PDA

Bekijk Volledige Versie : Manager Story van de Maand Augustus

Menno
01/08/2009, 12:09
Manager Story van de Maand

- De Manager Story van de Maand competitie wordt aan het begin van de maand geopend door Menno. Iedere maker van een Story zal vanaf dat moment zijn uiterste best moeten doen om door de voorselectie heen te komen.

- Eén week voor het einde van de maand (de 23e of 24e) selecteert de Manager Story Moderator vijf Story's die in die maand de meeste en beste indruk op hun hebben achtergelaten. Deze Story's mogen uit beide klasses worden gehaald.

- In die laatste week voor het einde van de maand is het aan de leden om te bepalen welke Story uiteindelijk de titel 'Manager Story van de Maand' wint. Dit gebeurt door in het aan het begin van de maand geopende topic te stemmen volgens de zelfde manier als in Manager Story van de Week.

- De Story Moderator zal op de laatste dag van de maand om 18:00 uur de stemmen tellen en de winnaar bekend maken. Deze Story wordt als belangrijk gemarkeerd en de maker van de Story verdient een (nog te maken) beker voor in zijn/haar handtekening. Ook zal er een artikel over worden gemaakt voor de voorpagina van FIFA Benelux met een verwijzing naar de Story.

Winnaar ronde 1: Menno

Menno
24/08/2009, 16:41
DE UITVERKORENEN

Aluarth - Chelsea FC carriere
Casper - Associazione Sportiva Roma
Henk'94 - Chelse F.C. career
Jim - Tottenham Hotspur FC
Robinhod - Liverpool

Henk'94
24/08/2009, 16:46
Aluarth - Is de beste van dit forum op dit moment. Grafisch en inhoudelijk erg goed.

Casper - Ondanks vrij weinig stukjes veel verder dan Robinhod. Een goede Career.

Robinhod - Verslaat Jim op alle fronten (tot nu toe, na 1 stukje dus ^^) Het kan allemaal nog wat beter, maar ontwikkelt zich erg snel en goed.

Guzzie
24/08/2009, 17:26
1. Aluarth: Gewoon de beste van het forum
2. Henk: Heeft zich sterk ontwikkeld op het gebied van carrières
3. Jim: Heeft een goede schrijfstijl

Robinhod
24/08/2009, 17:56
Aluarth: Zoals al veel mensen zeggen, hij is op dit moment de beste en ik deel die mening.
Henk94': Boekt veel vooruitgang en het is een plezier om zijn stukken te lezen.
Casper: Zat te twijfelen tussen hem en Henk op 2, Henk kreeg toch de voorkeur.

Guzzie
24/08/2009, 21:17
Aluarth: Zoals al veel mensen zeggen, hij is op dit moment de beste en ik deel die mening.

Je moet zeggen waarom je iemand kiest, niet waarom je iemand niet op twee zet maar op drie.

Robinhod
24/08/2009, 22:14
Henk is me wat meer opgevallen en actiever geweest de laatste week en eigenlijk keek ik ook naar de clubkeuze.

FV.Aluarth
27/08/2009, 19:49
1. Robinhod. Hij is het meest actief en steekt veel tijd in z'n stukken, waar ik wel respect voor heb. Hij blijft zich ook verbeteren en wil altijd wel luisteren naar kritiek.
2. Henk'94. Leuke clubkeuze voor een career :P Leuke stukken heeft ie, maar minder dan Robinhod.
3. Jim. Heeft nog maar één stuk, wat ook nog geen goed begin was. Desondanks heb ik er wel vertrouwen in.

Casper
27/08/2009, 19:50
Beetje laat, maar je kan mij weg halen... Ik ben gestopt:)

Henk'94
27/08/2009, 22:19
Beetje laat, maar je kan mij weg halen... Ik ben gestopt:)

Je had ook kunnen stemmen...

Menno
28/08/2009, 16:48
Aluarth - Is de beste van dit forum op dit moment. Grafisch en inhoudelijk erg goed.

Casper - Ondanks vrij weinig stukjes veel verder dan Robinhod. Een goede Career.

Robinhod - Verslaat Jim op alle fronten (tot nu toe, na 1 stukje dus ^^) Het kan allemaal nog wat beter, maar ontwikkelt zich erg snel en goed.

1. Aluarth: Gewoon de beste van het forum
2. Henk: Heeft zich sterk ontwikkeld op het gebied van carrières
3. Jim: Heeft een goede schrijfstijl

1. Robinhod. Hij is het meest actief en steekt veel tijd in z'n stukken, waar ik wel respect voor heb. Hij blijft zich ook verbeteren en wil altijd wel luisteren naar kritiek.
2. Henk'94. Leuke clubkeuze voor een career :P Leuke stukken heeft ie, maar minder dan Robinhod.
3. Jim. Heeft nog maar één stuk, wat ook nog geen goed begin was. Desondanks heb ik er wel vertrouwen in.

STAND

FV.Aluarth - 15 punten
Henk'94 - 9 punten
Robinhod - 6 punten
Casper - 4 punten
Jim - 2 punten

Menno
28/08/2009, 16:50
1. Aluarth: Grafisch erg goed naar mijn mening. Weet telkens weer verrassende en mooie PSD's voor te schotelen.

2. Henk'94: Doet het erg leuk en heeft veel dingen zelf uitgevonden. Begint al dingen grootser aan te pakken en blijft verbeteren.

3. Robinhod: Heeft een goede ontwikkeling doorgemaakt en wordt een steeds betere Story-maker. Vooral grafisch veel vooruitgang geboekt.

Menno
01/09/2009, 18:28
Aluarth heeft de titel gewonnen, zijn Story is de beste van de Maand Augustus!

Casper
01/09/2009, 18:33
Ik vraag me af... hoe kan ik punten krijgen terwijl ik geen story meer maak ... -.-'

Menno
01/09/2009, 20:36
Ik vraag me af... hoe kan ik punten krijgen terwijl ik geen story meer maak ... -.-'

Je had nog wel een story toen de top 5 werd uitgekozen, waardoor je nog altijd stemmen kon ontvangen. Ik geloof dat zoiets al eerder besproken is.

FV.Aluarth
06/09/2009, 13:24
Ben al een tijdje niet niet meer geweest, maar bedankt iedereen die op ons gestemt heeft!