FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1 van de 43 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 421
    Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard EK 2012 discussietopic

Het grote discussietopic over het Europees Kampioenschap voetbal 2012 wat in Polen en Oekraïne gehouden wordt.
    Discussieer hier over de kwalificatie, selecties en uiteindelijk natuurlijk het eind toernooi.

Laatst gewijzigd door Jordi; 16/05/2012 om 20:08.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Banned Pieter94's Avatar
    • Ingeschreven: 22/09/2011
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 332
    • 122x bedankt in 106 berichten

Standaard

Hey, die schema's kloppen niet, Nederland speelt z'n laatste 2 duels om 21:45uur ivm uur tijdverschil met de oekraine

Trouwens die Bert maakt een castrastrofale blunder door urby en buttner niet mee te nemen!

El Pistolero Vic's Avatar
    • Ingeschreven: 19/12/2008
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 124
    • 364x bedankt in 311 berichten

Standaard

Nee, hoor. Het is gewoon om 20:45, zie tijden op site NOS.

Definitieve selectie Engeland bekend:

Doel: Joe Hart (Manchester City), Robert Green (West Ham United), John Ruddy (Norwich City)

Verdediging: John Terry, Gary Cahill, Ashley Cole (allen Chelsea), Glen Johnson (Liverpool), Phil Jones (Manchester United), Joleon Lescott (Manchester City), Leighton Baines (Everton)

Middenveld: Gareth Barry, James Milner (beiden Manchester City), Steven Gerrard, Stewart Downing (beiden Liverpool), Ashley Young (Manchester United), Frank Lampard (Chelsea), Theo Walcott (Arsenal), Scott Parker (Tottenham Hotspur)

Aanval: Danny Welbeck, Wayne Rooney (beiden Manchester United), Andy Carroll (Liverpool), Jermain Defoe (Tottenham Hotspur), Alex Oxlade-Chamberlain (Arsenal)

Stand-by: Jack Butland (Birmingham City), Phil Jagielka (Everton), Jordan Henderson (Liverpool), Adam Johnson (Manchester City), Daniel Sturridge (Chelsea)
    Ava by me.

Banned rickagovv's Avatar
    • Ingeschreven: 27/08/2011
    • Leeftijd: 20
    • Bedank: 277
    • 55x bedankt in 53 berichten

Standaard

Ik denk finale Spanje - Nederland.
    Ik hoop dat Oranje de halve finale op de 28e speelt.
    Want de 27e ben ik op kamp met school

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Ben benieuwd wie er naast Terry in het centrum van de defensie komt te staan, hoe ze hun middenveld vorm gaan geven en wie de diepe spits wordt.

האל Donatello's Avatar
    • Ingeschreven: 14/11/2010
    • Bedank: 310
    • 727x bedankt in 577 berichten

Standaard

Ik denk Terry en Lescott centraal achterin. In de spits denk ik Welbeck, want Caroll heeft dit hele seizoen geen bal geraakt en Welbeck heeft juist een goed seizoen gedraaid.

@superpieter

Die Buttner heeft helemaal niets te zoeken in Oranje. Hij heeft een aardig seizoen als veredelde linksbuiten bij Vitesse gespeeld en dan moet hij ineens tegen een Nani, Cristiano Ronaldo, Özil of Muller spelen. Dan kan je hem na een kwartiertje bij elkaar vegen.
    Laatst gewijzigd door Donatello; 17/05/2012 om 09:31.

Legendarisch Brosnan's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2009
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 1.013
    • 971x bedankt in 831 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thom' Bekijk Berichten
    Ik denk Terry en Lescott centraal achterin. In de spits denk ik Welbeck, want Caroll heeft dit hele seizoen geen bal geraakt en Welbeck heeft juist een goed seizoen gedraaid.

@superpieter

Die Buttner heeft helemaal niets te zoeken in Oranje. Hij heeft een aardig seizoen als veredelde linksbuiten bij Vitesse gespeeld en dan moet hij ineens tegen een Nani, Cristiano Ronaldo, Özil of Muller spelen. Dan kan je hem na een kwartiertje bij elkaar vegen.
    *Kuchkuch* en Willems dan?

האל Donatello's Avatar
    • Ingeschreven: 14/11/2010
    • Bedank: 310
    • 727x bedankt in 577 berichten

Standaard

In mijn ogen is Willems nu al verder dan Büttner. Daarna ziet van Marwijk Willems blijkbaar als de toekomstige linksback van Oranje, dus dan is dit een prima moment om hem er alvast aan te laten proeven. Ook kan het een beloning zijn voor een uitstekend seizoen van zijn kant en misschien heeft het wel met de speelstijl te maken die van Marwijk wel hanteren.

Legendarisch Brosnan's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2009
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 1.013
    • 971x bedankt in 831 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thom' Bekijk Berichten
    In mijn ogen is Willems nu al verder dan Büttner. Daarna ziet van Marwijk Willems blijkbaar als de toekomstige linksback van Oranje, dus dan is dit een prima moment om hem er alvast aan te laten proeven. Ook kan het een beloning zijn voor een uitstekend seizoen van zijn kant en misschien heeft het wel met de speelstijl te maken die van Marwijk wel hanteren.
    Ja, maar ik zie Willems net zo min tegen de grote sterren spelen als Büttner hoor. Snap gewoon echt niet waarom Van Marwijk Emanuelson heeft laten afvallen.

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Jongens, verplaats die discussie over het Nederlandse elftal naar het desbetreffende topic.

Pagina 1 van de 43 12311 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten