FIFA Benelux levert de community al 20 jaar het laatste nieuws over de FIFA-games.

Conversatie Tussen MB45 en Joostvans

202 Profielboodschappen

Pagina 1 van de 21 12311 ... LaatsteLaatste
  1. Precies, daarom twijfel ik ook of hij realistisch is, maar ik denk wel dat hij perfect bij ons spel zou passen. Koke dacht ik zelf ookal aan maar ik denk toch dat ook hij (net als Rakitic) iets te aanvallend is en niet geweldig het overzicht kan houden (zoals Xavi dat deed). Oliver Torres zou eventueel kunnen maar vind ik kwa speelstijl ook een beetje op een 'nummer 10' lijken. Lijkt Verratti je realistisch en heb je eventueel nog andere opties?
  2. Verratti zou kunnen, maar weet niet of Italianen wel goed bij Barcelona passen. Wat denk je van Koke of Óliver Torres?
  3. Daar kan ik me wel in vinden jaa. Vind alleen Thiago en Pogba van die standaard opties en niet echt origineel. Wat denk je van Verratti? Zal bij mij veel wedstrijden gaan spelen en op alle fronten meestrijden (wat bij PSG toch nog niet echt het geval is).
  4. Dat zie ik niet gebeuren. Hoewel hij natuurlijk een speler van wereldklasse blijft was zijn tijd bij Barcelona niet succesvol. Het is dan ook niet vreemd dat de fans van de club erg kritisch blijven op zijn spel. Ook bij Barcelona speelde hij steeds een zeer zwakke tweede seizoenshelft. En aangezien Fábregas de concurrentie niet aan durfde gaan zie ik hem niet meer terugkeren. Thiago is een ander verhaal, die zie ik binnen drie jaar nog wel terugkeren.
  5. Ah oke, is prima. Bedankt alvast. Wat vind jij trouwens van de terugkeer van Cesc Fabregas? (wat ik net in het "is deze aankoop realistisch" topic plaatste)
  6. Ben zelf ook nog aan het uitvogelen hoe ik de bal zo snel mogelijk terug kan krijgen. Zodra ik het weet hoor je van me!
  7. He Joost, weet je nog dat je mij een tijdje geleden tactieken had gegeven die je met Barca gebruikt? Zou je mij die misschien nog een keer kunnen sturen? Wil namelijk weer een carriere met Barca spelen maar dat 'tika takka' spel lukt met op FIFA (16 vooral) nog niet, heb vooral moeite om de bal snel weer af te pakken van de tegenstander. De tegenstander krijgt de bal iets te makkelijk rond bij mij en voetballen te makkelijk onder mijn druk weg. Heb je misschien nog tips en de tactieken met druk zetten, voorzetten, schieten etc. Ik hoop dat je even de moeite zou willen doen om me te helpen.
  8. Haha ik heb juist een jonge speler nodig omdat Bruno oud wordt. Dos Santos gebruik ik als back-up van Trigueros op de CM naast Bruno. Heb je misschien nog meer opties?
  9. Oud, maar zo vreselijk goed: Trashorras van Rayo Vallecano. En je hebt toch Jonathan dos Santos? Geef hem anders een kans, toch een geweldig talent die met tekort kwam voor Barcelona.
  10. Dankjewel voor je reactie, had eigenlijk al een keuze gemaakt. Heb gekozen voor Óscar García als trainer, Alex Martinez als LA en de spelers die ik voor de CVM wou halen zijn allemaal al naar een andere club verkast. Mijn vraag aan jou daarom is of jij nog opties hebt?
Bezoekers berichten 1 tot 10 van de 202 aan het weergeven
Pagina 1 van de 21 12311 ... LaatsteLaatste