FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Conversatie Tussen db1512 en Joostvans

94 Profielboodschappen

Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
  1. Dier krijgt zodra hij hersteld is van zijn blessure ook weer de kans als verdedigende mid, heb nu eerst Onomah terug gehaald om als box-to-box middenvelder te gaan spelen. Kondogbia zou zeker een optie kunnen zijn om Dembélé op te volgen, ga hem volgen. Wat betreft je steraanvaller bij Barcelona, Griezmann lijkt te gaan komen maar dan maak je La Liga wel minder leuk doordat je een topspeler van een concurrent wegkoopt, Dybala lijkt mij ook nog altijd uitermate geschikt om bij Barca voorin te gaan spelen.
    Betreft Milan, Strinic is inderdaad rond met de club, ook je vier Italianen lijken mij goede aankopen. Bij mijn weten zijn er geen hele sterkte geruchten, maar het is wel bekend dat de club een linksbuiten wil gaan halen. Depay lijkt hier de belangrijkste kandidaat voor te zijn, mede doordat hij waarschijnlijk goedkoper is dan Marco Reus en Leon Bailey (die ook gelinkt worden).
  2. Oh, tot slot nog even over Milan. Mocht ik overnieuw beginnen (zeker nu er een paar mooie upgrades zijn geweest), zijn er nog spelers die de laatste tijd hevig met de club in verband worden gebracht? Strinic (Sampdoria) ga ik via clubtransfers overzetten aan het begin van de carrière (aangezien ik hem anders pas in de winter van 2019 kan halen). Andrea Belotti, Federico Chiesa, Marco Varnier en Nicoló Barella lijken me vier waanzinnige aanwinsten. Denk alleen dat een linksbuiten geen overbodige luxe is. Aangezien ik nu zoveel Italiaans bloed in de selectie heb mag dat ook wel een buitenlander zijn. Nog adviezen voor die positie?
  3. Met AC Milan heb ik nu de eerste twee oefenwedstrijden gespeeld, maar denk eraan om overnieuw te beginnen zodra Pellegri (AS Monaco) is toegevoegd. Heerlijk Italiaans talent dat ik graag nog naar Milan had zien komen. Vooralsnog heb ik erg weinig tijd gezien mijn nieuwe baan, maar speel gewoon rustig verder met Barcelona. Inmiddels zitten Thiago en Azpilicueta in mijn selectie en ga ik straks aan het voorseizoen beginnen. Wil in de winter voor Pablo Maffeo (als hij niet veel speelt bij City), Alejandro Grimaldo (als Benfica hem wil laten gaan, want dat is nu nog lastig) en een topaanvaller gaan. Maar of dat nou Dybala of Griezmann gaat worden, dat weet ik nog niet.
  4. Speelde zelf ook met de gedachte om met de Spurs te beginnen, dat is eigenlijk de enige Engelse ploeg die een solide (Engelse) basis heeft om mee door te groeien naar de top. Ryan Sessegnon is een heerlijke aankoop, daar dacht ik zelf ook aan. Zelf vond ik Eric Dier heerlijk spelen als een soort breker op het middenveld, dus dat zou ik zeker nog even proberen. Daarnaast wordt Kondogbia gelinkt met de Spurs. Bij Internazionale hopeloos gefaald, maar speelt bij Valencia weer als de 'oude' Kondogbia. Echt een fenomenale box-to-box speler! Maar kan gezien je Milan-achtergrond begrijpen dat je niet staat te trappelen om hem te halen.
  5. Ben zelf ondertussen naast Atlético ook met Spurs begonnen, wil gaan proberen een carrière à la mijn City van vorig jaar neer te zetten. Ben begonnen met een 3-4-2-1 variant met Vertonghen-Alderweireld-Sanchez achterin, twee aanvallende backs, twee slopers en Alli en Eriksen kort achter Kane. Het uiteindelijke doel is een 4-3-3 met de punt naar achter, maar daar heb ik de selectie momenteel nog niet voor. Probeer nu een 4-2-3-1 uit zoals het Nederlands elftal die in 2010 gebruikte, oftewel met zes man die de boel tegenhouden en vier man die het voorin uit mogen zoeken. Het idee is ook om veel Engelse spelers in het team te hebben, zo heb ik Sessegnon al aangetrokken. Wil eigenlijk nog een box-to-box speler op het middenveld, dacht aan Doucoure of Milinkovic-Savic. Jij nog namen?
