PDA

Bekijk Volledige Versie : Manager Story van de Maand September

Menno
08/09/2009, 19:52
Manager Story van de Maand

- De Manager Story van de Maand competitie wordt aan het begin van de maand geopend door Menno. Iedere maker van een Story zal vanaf dat moment zijn uiterste best moeten doen om door de voorselectie heen te komen.

- Eén week voor het einde van de maand (de 23e of 24e) selecteert de Manager Story Moderator vijf Story's die in die maand de meeste en beste indruk op hun hebben achtergelaten. Deze Story's mogen uit beide klasses worden gehaald.

- In die laatste week voor het einde van de maand is het aan de leden om te bepalen welke Story uiteindelijk de titel 'Manager Story van de Maand' wint. Dit gebeurt door in het aan het begin van de maand geopende topic te stemmen volgens de zelfde manier als in Manager Story van de Week.

- De Story Moderator zal op de laatste dag van de maand om 18:00 uur de stemmen tellen en de winnaar bekend maken. Deze Story wordt als belangrijk gemarkeerd en de maker van de Story verdient een (nog te maken) beker voor in zijn/haar handtekening. Ook zal er een artikel over worden gemaakt voor de voorpagina van FIFA Benelux met een verwijzing naar de Story.

Winnaar ronde 1: Menno
Winaar ronde 2: Aluarth

Menno
25/09/2009, 16:40
TOP 4 STORIES VAN DE MAAND OM OP TE STEMMEN

1. Chelsea FC carrière - FV.Aluarth

Het is een erg complete Story, met veel mooie screenshots en tekstueel is het bovengemiddeld. Ook altijd zeer mooie zelfgemaakte lay-outs, waar zeker veel werk in zit. Leuke afwisseling qua stukjes waardoor het ook echt een verhaal wordt. Overigens winnaar van de Story van de Maand Oktober.

2. Tottenham Hotspur Story - Menno/Guzzie

Een Story over de Engelse subtopper Tottenham Hotspur, gemaakt door Menno en Guzzie. Veel verschillende sites als basis van een artikel passeren de revue en momenteel zit de Story nog in de beginfase. De oefenperiode is zo ongeveer afgerond en nu breekt het echte seizoen aan voor Harry Redknapp en zijn spelers.

3. Justin Koetsier: Dit was het dan. - Justin'

Een heel ander type Story dan dat we gewend zijn, waardoor ik het bewonder dat hij de uitdaging toch aangaat. Momenteel nog maar het geringe aantal van drie stukken, maar toch al erg vermakelijk om te lezen. Tot nu toe is bekend geworden dat Justin gaat spelen voor Fortuna Sittard, waar hij binnenkort zijn eerste wedstrijd voor gaat spelen. Hoe overleeft Koetsier in de Eerste Divisie, op de plek van laatste man?

4. SC Heerenveen - Henk'94

Henk begint weer een nieuwe story, ditmaal bij de Nederlansde subtopper sc Heerenveen. Bij zijn 'eigen club' hoopt hij er een lange Story van te kunnen maken. De eerste zet was gelijk verrassend: na het ontslag van Trond Sollied lijkt Danny Blind aangesteld te worden als hoofdcoach van de Friese trots. Gaat de 46-jarige oud-voetballer furore maken bij Heerenveen, of wordt er een andere coach aangesteld?

Wegens gebrek aan actieve Stories zijn er deze week maar vier verhalen om op te stemmen. Stemmen kan tot 30 september 18:00.

Timinho
25/09/2009, 21:08
1. Menno en Guzzie

Gewoon de beste story, heerlijke stukjes. Kan niet wachten op meer.

2.Aluarth

Geweldig verhaal. Deze story bevat gewoon alles. Ook goed afwisselingen tussen soorten stukjes.

3.Justin

Erg leuk, wat ik in eerste instantie niet had verwacht. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

Robinhod
27/09/2009, 14:19
1. Aluarth: Het langste bezig van de vier story's en laat mooie resultaten zien, verdiende nummer 1.
2. Menno en Guzzie: Het zijn goede storymakers en dat laten ze zien.
3. Justin Koetsier: Een aparte story. Fortuna is een verrasende ploeg en schreeuwt om spelers, kijken wat hij ervan gaat maken als wedstrijden in de Jupiler League mag gaan spelen.

Menno
29/09/2009, 17:58
Aluarth - Ziet er allemaal erg gelikt uit wat hij samen met zijn compagnon van FV presteert. Grafisch mooi, testueel goed en vooral ook vernieuwend. Zeker de beste, naar mijn mening.

Justin - Past de oude stijl zeer goed toe bij zijn Fortuna Story. Het lijkt een leuk verhaal te worden, keep it up Justin. :)

Henk'94 - Natuurlijk gewoon een zeer degelijke careermaker die zeker wel eens de Manager Story van de Maand titel kan winnen. En natuurlijk fan van de juiste club, haha. :P

FV.Aluarth
29/09/2009, 18:07
1. Menno en Guzzie. Leuke story, leuke clubkeuze, een career die alleen maar beter kan worden :)
2. Justin. Erg leuk, zo'n old-school verhaal. Hopelijk houdt hij 't vol!
3. Henk'94. Leuke verhalen, al boeit Heerenveen me niet echt veel.

Menno
30/09/2009, 20:48
1. Menno en Guzzie

Gewoon de beste story, heerlijke stukjes. Kan niet wachten op meer.

2.Aluarth

Geweldig verhaal. Deze story bevat gewoon alles. Ook goed afwisselingen tussen soorten stukjes.

3.Justin

Erg leuk, wat ik in eerste instantie niet had verwacht. Ik ben ook erg benieuwd hoe het allemaal verder gaat.

1. Aluarth: Het langste bezig van de vier story's en laat mooie resultaten zien, verdiende nummer 1.
2. Menno en Guzzie: Het zijn goede storymakers en dat laten ze zien.
3. Justin Koetsier: Een aparte story. Fortuna is een verrasende ploeg en schreeuwt om spelers, kijken wat hij ervan gaat maken als wedstrijden in de Jupiler League mag gaan spelen.

Aluarth - Ziet er allemaal erg gelikt uit wat hij samen met zijn compagnon van FV presteert. Grafisch mooi, testueel goed en vooral ook vernieuwend. Zeker de beste, naar mijn mening.

Justin - Past de oude stijl zeer goed toe bij zijn Fortuna Story. Het lijkt een leuk verhaal te worden, keep it up Justin. :)

Henk'94 - Natuurlijk gewoon een zeer degelijke careermaker die zeker wel eens de Manager Story van de Maand titel kan winnen. En natuurlijk fan van de juiste club, haha. :P

1. Menno en Guzzie. Leuke story, leuke clubkeuze, een career die alleen maar beter kan worden :)
2. Justin. Erg leuk, zo'n old-school verhaal. Hopelijk houdt hij 't vol!
3. Henk'94. Leuke verhalen, al boeit Heerenveen me niet echt veel.

Aluarth - 13 punten
Menno/Guzzie - 13 punten
Justin - 10 punten
Henk - 2 punten

We hebben een gelijke stand, waarbij er een andere stemprocedure komt. Het is simpel: Je moet kiezen uit de Chelsea career van Aluarth en de Tottenham Story van Menno/Guzzie. Degene die jij het beste vindt krijgt een punt. Degene die als eerst vijf punten weet te verzamelen, wint. Ik stem logischerwijs op Aluarth.

FV.Aluarth 1 - 0 Menno/Guzzie

Henk'94
30/09/2009, 20:56
Maak daar maar van:

FV.Aluarth 1 - 1 Menno/Guzzie

Casper
30/09/2009, 20:57
FV.Aluarth 1 - 2 Menno/Guzzie

Zeebaars
30/09/2009, 21:08
FV.Aluarth 1 - 3 Menno/Guzzie

Timinho
30/09/2009, 21:14
FV.Aluarth 2 - 3 Menno/Guzzie

het moet wel spannend blijven....

FV.Aluarth
30/09/2009, 22:16
Het is FV.Aluarth/Ruben. En ik ga nu echt niet meer stemmen hoor xD

Robinhod
30/09/2009, 22:28
FV.Aluarth 3 - 3 Menno/Guzzie

Aluarth vind dit nu eigenlijk een beetje laf, als je sportief bent dan stem je op Menno en Guzzie want Menno stemde ook op jou, maar je moet het zelf weten.

Menno
01/10/2009, 07:57
FV.Aluarth/Ruben 3 - 3 Menno/Guzzie

Beetje zwak Aluarth, gaf jouw ook het eerste punt. Maar moet je zelf weten. Degene die als eerst vijf punten heeft wint!

Ruud.
01/10/2009, 13:40
FV.Aluarth/Ruben 3-4 Menno/Guzzie

Jan
01/10/2009, 15:56
FV.Aluarth/Ruben 3 - 5 Menno/Guzzie

Robinhod
01/10/2009, 16:19
Proficiat Menno en Guzzie:)

Menno
01/10/2009, 16:54
Bedankt voor de stemmen.

Manager Story van de maand September

Menno/Guzzie - Tottenham Hotspur Story

xCil
01/10/2009, 16:57
Gefeliciteerd Menno en Guzzie!

Volgende keer doe ik ook mee. :) Zal heel misschien wel een stem krijgen denk ik gezien mijn vooruitgang.. :)

FV.Aluarth
01/10/2009, 19:00
3-6 Menno/Guzzie :P Congratz!

Henk'94
01/10/2009, 22:25
3-6 Menno/Guzzie :P Congratz!

Beetje mosterd na de maaltijd... Als het gelijk was had je niet gestemd...

Gefeliciteerd Menno & Guzzie, al waren Aluarth & Ruben wel gelijk aan jullie. Ga zo door! ;)