PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat word de verrassing in FIFA 10?

corner
23/08/2009, 20:05
In de tekst die Joost op de site heeft gezet staat dit stukje.

Nieuwe features
Er zijn nog enkele prachtige nieuwe features zoals Adidas Live Season 2.0, deze zal later door EA zelf worden toegelicht. Naast Adidas Live Season heeft EA nog een hele grote verrassing in petto, iets waar we op dit moment helaas nog niets over kunnen loslaten. Dat het een revolutie in het FIFA genre betreft, zal later blijken.

Wat kan een revolutie zijn ik denk dat het een stadion creator is.

wat denken jullie?

PS3
23/08/2009, 20:14
Ik denk van niet, ik denk dat je shirts kan make in speltype coach, zodat je niet elk jaar in dezelfde shirts speelt.

Pascal
23/08/2009, 20:20
ik denk van niet, ik denk dat je shirts kan make in speltype coach, zodat je niet elk jaar in dezelfde shirts speelt

Dat lijkt me nog onwaarschijnlijker om eerlijk te zijn.

Siets89
23/08/2009, 22:59
Ik denk dat ze de officiele licentie van de champions league en europa leugue hebben ( net als PES )

btw, dat verhaal van die shirts is idd erg onwaarschijnlijk, maar mischien iets voor de toekomst.:bigsmile:

Beaucaron
24/08/2009, 00:24
Vast iets wat alleen voor de next-gen is!! :D

j93barca
24/08/2009, 00:32
Ik denk dat ze de officiele licentie van de champions league en europa leugue hebben ( net als PES )

Btw, dat verhaal van die shirts is idd erg onwaarschijnlijk, maar misschien iets voor de toekomst.:bigsmile:

Als dat van die Champions League waar zal zijn dan zouden ze het wel eerder hebben gezegd. voor de reclame enzovoort maar ik sluit het totaal niet uit dat het dat zal kunnen zijn.

Ik ben overigens wel benieuwd!

Raindog
24/08/2009, 09:29
Ik vermoed dat je in FIFA live scores vanuit de belangrijkste competities zult kunnen volgen, waarschijnlijk via soccernet.

Al hoop ik toch dat ze de CL en EL-licenties hebben gekocht...

Wildeman
24/08/2009, 11:05
ik heb op een site gelezen dan je bij fifa 2010 stadions kon bouwen . het was een engelse site dus miss is het wel betrouwbaar

BartR
24/08/2009, 12:13
Ik denk inderdaad een Stadion Creator of de licenties van CL en EL. Ik denk zelf misschien een jeugdteam bij de Manager Mode.

KwakZOR
24/08/2009, 12:13
Ik vermoed dat je in FIFA live scores vanuit de belangrijkste competities zult kunnen volgen, waarschijnlijk via soccernet.

CL EN EL licentie zal vermoederlijk nooit in ea's FIFA komen. De exacte reden is mij ook niet geheel duidelijk maar het heeft te maken met het samenvallen van de FIFA en de UEFA licentie wat de FIFA niet wil. Verder is de kans klein dat de UEFA de licentie 2x verkoopt, waarschijnlijk hebben ze namelijk met Konami een contract getekend dat ze het niet nogmaals aan een concurent mogen verkopen.

En verder tja.,. die verandering zou inderdaar waarschijnlijk enkel voor de NEXT gen zijn, en wat mij betreft is stadions bouwen geen ultieme verbetering, ik zie het namelijk als een overbodige luxe die ik zelf nooit gebruik. Ik denk dat het iets met de gameplay te maken moet hebben, maar wat precies, dat weet ik niet.

Beaucaron
25/08/2009, 12:46

Een revolutie zie ik toch wat groter dan een live score. Al weet je het nooit. Een stadion maker zou al mooi zijn.

wesley-ondiep
25/08/2009, 16:41
Misschien dat ze met Adidas Live 2.0 nu alle competities volledig updaten.. in plaats van door bij de PS Store competities te kopen.. En dat ze de spelers in vorm of uit vorm bijhouden.

Maar er zal in ieder geval CL inzitten.. want daar maken ze een apart spel voor :P

En stadion bouwen zal ik geen gebruik van maken.. hoogstens Galgenwaard..

Misschien is verrassing wel dat je stadions kan downloaden.. volgens mij las ik ergens dat Bernabeu te downloaden is voor FIFA 10.. weet het alleen niet meer zeker

Raindog
25/08/2009, 17:00
Wat ook leuk zou zijn, in managermode: een vormmodus gebaseerd op virtuele trainingen en door de gebruiker gespeelde wedstrijden. Dat je voor de match zeg maar een overzicht krijgt van welke spelers de voorbije week goed presteerden op training en welke minder, waarop je dan je basiself kan baseren. Na een slechte match zullen je spelers uit vorm zijn (behalve misschien de spits die wel 2x tot scoren kwam) en na een goede match zullen ze een boost krijgen (behalve misschien de doelman die door een flater een goal binnen kreeg)...

KwakZOR
25/08/2009, 23:41
Wat ook leuk zou zijn, in managermode: een vormmodus gebaseerd op virtuele trainingen en door de gebruiker gespeelde wedstrijden. Dat je voor de match zeg maar een overzicht krijgt van welke spelers de voorbije week goed presteerden op training en welke minder, waarop je dan je basiself kan baseren. Na een slechte match zullen je spelers uit vorm zijn (behalve misschien de spits die wel 2x tot scoren kwam) en na een goede match zullen ze een boost krijgen (behalve misschien de doelman die door een flater een goal binnen kreeg)...

Heb daar zelf ook eens aan zitten te denken inderdaad. En dan bedoel ik vooral dat je informatie krijgt over hoe spelers gepresteerd hebben op de training, soms moet je kiezen tussen bijvoorbeeld Diaby en Denilson, wist je toen dat Denilson heel goed gepresteerd had op de training, dan had je de keuze snel gemaakt. Lijkt me erg intresant als iets dergelijks uitgewerkt wordt in een latere fifa, maar of het ook DE verrassing is? dat weet ik echt niet.

dagoman
26/08/2009, 20:40
Het WK denk ik want bij Be a Pro op de pc is het WK er.

wesley-ondiep
28/08/2009, 18:18
Het WK denk ik want bij Be a Pro op de pc is het WK er.

Ook bij de ps3.. alleen heet het de Be a Pro Cup

scheper
28/08/2009, 18:42
Ik denk van niet, ik denk dat je shirts kan make in speltype coach, zodat je niet elk jaar in dezelfde shirts speelt.

Volgens mij hebben de shirts copyright en mogen ze dus niet veranderd worden.

PS3
28/08/2009, 21:41
Juist, dan weet ik het niet

jern
03/09/2009, 17:13
Weet iemand soms ook of je de spelers alg. weer kunt wijzigen? (beter maken)
Dat zat er overigens in 09 niet in!