FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5131415
Resultaten 141 tot 142 van de 142

Onderwerp: Carrière Casper

Nieuwkomer JsusPrijs's Avatar
    • Ingeschreven: 14/03/2011
    • Bedank: 0
    • 0x bedankt in 0 berichten

Standaard

Als ik net zie hoe jij iemand anders loopt af te kraken om zijn Newcastle story en vervolgens lees hoe jij jezelf probeert uit te drukken in het Nederlands dan kom je vrij dom over, omdat jouw stukje tekst ook barst van de spel- en grammaticale fouten.. Je probeert het her en der te camoufleren met wat misplaatste mooie woorden en uitdrukkingen, hetgeen ook niet niet bijdraagt tot een prettige leeservaring... de lay-out is wel nice op een paar slordigheden na.. als iemand me kan vertellen waar en hoe ik ook zo een krantenkop kan fiksen dan gun ik jullie alle gelegenheid om mijn rijkelijke fantasie ook goed te "burnen"
    Laatst gewijzigd door JsusPrijs; 15/03/2011 om 13:16. Reden: noobness

Magnus Philosophus Casper's Avatar
    • Ingeschreven: 24/10/2008
    • Leeftijd: 26
    • Bedank: 144
    • 257x bedankt in 210 berichten

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JsusPrijs Bekijk Berichten
    Als ik net zie hoe jij iemand anders loopt af te kraken om zijn Newcastle story en vervolgens lees hoe jij jezelf probeert uit te drukken in het Nederlands dan kom je vrij dom over, omdat jouw stukje tekst ook barst van de spel- en grammaticale fouten.. Je probeert het her en der te camoufleren met wat misplaatste mooie woorden en uitdrukkingen, hetgeen ook niet niet bijdraagt tot een prettige leeservaring... de lay-out is wel nice op een paar slordigheden na.. als iemand me kan vertellen waar en hoe ik ook zo een krantenkop kan fiksen dan gun ik jullie alle gelegenheid om mijn rijkelijke fantasie ook goed te "burnen"
    Ik waardeer je reactie, maar het is niet de bedoeling dat we reageren op topics waar al maanden niks meer in is gebeurt. Over mijn reactie op die story: ik geef enkel aan wat er niet goed aan is, zodat hij zich verder kan ontwikkelen. Uiteraard zijn er in mijn story ook fouten te bekennen en het is dan ook alleen maar goed dat je die eruit haalt. Maar, over het algemeen heb ik wel iets meer verstand van het maken van een story als de gemiddelde bezoeker van FifaBenelux en ik weet zeker dat de beginnende story-maker wel wat van mij kan leren.
    Avatar made by Basboy4 - Soccer-graphics.nl

Pagina 15 van de 15 EersteEerste ... 5131415

Forum Rechten