijg foutcode 80010514 te zien. Het cd'tje is gewoon mooi schoon en zitten geen krassen op. Wat is dit en hoe kom ik er weer vanaf?
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Legendarisch Kingsls's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2012
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 318
    • 365x bedankt in 344 berichten

Standaard

Van Google:
    "Start by having the system in standby.

Hold the power button down till the system will turn on and turn off.

Press and hold the power button again, and hold it: it will beep as it turns on and then it will double beep. When you hear the double beep immediately take your finger off the power button

You will be prompted to plug in your controller via USB and then hit the PS button.

Now you'll see a series of options, this is VERY important, as a miss click will result in erasing your PS3 HDD.

The option you want to click is RESTORE FILE SYSTEM.

Finally, it is going to restart and bring up a screen reading Corrupted System Data. Your PS will now replace this data Then you choose continue and that should be it

If this fix doesn't work, it's a sign that the disk drive is dieing or dead, and it needs to be replaced"
    Je kan mijn MS, de Provincie League hier volgen! Elke maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag nieuwe stukjes!

3. Bedankt Kingsls:

Jesse (25/08/2013)

Forum Rechten