FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 79

Onderwerp: Losse stukjes-topic

Legendarisch Lars''s Avatar
    • Ingeschreven: 18/11/2010
    • Leeftijd: 21
    • Bedank: 413
    • 195x bedankt in 193 berichten

Standaard

Volgens mij is het wil ipv wilt?

Ajacied ben je niet voor even, maar voor heel je leven!
    Mijn GFX
    Signature made by: SG-Koen (SG)

ac milaan, Lars-Ajax and 'Lars before.

Tabarez Chavanel's Avatar
    • Ingeschreven: 27/03/2011
    • Bedank: 60
    • 105x bedankt in 86 berichten

Standaard Oud Story

Ik werk al langer aan een MS. Eerst was het samen met Jonasri en Jelle, maar door privé omstandigheden is Jonasri er uit gestapt. Als opvanger had ik Blakka geregeld.

Maar door gebrek aan motivatie bij mij en aan weinig activiteit bij Blakka, heb ik besloten om dit concept te stoppen. Toch was het een boeiende samenwerking geweest denk ik, maar door persoonlijke redenen zal dit niet doorgaan.

Hier nog wel drie stukjes die ik in die tijd gemaakt hebt.

Ik kom trouwens wel weer met een MS. Maar dat is een hele vreemde die niks met Fifa te maken heeft.

Ik zou het fijn vinden als jullie toch nog even de moeite nemen om te commenten op deze stukjes.^^

Legendarisch Noverca's Avatar
    • Ingeschreven: 09/03/2011
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 562
    • 570x bedankt in 478 berichten

Standaard

@Kevin. ik had je niveau eerlijk gezegd iets hoger ingeschat. Bij je eerste stukje is de eerste zin al niet goed qua interpunctie. Verder is het wat onprofessioneel geschreven, maar dat leer je vanzelf. Succes met je aankomende story.

4. Bedankt Noverca:

Standaard

Meer?

Legendarisch Damian''s Avatar
    • Ingeschreven: 12/03/2011
    • Bedank: 575
    • 524x bedankt in 467 berichten

Standaard

Dan doe ik een grote comment @Kevin.

Stukje 1:

Grafisch had je de menubalk moeten verplaatsen, want er is een enorm groot stuk over.

Leekens op. Die ontslagen... => Leekens op, die ontslagen.... Die punt hoort daar niet.
    EK 2012 => Europees Kampioenschap in 2012.
    Rode Duivels => Rode Duivels
    IJzern Tulp => IJzeren Tulp - Zonder twee spaties, slechte typfout.
    Argentinië hem afwees => Hoe kan het dat die hem afwezen?

Stukje 2:
    Goed, toch vindt ik hem slecht.

Stukje 3:
    Alleen grafisch:

Tekst veel te groot.

KIU!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Damian' Bekijk Berichten
    Stukje 2:
    Goed, toch vindt ik hem slecht.
    KIU!
    Misschien uitleggen wat er slecht / goed aan is?

Amateur quicky's Avatar
    • Ingeschreven: 04/12/2011
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Ik ga misschien met een story beginnen en graag zou ik jullie mening willen hebben over een stukje van mij. Grafisch ben ik vrij zwak, maar tegen mijn story zal ik er toch proberen voor zorgen dat ik een layout heb.

Udinese-Glasgow Rangers

Selecties:

Udinese: Handanovic, Isla, Benatia, Danilo, Armero, Torje, Pinzi, Asamoah, Frabbrini, Abdi, Di Natale
    Rangers: McGregor, Whittaker, Bocanegra, Goian, Wallace, Davis, Bedoya, McKay, Wylde, Naismith, Jelavic

Onze eerste wedstrijd van het seizoen is een vriendschappelijke match, maar ook daarin willen we ons zeker bewijzen. Vele van onze spelers zijn helemaal niet zeker van hun plaats, en de voorbereidingswedstrijden zijn dan ook het moment om zich te tonen. Vaak zullen we ook onze jonge jongens een kans geven om zich eens te bewijzen. Onze tegenstander is een heel erg sterke ploeg, maar een goed resultaat moet zeker mogelijk zijn.

