FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Semi-pro MaxS's Avatar
    • Ingeschreven: 02/04/2011
    • Bedank: 29
    • 22x bedankt in 22 berichten

Standaard Ajax,terug naar de top

Beetje info:
    1.In principe werk ik zonder PSD, maar er wordt af en toe natuurlijk een uitzondering gemaakt.
    2.Ik verzin dit en ik hou vast aan het schema van 2011-2012 en ook met die selectie's
    3.Europees spelen ook dezelfde ploegen (in het 1e seizoen) net zoals in het echt.
    4.Trabzonspor zal Fenerbahce vervangen in de Champions League
    5.Ik zal alle comments bekijken,maar zinloze zal ik negeren.

Hier komt dan het eerste stukje:

#1 Max Suurmeijer nieuwe trainer Ajax

Vanmiddag zal Max Suurmeijer worden verwacht in de Amsterdam ArenA om zijn handtekening te zetten op een 5-jarig contract.

De Boer besloot ermee op te houden na een ruzie met de spelersgroep. Nu neemt de 25-jarige Max Suurmeijer het over van de ex-Ajacied. De Boer is blij dat hij afstand heeft kunnen nemen van de spelersgroep:''Ik wil graag bij Ajax blijven maar niet met deze spelersgroep'',aldus de ontevreden Frank de Boer. Suurmeijer zegt dat hij klaar is voor het hoofdtrainerschap:''Ik ben blij dat Ajax mij heeft uitgekozen,en met mijn ervaringen bij SV Diemen zal ik proberen Ajax terug naar de top te helpen.''

Ajax heeft alleen nog maar het duel met Regensburg om zich voor te bereiden op de Eredivisie-opening tegen De Graafschap.

Laatst gewijzigd door MaxS; 23/09/2011 om 18:54.

Legendarisch Damian''s Avatar
    • Ingeschreven: 12/03/2011
    • Leeftijd: 23
    • Bedank: 575
    • 524x bedankt in 467 berichten

Standaard

Ten eerste, wil ik zeggen dat ik het leuk vindt, dat je weer een nieuwe story begint. Echter vindt ik dat je er nog niet bepaald klaar voor bent. Want zonder PSD werken, is bij jou (en ook bij mij) geen optie. Je schrijfstijl valt nog heel veel aan te verbeteren. Desnoods vraag in je in het 'Samenwerkings' topic om hulp. Wil je toch verdergaan zonder PSD, dan denk ik dat je een hoop kritiek gaat krijgen. De story van @Jimski is wel goed, ook al doet hij het deels zonder PSD. De beste story van/op FB van dit moment is van hem. Dit doet hij dus zonder PSD. Lees zijn stukjes, en maak er dan wat moois van. Zo heeft het weinig zin .

Toch wil ik wel even inhoudelijk op het stukje van jou reageren.

De titel is barslecht. Het is niet NR. 1: Nieuwe trainer Ajax. Ik zou het meer zo doen: #1 Max Suurmeijer nieuwe trainer Ajax. Dit is gelijk beter, en klinkt beter, en ziet er ook verzorgender uit.

Ik zie geen foutjes, maar toch loopt het een klein beetje krom. De Boer is daarom veroordeeld tot assistent-trainer maar Suurmeijer..... -> De Boer is daarom veroordeeld toch assistent-trainer. Suurmeijer heeft wel laten weten dat.....

Ten tweede is dit stukje ontzettend kort, saai, en lelijk. Een orginele opening kun je nu niet doen, maar het iets opvrolijken kan wel. Het is namelijk niet zo, dat een stukje uit maar ongeveer 50 woorden bestaat. Ook mis ik een inleiding, en een slot. Het is ook een belangrijk stukje, dus moeten er minimaal 2 alinea's, die lang zijn, bij. Dit is namelijk gewoon echt dramatisch. Ik mis ook de plaatjes. Ook kun je beter een ander lettertype doen, dan dat je nu hebt. Doe namelijk nooit hetzelfde lettertype als dat er op het forum gebruikt wordt. Ook is het ontzettend onrealistisch, om dat Frank De Boer naar de ass. positie op de schuiven. Persoonlijk zou ik het zo doen:

#1 Suurmeijer nieuwe trainer Ajax

Vanmiddag heeft Ajax bekend gemaakt dat Max Suurmeijer, de oud-speler van SV Diemen, de functie als hoofdtrainer overneemt van Frank de Boer. De 25-jarige (Plaatsnaam) wordt morgen bij de Amsterdam ArenA verwacht voor de officiële handtekening onder zijn contract. Mogelijk wordt Suurmeijer voor drie jaar de coach van de Amsterdammers.

Stukje over Suurmeijer.

Stukje over Cruijff.

Reactie van Suurmeijer

SLOT!!

Probeer alsjeblieft wat met deze hele uitgebreide comment te doen, anders heeft het voor mij (en misschien voor anderen) weinig zin om te commenten.

3. Bedankt Damian' (2x):

Semi-pro MaxS's Avatar
    • Ingeschreven: 02/04/2011
    • Bedank: 29
    • 22x bedankt in 22 berichten

Standaard

Hier kan een slotje op,ik ga een nieuwe starten met PSD etcetera. Sorry voor de overlast maar deze wordt weer waardeloos.
    Laatst gewijzigd door MaxS; 24/09/2011 om 13:53.

Professioneel Bokkie's Avatar
    • Ingeschreven: 17/07/2010
    • Leeftijd: 28
    • Bedank: 56
    • 27x bedankt in 23 berichten

Standaard

wordt
    I'd rather be hated for who I am than loved for who I am not

West-Vlamingen zijn baas! Joa's Avatar
    • Ingeschreven: 10/11/2008
    • Bedank: 127
    • 124x bedankt in 105 berichten

Standaard

Hoe kun je nu beter worden als je maar 1 stuk post? Probeer eens meerdere te posten in een carrière. Nu geef je op na 1 stuk.

Forum Rechten