PDA

Bekijk Volledige Versie : Wensen FIFA 10 - Wii

Chris
02/04/2009, 21:07
FIFA Benelux is eind deze maand in de gelegenheid om een van de FIFA producers te interviewen. In dit interview hebben we de mogelijkheid om Wensen en Verbeteringen voor FIFA 10 aan te dragen.

Mocht je zelf nieuwe features wensen of ideeen hebben over verbeteringen. Laat het ons dan weten in dit topic. Om het topic overzichtelijk te houden verzoeken we om niet in discussie te gaan over features die iemand voorstelt.

Hou tijdens het plaatsen van een reactie dezelfde opbouw zoals hieronder beschreven. Zorg waar nodig voor een goede onderbouwing.

In dit topic mogen wensen voor de Wii

Chris
02/04/2009, 21:07
Gameplay

...

Benelux

...

Graphics

...

Career Mode

....

Be a Pro

....

Max
03/04/2009, 17:29
Voor de wii;
Be A Pro
Eigen team maken
Arena mode.

Alles;
Dat stadion upgraden dat dat dan tijd nodig heeft bijv 3 maanden. Je moet dan in een kleiner stadion spelen. Je zelf kan kiezen bijv. dak erbij mee plaatsen, nieuw veld etc. zodat je dan je eigen stadion kan bouwen
en Schwalbes maken

Max
04/04/2009, 20:37
Gameplay

* Schwalbe kunnen maken en speciale beweging voor omhaal/volley

Benelux

* Meer Faces

Graphics

* Meer Face Torres moet een nieuwe sowieso

Career Mode

* Dat stadion upgraden dat dat dan tijd nodig heeft bijv 3 maanden. Je moet dan in een kleiner stadion spelen. Je zelf kan kiezen bijv. dak erbij mee plaatsen, nieuw veld etc. zodat je dan je eigen stadion kan bouwen

Be a Pro

* Komt er in komen evenveel seizoenen als de rest

Weet niet waar dit bij moet maar, ik wil scheids in veld zien ook als je kaart krijgt.

Dirkeltje
14/04/2009, 11:00
Ik vind dat dit in Fifa 09 Wii moet komen:

Be A Pro & Eigen Speler Maken

- Heb het bij een vriend van gespeeld(PS2) te leuk voor woorden vooral met "je eigen speler".

Het echte Nederlands Elftal

- Op 09 zijn het geen echte spelers bij het Nederlands Elftal

Speler warm lopen

- Dat je een speler warm kunt laten lopen om bij bijv. Team een speler aan te klikken die zich gaat warm lopen met als gevolg dat de speler beter presteerd als die ingebracht word.

Gebeurtenissen

- Bij een kaart klein relletje op het veld tussen spelers en scheidsrechter, als een speler geblesseerd gaat hij er af met verzorger en/of brancard.

robinfifawiiarenemodeplea
28/05/2009, 15:51
Er MOET EEN ARENA MODE KOMEN DAT IS ECHT LEUK!
Carriere coaches als echte coaches als guus hiddink eruit kunnen laten zien.
Schwalbes kunnen maken.
Na een overtreding een soort van ruzietje kunnen opstoken 2 keer per wedstrijd.
Online modus verbeteren met een kleine foto kunnen oploaden.
Meer spelers echter eruit laten zien.
Meerdere stadions erin.
Spelers kunnen zien warmlopen.
Een eigen team kunnen ontwerpen
en het nederlands elftal erin.

Bojanovic
07/07/2009, 17:04
Inderdaad, zoals al eens genoemt is ben ik toch wel benieuwd naar hoe de scheidsrechter eruit ziet :cheesy:
Schwalbes maken is ook een goede.

Max
11/08/2009, 10:10
Gameplay

* Speciale beweging voor omhaal.

Benelux

* Jupilear Leugue maar komt niet, meer Faces!!

Graphics

* Als ik naar screens kijk van FIFA 10 zijn de Graphics even goed als FIFA 07

Career Mode

* Wat ook bij PS3 en Xbox komt.

Be a Pro

* Moet erin komen :P

PS3
11/08/2009, 10:15
Heeft PlayStation 3 ook Be a Pro

erwinbih
16/08/2009, 14:15
Dit moet erin komen voor de nintendo wii.

*betere faces.

*eigen stadion bouwen.

*veel trucjes swalbes maken.

*goede comentaar.

*dat je de spelers voor de wedstrijd ziet warm lopen.

*scheidsrechter in het veld grensrechters.

*met wissels dat het er echteruit ziet dat ze elkaar op de rug tikken en die scheidsrechter met de bord met de nummer van de gene die eraf gaat en de nummer bvan de gene die er opkomt.

*en keepers die veel beter keepen en dat ze soms ook blunders maken enzo en dat ze veel beter duiken dust dat ze ballen uit de kruising kunnen halen.

*trainers die uit de ducout komen als er gescoord is en ook als er gescoord is dat er een speler naar de ducout rend en de wisselspelers omhelst en als er gescoord is dat je op verschillende knopjes kunt drukken en dat die dan bijvoorbeeld een dansje doet of naar de publiek kust.

*en tussen de wedstrijd door dat je wisselspelers ziet warmlopen met een hesje aan.