Al van bij het eerste fluitsignaal is het duidelijk wie het balbezit opeist. De Italianen nemen een vliegende start en met sterk combinatiespel proberen we de mannen uit Glasgow pijn te doen. Dit lukt, maar telkens wanneer we nabij de zestien komen botsen we op een muur van verdedigers. En dan is het natuurlijk moeilijk om al combinerend daar doorheen te geraken. Toch weet Torje af en toe de achterlijn te halen. Zijn voorzetten zijn nog niet optimaal en zo ontstaat er ook niet zo veel gevaar. Na een goed kwartier voetballen beginnen de Schotten ook een beetje te drukken, met een goede één-twee komt Naismith alleen voor Handanovich, maar onze keeper weet nog redding te brengen. Nadien spelen beide ploegen vrij afwachtend en proberen ze de bal zo lang mogelijk in de ploeg te houden. Veel actie is er niet meer en het is bijna alsof alle tweeëntwintig spelers aan het wachten zijn op het rustsignaal.

Na de rust beginnen de twee ploegen er eer met goede moed aan, en alweer zijn het de Italianen die de bovenhand hebben. Di Natale komt beter en beter in de wedstrijd, maar zijn vizier staat nog niet zo schitterend afgesteld. Maar we blijven knokken en in de 63 minuut lijkt het dan ook te gaan gebeuren, maar niets is minder waar. De dribbelvaardige Torje wordt na een schitterende dieptepass van Asamoah alleen op de keeper afgestuurd, maar ook hij kan niet besluiten. Vanaf dan komt er een beetje leven in de wedstrijd. Na een drieste tackle van Armero, mogen we blij zijn dat we nog steeds met z’n elven op het terrein staan. Hij komt er heel goed vanaf met een gele kaart. Even later is het die zelfde Armero die Torje voor de tweede maal wegstuurt, en deze keer maakt hij het af. Maar nu is het de lijnrechter die de Italianen dwarsboomt. Razend zijn ze want op de beelden is duidelijk te zien dat Torje nog een halve meter onside staat. Hierna is het al Udinese die de klok slaat, maar telkens worden de kansen ruim gemist. Abdi was er nog het dichtste bij maar zijn schot wordt nog schitterend gepareerd door McGregor. Uiteindelijk fluit de scheidsrechter af en zo blijft de wedstrijd onbeslist. De man van de match is zonder twijfel Torje, met zijn sublieme acties en goed positiespel maakte hij het de verdediging telkens moeilijk. Eigenlijk verdiende hij een goal maar de man met de vlag gunde het hem blijkbaar niet.

Legendarisch Noverca's Avatar
    • Ingeschreven: 09/03/2011
    • Bedank: 562
    • 570x bedankt in 478 berichten

Standaard

@quicky, leuk dat je interesse hebt in het maken van een Manager Story. Je schrijfstijl is anders dan dat we gewoon zijn hier op FifaBenelux, maar je kan zien dat je toch behoorlijk mooi, boeiend en goed kan schrijven. Je schrijfstijl is te vergelijken met Jimmy, die hier ook rondloopt met een story van Qeens Park Rangers. Persoonlijk vind ik het professioneler als je niet meer schrijft vanuit de eerste persoon meervoud, dus niet met 'wij', maar vanuit 'zij'. Vanuit dat oogpunt leest het in mijn opinie een stuk lekkerder en dat zal je ook wat meer comments gaan opleveren. Ik vind het in ieder geval goed geschreven, maar een ander perspectief zou fijner lezen. Succes ermee.

Wereldklasse Justin''s Avatar
    • Ingeschreven: 20/04/2009
    • Leeftijd: 29
    • Bedank: 253
    • 388x bedankt in 329 berichten

Standaard

Is het een idee om mijn verhaal te presenteren in headlines?

Ava & Sig made by me

Witte Leeuw Jesse's Avatar
    • Ingeschreven: 06/09/2009
    • Leeftijd: 25
    • Bedank: 504
    • 424x bedankt in 366 berichten

Standaard

Grafisch:
    Je mist een border.
    Ik ken de site niet, maar de tekst lijkt me wat groot.

Tekstueel:
    'an' moet natuurlijk 'aan' zijn in de zin "Auassar toch uitgeleend an RKC"

Verder goed stuk, @Justin'
    Telstar IJmuiden 'Trots van Kennemerland '

Pagina 3 van de 8 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten