FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 64 van de 64 EersteEerste ... 1454626364
Resultaten 631 tot 638 van de 638

Onderwerp: Queens Park Rangers

Legendarisch Ruben's Avatar
    • Ingeschreven: 14/05/2010
    • Bedank: 425
    • 1.087x bedankt in 1.033 berichten

Standaard

Zo, dat was geen slecht seizoen voor QPR. Een zesde plaats in de EPL, knap hoor.

Wereldklasse Jimski's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2010
    • Bedank: 94
    • 50x bedankt in 46 berichten

Standaard

Bedankt voor je reactie!

[hr]

#233: Rooney topscoorder, Carrick meeste assists

De statistieken zijn Manchester United gunstig gezind, want als we alleen deze cijfers zouden zien, zou je verwachten dat The Red Devils kampioen zouden zijn geworden, maar dat is natuurlijk niet zo. Liverpool heeft in de breedte beter gespeeld en maarliefst 21 keer de nul gehouden. De topscoorderstitel is echter voor Wayne Rooney, die in combinatie met assistgever Michael Carrick een goed duo voor veel doelpunten vormde.

[hr]
    Statistieken op een rijtje

Topscoorderslijst
    1. Rooney (Man Utd) 19 goals
    2. Fernando Torres (Chelsea), Tévez (Man City), Berbatov (Man Utd) 18 goals
    5. Zamora (Fulham) 17 goals
    6. Ba (West Ham) 16 goals
    7. Suárez (Liverpool)15 goals
    8. Robinson (QPR) 13 goals

Meeste assists
    1. Carrick (Man Utd) 14 assists
    2. A. Johnson (Man City) 12 assists
    3. Ramires (Chelsea), Aquilani (Liverpool) 11 assists
    5. Holden (Bolton), Noble (West Ham) 10 assists

Meeste keren zonder tegendoelpunten
    1. Pepe Reina (Liverpool) 21 keer
    2. Cech (Chelsea), Van der Sar (Man Utd) 17 keer
    4. Camp (QPR) 14 keer
    5. Fabianski (Arsenal), Hart (Man City) 11 keer

Meeste gele kaarten
    1. Higginbotham (Stoke City) 11 gele kaarten
    2. Jones (Blackburn), Eardley (Blackpool), Gerrard (Liverpool), Richards (Man City) 10 gele kaarten

Meeste rode kaarten
    1. McCartney (Sunderland) 4 rode kaarten
    2. Muphy (Birmingham), Bullard (Hull City), Johnson (Liverpool), Simpson (Newcastle) 3 rode kaarten
    Laatst gewijzigd door Jimski; 13/10/2012 om 16:46.

Standaard

#234: Twee Spaanse winnaars in Europa

Het is Spanje boven wat het Europees voetbal betreft. In de Champions League was het een volledig Spaanse finale tussen de aartsrivalen Barcelona en Real Madrid. De ploeg van Pep Guardiola trok na een razend spannende finale uiteindelijk toch aan het langste eind. In de eerste helft hadden De Koninklijken het betere van het spel en daarom stonden zij met de rust dan ook terecht met 1-0 voor dankzij een doelpunt van Gonzalo Higuain. In de tweede helft werd het echter Barçatime en toen was er geen houden meer aan. Met een mooie solo zorgde Lionel Messi voor de 1-1 en even later was hij de aangever op de 1-2, die spits David Villa in het netje legde. Opvallend is dat het pas zijn tweede doelpunt was dit seizoen in de Champions League, maar het bleek wel een hele belangrijke, want ondanks dat er nog flink wat kansen waren over en weer in de slotfase, bleef het bij 1-2 en dus mag FC Barcelona de cup met de grote oren dit jaar mee naar huis nemen.

In de Euro League ging de finale tussen Villarreal CF en CSKA Moskou. De Spanjaarden waren overduidelijk de topfavoriet voorafgaande aan de wedstrijd en dat maakte Submarino Amarillo gedurende de partij helemaal waar. De knalgelen van Garrido hadden duidelijk het betere van het spel en na zestig minuten was de partij al beslist toen spits Giuseppe Rossi zijn ploeg op een 2-0 voorsprong schoot, nadat in de eerste helft Santi Cazorla al scoorde. Villarreal kwam nadien niet meer in de problemen en speelde de wedstrijd professioneel uit, waardoor het de Russen geen schijn van kans meer gaf. Villarreal wint dus de Europa League.

Standaard

#235: Sheffield United naar Premier League

Sheffield United heeft voor een stunt gezorgd door als nummer zes van de reguliere competitie te promoveren naar de Barclays Premier League. The Blades versloegen in de eerste ronde van de play-offs Wigan Athletic, dat derde werd in het reguliere seizoen, over twee wedstrijden met een aggregaat van 3-2. In Wigan werd nog met 2-1 verloren, maar op het eigen Bramall Lane herstelde Sheffield dat en won het met 2-0.

In de finale van de play-offs moest de ploeg van Danny Wilson af zien te rekenen Crystal Palace, dat Burnley van zich af had geschud in de weg hier naartoe. Het was een finale om van te smullen. Er stond enorm veel op het spel, wat tot gevolg had dat de emoties hoog opliepen gedurende het duel. Na negentig minuten stond er een 2-2 stand op het scorebord, maar in de verlenging maakte spits Richard Cresswell de beslissende voor zijn ploeg, die zodoende promoveert naar de Premier League en dat mag toch zonder twijfel een verrassing genoemd worden. Of The Blades zich staande kunnen houden in de Premier League valt nog te betwijfelen, er zijn er in elk geval weinig die er vertrouwen in hebben.

Legendarisch Brosnan's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 1.013
    • 971x bedankt in 831 berichten

Standaard

In de eerste alinea gebruik je twee keer 'reguliere'. Probeer een ander synoniem te vinden.

Verder keurig. Ik zou zeggen 'KIU', maar aangezien dit je 235e stukje alweer is, moet dat voor jou niet zo'n probleem zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas' Bekijk Berichten
    In de eerste alinea gebruik je twee keer 'reguliere'. Probeer een ander synoniem te vinden.

Verder keurig. Ik zou zeggen 'KIU', maar aangezien dit je 235e stukje alweer is, moet dat voor jou niet zo'n probleem zijn.
    Dan zul je zo dadelijk nog raar staan te kijken ben ik bang

Bedankt voor je reactie!

Standaard

Zoals al eerder aangekondigd heb ik twee seizoenen gespeeld met de Queens Park Rangers met FIFA 11. Zodra FIFA 12 uit kwam kon ik me al steeds moeilijker motiveren om nog met FIFA 11 te spelen. De verslagen die ik de laatste tijd heb gepost zijn dus ook al zowat een jaar oud. Ik heb er nog even over getwijfeld om mijn verhaal voort te zetten met FIFA 13 en dan met de spelersselectie zoals die nu is, maar dat team spreekt me toch niet zo heel erg aan. Daarom heb ik besloten om het hierbij te laten en het verhaal door het nu volgende stuk in stijl af te sluiten.

Ik kan tevens melden dat ik morgen met een nieuw verhaal ga beginnen. Welke ploeg houd ik natuurlijk nog even voor me, maar ik kan in elk geval als tipje van de sluier vertellen dat het een kleinere ploeg is dan QPR en dat ik ook voor een kleinere competitie heb gekozen ditmaal. So stay tuned tomorrow to see my new story!

#236: Seizoensoverzicht 2011-2012

Het seizoen 2011-2012 was een geweldig jaar voor de Queens Park Rangers. Voor het eerst sinds vijftien jaar speelde de ploeg weer in de Premier League en daarin deed het ook direct ver boven verwachting. De doelstelling aan het begin van het seizoen was om de degradatie te ontlopen, maar met de winterstop werd dit al aangepast omdat ze wel heel ver boven de degradatiestreep stonden.

De ploeg begon het Premier League seizoen direct goed met twee overwinningen. Nadat het in de voorbereiding wat stroef liep, ging het nu van een leien dakje. Vervolgens zakte de ploeg van David Robinson iets terug omdat het vaak net aan het onderspit moest delven tegen op papier ook sterkere tegenstanders. Aan het eind van 2011 kende QPR echter een hele sterke serie, waarin het maarliefst elf wedstrijden lang ongeslagen was en er ook zeven op een rij wist te winnen. Daardoor stegen The Super Hoops ineens vanuit de goede middenmoot naar de vijfde plaats.

Naast het goede spel in de competitie deed QPR het ook erg sterk in één van de twee bekers van Engeland, de League Cup. De ploeg schakelde achtereenvolgens Stoke City, Reading, Millwall, Sunderland en Derby County uit, waardoor het in de finale recht tegenover Manchester United kwam te staan. Op papier zijn The Red Devils een veel betere ploeg, maar in de reguliere speeltijd hield QPR het knap op 1-1. Doordat er in de verlenging niet meer gescoord werd moesten strafschoppen het verschil maken. Deze werden beter genomen door de spelers van QPR en dat leverde hen de eerste grote prijs sinds 1967 op!

In de competitie stond er dus geen druk meer op wat betreft het behalen van Europees voetbal, want dat had de ploeg al in de zak. Liverpool bleek de sterkste te zijn. Chelsea, dat wel de FA Cup wist te winnen, moest zich tevreden stellen met plaats twee, nog vlak voor Man Utd. Voor de Queens Park Rangers leek de vijfde plek er misschien wel in te zitten, maar door het gelijke spel op de laatste speeldag tegen Fulham gingen The Gunners hen nog voorbij, maar dat kleine Londense ploegje heeft zich in één seizoen wel ontpopt tot een ploeg die echt iets kan presteren. The Super Hoops eindigen zesde in de competitie en winnen de League Cup. Volgend jaar mogen ze laten zien wat ze waard zijn in de Europa League.

Promotie <--> Degradatie

Premier League <--> Championship
    Promotie: West Bromwich, Wolverhampton, Sheffield United
    Degradatie: Blackpool, Cardiff City, Hull City

Championship <--> League One
    Promotie: Millwall, Doncaster Rovers, Scunthorpe United
    Degradatie: Southampton, Preston North End, Barnsley

Legendarisch Brosnan's Avatar
    • Ingeschreven: 20/06/2009
    • Leeftijd: 24
    • Bedank: 1.013
    • 971x bedankt in 831 berichten

Standaard

Sta ik inderdaad even raar te kijken. Ook al heb ik je story niet altijd evenveel gevolgd, toch zeer veel respect voor jou en deze story, Jimski. 236 stukken is nou eenmaal ontzettend veel. Daar mag je trots op zijn!

9. Bedankt Brosnan:

Jimski (29/10/2012)

Pagina 64 van de 64 EersteEerste ... 1454626364

Forum Rechten