*nederlands elftal erin.

*een soort wk moet erin komen voor landen.

*coach kunnen worden van landen.

* supporters die zingen en als er een aanval is dat ze allemaal tegenlijk schreeuwen enzo supporters die helemaal uit hun dak gaan als er is gescoord.

*keeper die sneller rood of geel kan krijgen en sneller gebleseerd kan worden als die te hard inkomt.

*en als er gescoord is dat je op verschillende knopjes kunt drukken en dat die dan bijvoorbeeld een dansje doet of naar de publiek kust.

*dat de tijd gewoon door tikt als er een corner of een doel trap of inworp is.

*dat de keeper de bal niet mag aan raken met de handen als een ploeggenoot van m de bal naar hem speel anders gewoon een indirecte vrijetrap.

*en als je coach bent krijg je soms een bericht: bijvoorbeeld barcalona vind dat je spelers vals hebben gespeeld
je kunt dan maar uit drie dingen kiezen dus dat je zelf iets kunt schrijven wat jij vind en dat je dat later terug ziet in de krant.

*de krant moet er beter uitzien bij coach bijvoorbeelkd je scoort de 2-1 in de blesuretijd dan moeten ze in de krant zetten het leek ernaar dat het 1-1 zou worden maar in de blesure tijd werd het nog 2-1 bijvoorbeeld.

*en bijvoorbeeld als je een schwalbe maakt dat de scheids het soms verkeerd ziet en je een penalty geeft en dat het een keer geel is voor je dat er een ruzietje kan onstaan door een verkeerde keuze van de scheids protesteren bij de scheids dat je daarvoor ook geelk kunt krijgen en bijvoorbeeld als een speler je kei hard onderuithaald dat je opstaat en hem duwt dat die dat dan vanzelf doet.

*be a pro.

*veel spelers die er echt uit moeten zien dus niet alleen de betere spelers maar bijvoorbeeld ook de mindere spelers.

*veel meer staions dus niet alleen amsterdam arena maar ook philips stadion,euroborg,van alles.

*bijvoorbeeld dat je op een speler klikt om te wisslen dan krijg je er een balkje bij om m te laten warm lopen dan kun je kiezen hoeveel minuten in het spel dan he of dat je hemniet laat warmlopen en dat die beter kan gaan presteren.

*als een speler gebleseerd raakt moet hij verzorgt worden of eraf met brancard.

*met een kaart klein ruzietje met de speler en de scheidsrechter.

*dat als de bal uitgaat dat er een nieuwe word gegooit naar de speler.

*speciale move omhaal volley.

*dat de grasmat van de veld soms veranderd en voor de wedstrijd dat je de sproeiers ziet en dat ze de veld nat maken

*ooh ja bijna vergeten als je coach bent seh\g maar van manchester united en je doet het goed dat je dan een aanbod kan krijgen van chealsea of inter bijvoorbeeld.

*zon grote tv scherm in het veld.

*en ook bijvoorbeeld soms hebben keepers 2 teneus dat je zelf kan kiezen welke hij aan doet.

ik heb veel wensen maar wat ik alemaal zei zal voor 80%niet erin komen ik hoop mvan wel

*ook als je geel krijgt volgende wedstrijd geschorst en ook met rood

*als er een bal naar je word gespeeld dat de speler niet wacht dat die naar hem toe komt maar erheen gaat.

*meer vreugde dansjes

*Fanatieker publiek (meer horen zingen, harder horen zingen, rivaliteit in het stadion tussen thuis- en uitsupporters)

dit was het ik hoop dat FIFA 10 voor de wii een vette spel zal worden
en wat ik alemaal zij dat dat erin komt.

duke
16/08/2009, 15:54
Tis meer van hetzelfde maar toch:

Be a pro,

Opstandje na een kaart,

Eigen stadion bouwen,

Meerdere scheidsrechters

Meer stadions,

Meer faces

Na een overtreding meer dan 1 week geschorst kunnen zijn

Jessed11
03/10/2009, 20:05
ja die opstandje is uitgekomen maar dat stadion bouwen helaas niet
die faces wel bijvoorbeeld suarez
en stadions is nog zoals altijd
en die schijtrechters die zijn nog hetzelfde

Zeebaars
03/10/2009, 20:15
ja die opstandje is uitgekomen maar dat stadion bouwen helaas niet
die faces wel bijvoorbeeld suarez
en stadions is nog zoals altijd
en die schijtrechters die zijn nog hetzelfde

Is wel een hele flauwe grap "schijtrechters" :notrust:

Jessed11
23/10/2009, 08:41
Ja kan lukaku wel komen in de winterstop voor de wii

Jan
01/11/2009, 22:09
Dat lijkt me onwaarschijnlijk of er moet een update komen met allerlei jonge talenten ofzo (lijkt me wel leuk;))

bryan125
02/11/2009, 14:58
Er komt toch altijd een update?

Max
03/11/2009, 15:29
Ja na of tijdens de winterstop ;)

Jan
07/11/2009, 19:49
Die update komt er zeker maar dan is het nog maar de vraag of ze allemaal van die talenten erbij stoppen:P

Jessed11
24/11/2009, 17:03
Ze hebben ook vorig jaar hazard gedaan