FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 1460 van de 1461 EersteEerste ... 4609601360141014501458145914601461 LaatsteLaatste
Resultaten 14.591 tot 14.600 van de 14609
    Site Administrator Jordi's Avatar
    • Ingeschreven: 28/07/2005
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 435
    • 1.823x bedankt in 1.381 berichten

Standaard

Straks is de wedstrijd waarvan ik hoopte dat het de finale zou gaan worden. Hopelijk zijn beide landen gemotiveerd om voor die derde plek te knokken, want is gezien hen (recente) voetbalverleden een zeer goede prestatie.
    Volg FIFA Benelux ook op Twitter, Facebook, Google+ en YouTube.

Lees ook de forumregels door.

Professioneel Spoon0612's Avatar
    • Ingeschreven: 07/01/2017
    • Bedank: 94
    • 137x bedankt in 136 berichten

Standaard

Zeer knappe prestatie van Belgie. Mogen ze trots op zijn. Achteraf kun je concluderen dat er misschien nog meer in zat. Tijdens een toernooi heb je ook een geluksfactor nodig. Maar dat zijn net de dingetjes die je kampioen maken of niet. Voor Frankrijk zat alles mee en waarschijnlijk worden ze daardoor wereldkampioen. Dat zelfde kan ook voor de Kroaten gelden. Ondanks het mindere “affiche” ben ik zeer benieuwd naar de finale. Twee tactische teams tegen over elkaar en hoe belangrijk zijn de spelhervattingen dan. De Fransen zijn daar zeer succesvol in dit WK, de Kroaten juist kwetsbaar. Benieuwd naar de beide middenvelders Modric, Rakitic en Brozovic tegen over Pogba, Kante en Matuidi.
    Zie hier mijn Manager Story

Amateur Igneel's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2018
    • Bedank: 0
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

België heb gewoon goed gedaan ik vin bij de ploegen in de finale beter dan België. dus terecht 3de plaats voor België hebben ook genoeg geluk gehad.

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

@Igneel ben ik niet helemaal met je eens. Als de Belgen in de andere kant van het schema hadden gezeten had ik ze in de halve finale wel van Kroatië zien winnen, schat die beide teams redelijk gelijk in. Ben benieuwd of de Belgen over vier jaar weer zo ver kunnen komen, bij andere landen loopt in mijn ogen meer jong talent rond.

Wat ik trouwens niet snap is de feeststemming van de Engelsen, die trots zijn dat ze weer een keer de halve finale hebben gehaald. Leuk en aardig dat je bij de laatste vier zit, maar je hebt daarvoor gewonnen van Panama, Tunesië en Zweden, terwijl je van de enige landen die een beetje knap kunnen voetballen verliest (België 2x, Kroatië) of pas na penalty's weet te winnen (Colombia).
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Moderator Raindog's Avatar
    • Ingeschreven: 26/10/2006
    • Bedank: 1.134
    • 2.027x bedankt in 1.815 berichten

Standaard

Zo goed was het toch allemaal niet? Tegen Panama konden we pas afstand nemen na een slechte eerste helft en heel wat geluk bij de openingsgoal, Tunesië speelde naïef aanvallend, scoorde twee keer en miste heel wat kansen, Japan kwam 0-2 op voorsprong en België scoorde pas na een geluksgoal van Vertonghen, Brazilië miste héél veel kansen en maakte een own-goal.

Oké, er waren goede momenten, maar ik vond De Bruyne (buiten een klasseflits of twee per match) een zwak toernooi spelen, en ook de verdediging zag er vaak niet goed uit. Echt goed voetbal heb ik ook maar bij momenten gezien. Martinez heeft verschillende tactische blunders begaan, en de ergste was tegen Frankrijk: meestal stond er niemand op links, waardoor de ruimte alleen maar kleiner werd. Soms moest Hazard daar gaan lopen, maar als hij het spel breed moet houden kan hij niet gevaarlijk zijn, en soms stond zelfs Fellaini daar. Die 3-4-3 vind ik al sinds het begin een slecht systeem voor deze spelersgroep. Ik begrijp ook niet dat Martinez maar drie opties meeneemt voor die zo belangrijke vleugelposities, waarvan eentje daar echt niet geschikt voor is (Carrasco).

@Igneel; kan je alsjeblief een beetje moeite doen om verstaanbaar te zijn? Ik heb je hier al een PM over gestuurd, maar ik vrees dat je die niet hebt opgemerkt. Als niemand begrijpt wat je zegt heeft het weinig zin dat je iets post, en als je niet de moeite wil doen om je berichten na te lezen op spelling en interpunctie getuigt dat van weinig respect naar de andere leden toe.
    Laatst gewijzigd door Raindog; 15/07/2018 om 12:06.

Amateur Igneel's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2018
    • Bedank: 0
    • 2x bedankt in 2 berichten

Standaard

Ik denk dat België en Kroatië aan elkaar gewaagd zijn maar denk dat uiteindelijk Kroatië gewonen had.
    Ik vin niet dat er tackties fout gemaakt is tegen Frankrijk. Frankrijk is gewoon de best ploeg van dit toernooi dus zeker geen schade om daar van teverliese.
    Zal me best doen

Standaard

Daar merk ik voorlopig nog niet veel van.

Een linkervleugel onbenut laten tegen een Frankrijk dat de ruimtes al enorm klein maakt is geen tactische blunder, dan? Of de beste kopper in die match eerst op de flank zetten, en hem er vervolgens afhalen?

Moderator Begiristain's Avatar
    • Ingeschreven: 14/01/2011
    • Bedank: 1.187
    • 1.207x bedankt in 1.083 berichten

Standaard

Hoe is de stemming in België? Een beetje trots op een derde plek of valt het allemaal wel mee vanwege het matige toernooi (overall, van alle teams)?
    Neem eens een kijkje bij onze Manager Stories!

Standaard

Iedereen is apetrots en beweert dat België de finale gewonnen had als ze die gehaald zouden hebben. Behalve ik, ik erger me dood aan het gebrek aan kritiek op het matige spel en op Martinez. Vandaag was er nog een huldiging op de grote markt van Brussel, met bijhorende tv-uitzending van 2.5u. Ach, het is die stuk voor stuk sympathieke Duivels gegund, maar ik vind zo’n momenten toch altijd ongemakkelijk.

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

Wat een verschrikkelijke rotploeg is dit Frankrijk zeg. 18 minuten niets laten zien en dan op voorsprong komen na een onterechte vrije trap na een cynische schwalbe van Griezman. Komaan Kroatië!

- - - Dubbelpost automatisch samengevoegd - - -

En nu nog een penalty die er geen is. Ongelooflijk!

Wereldklasse db1512's Avatar
    • Ingeschreven: 22/01/2014
    • Bedank: 363
    • 327x bedankt in 317 berichten

Standaard

Wat een enorm trieste vertoning van Frankrijk zeg. Zulke spelers hebben, waarvan je ook nog eens een aantal leuke creatieve spelers op de bank houdt, en dan je zo terugtrekken. Kroatië wil er verrassend genoeg echt een wedstrijd van maken en krijgen wel heel akelig (mede door de arbitrage/VAR) het deksel op de neus. Hopelijk kunnen ze dit nog recht trekken in de tweede helft.
    Volg mijn manager story met Atlético Madrid
    https://fifabenelux.com/forum/showth...%E9tico-Madrid
    Ava by CR7Fan07

Pagina 1460 van de 1461 EersteEerste ... 4609601360141014501458145914601461 LaatsteLaatste

Forum Rechten