  6. Kan je wel volgen betreft Strinic, als je hem aantrekt kan Ricardo Rodriguez bijna alles spelen zonder dat je back-up klaagt en kan je in de eigen jeugd een nieuwe linksback voortbrengen. Met Chiesa, Belotti en Suso lijkt een 4-3-3 mij wel mooi, met Bonaventura als schipper op het middenveld in een spelverdelende rol. Als breker heb je dan Biglia/Locatelli en Kessie/Barella dan voor de andere plek op het middenveld. Je zou dan nog makkelijk over kunnen schakelen naar een 4-3-1-2 door Chiesa of Suso op tien te zetten en de ander dan te wisselen voor Silva of Cutrone.
  7. Daar ben ik nog even naar aan het zoeken. Heb 'team sheets' met een 4-3-3, 4-3-1-2, 5-2-3, 5-2-1-2 en een 3-1-4-2 samengesteld die ik in het voorseizoen wel gaan testen. Belotti was voor mij een 'must', dat is een speler met een hart voor de club en iemand die het boegbeeld van het elftal kan worden. André Silva kan dus zomaar de dupe worden van zijn komst. Marco Varnier, Barella en Chiesa zijn de Italiaanse talenten die snel zullen aansluiten en moet dus eigenlijk alleen nog een back-up linksback binnenhalen. Marcelo Saracchi zou een interessante optie zijn, maar wel net getransfereerd en dus nog niet beschikbaar. Antonelli heb ik inmiddels verkocht aan Sassuolo, dus kan eigenlijk niet tot de zomer wachten. Wat denk je van Ivan Strinic? Lijkt 'irl' aankomende zomer naar Milan te komen en een stabiele back-up te zijn. Heb namelijk al drie toptalenten en één topspeler aangetrokken, denk dat het wel realistisch zou zijn om een 'low profile' linksback aan te trekken voor die back-up rol.
  8. Wat voor formatie hanteer je? Gatusso lijkt weer terug te vallen op een 4-3-3, al zou een twee spitsen systeem wel logischer zijn met Belotti, Silva en Cutrone in de gelederen. Marco Varnier heb je aangetrokken? Chiesa en Barella zijn wel erg mooie aankopen. Voor linksachter blijft Barreca een voor de hand liggende naam, al is zijn potentie nu wat naar beneden gegaan. Marcelo Saracchi is ook wel een interessante optie, terwijl je in mijn ogen ook prima één van de talentvolle Spaanse backs zou kunnen halen. Een Gaya, Grimaldo of Lato zou in mijn ogen prima de overstap naar Milan kunnen maken.
  9. Nu de februari-update eindelijk achter de rug is ben ik opnieuw begonnen met AC Milan. Toch een club met meer uitstraling (en vooral 'echte' shirts en een 'echt' stadion) dan Parma. Heb al meteen vier aankopen gedaan (waarvan Belotti al vanaf het begin komt en Varnier, Barella en Chiesa in de winter zullen komen) en ben bezig om de selectie verder te transformeren. Antonelli heb ik voor 7,5 miljoen euro (!) verkocht aan Sassuolo en kan dus wel een linksback gebruiken. Heb je nog een paar (realistische) namen voor me om dit AC Milan te versterken in de komende seizoenen?
  10. Denk dat ik met Atleti wel redelijk voorzien ben op dit moment. Gabi stopt na dit seizoen, maar heb met Vidal al een vervanger in huis terwijl ik vanuit de opleiding al een erg talentvolle verdedigende middenvelder door heb laten stromen. Miguel Cerezo is al overgeheveld vanuit de jeugd en zie ik binnen twee seizoenen gewoon het middenveld vormen met Koke en Saúl. Cerezo is pas 16 jaar maar al 68 algemeen, zijn potentie ligt tussen de 91-94 dus het lijkt alsof we een volgend toptalent voor op het middenveld in huis hebben. Na het huidige seizoen lopen de contracten van Gabi (stopt), Torres (stopt), Juanfran, Luís en Godín af, zal het komende half jaar aan gaan kijken wie ik wil behouden. Denk dat het ook wel weer goed is om enigszins door te gaan selecteren.
Bezoekers berichten 1 tot 10 van de 94 aan het weergeven
Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste